::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
In je poelies heb je als het goed is al een andere ring liggen die je in de drukveer doet, die er origineel in hoort.

Nou in mijn deltaclutch past hij wel. Hij gaat er wel stroef in hoor. Jij hebt ook een deltaclutch zie ik, dus hij zou er echt in moeten passen. maja doe maar zoals jij het t beste lijkt ;)

Ding maakt toch 0.0 verschil, ik heb mijne maar in mn straatzip gedaan. Moet er toch iets mee doen :P

suces met de scoot

triest verhaaltje.

politie heeft vanmiddag de scooter in beslag genomen terwijl ik stil stond.
ik ga nu dus regele wat ik kan om het trug te krijgen.
helaas ben ik het nu wel een beetje heel erg zat met het ding.
topic gaat op close, zodra ik meer weet meld ik het wel.

ik werd vannochtend gebeld door de agent die mij aangehouden heeft, en die wrs ook de technichekeuring heeft uitgevoerd hij noemde een aantal dingen op:

Achterrem
speling (balhoofd)
geen achterrem
scherpe delen
verzekering
kenteken

hij zei dat de zaak naar de Officier van justitie ging, om dat dit buiten hun viel.
en hun hebben er dus ook niks meer mee te maken.
Dus nu moet ik 1,5 a 2 weken wachten.
ii dike een week
voordat de zaak in behandeling wordt genomen
dus de zaak is nu uit handen gegeven, en het wachten is op een reactie van het OM.

ik had nog ff een foto gemaakt met de tel hoe die er op het bureau bij stond.

oftewel dit kan nog wel eens een lange weg worden

Laten ze hem gewoon buiten staan ? :o

jep hij heeft 2 nachten buiten gestaan. of hij dat nou nog staat weet ik niet. waarschijnlijk niet. ik heb ze ook gelijk gezegt dat eventuele schade die optreed door hun dat ze daar een rekening over kunne verwachten heb nog foto's van een kwartier voordat ze hem kwamen halen.

Zeker balen :(, maar in de tijd dat je die foto heb genomen. Kon je net zo goed je scoot pakken en weg rennen :P

ja het hek is 2 meter hoog en dicht anders had ik dat ook zeker gedaan:|

Dennis dit gaat wel een paar maanden duren hoor..:(

suc6 iig..

ja ik begin die lui nou een beetje door te krijgen. maja valt verder weinig aan te doen. hopen dat dees het niet zo vergaat als de Ghostrunner|(
maar thnx iig

ja het hek is 2 meter hoog en dicht anders had ik dat ook zeker gedaan:|

Neem de volgende keer dan een betonschaar mee oid :P Dan kan je dat hek door snijden, of gewoon een schans in je zak man.

Maar je krijgt hem toch wel terug, want als hij word ingenomen dan ben je verder van huis !

Neem de volgende keer dan een betonschaar mee oid :P Dan kan je dat hek door snijden, of gewoon een schans in je zak man.

Maar je krijgt hem toch wel terug, want als hij word ingenomen dan ben je verder van huis !

hij is op dit moment al in beslag genomen lees me verhaaltje maar. de officier van justitie bepaalt er nu over. daar krijg ik over een dikke week (2 weken ) bericht van. wat er gaat gebeuren.

Echt kut voor je.. maar als je scooter niet verzekerd is, dan ben je hem toch altijd kwijt als het via de officier gaat?

Echt kut voor je.. maar als je scooter niet verzekerd is, dan ben je hem toch altijd kwijt als het via de officier gaat?

Ja volgens mij dus ook.

Maar het fucked upte is dat hij er niet eens mee reed. hij loopt niet eens :S
Dit zou betekenen dat als je met een crossmotor op straat staat hij ook inbeslag word genomen en vernietigd.....

Status
Not open for further replies.
Back