This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

::TSA:: Speed zip

Status
Not open for further replies.
Vreemde pliesie weer ja..... Zullen ze wel weer checken of die gestolen is en dat je em dan weer terug krijgt.

Bij het desbetreffende bureau ook al iemand gesproken die over inbeslag name gaat , als je maar beetje vriendelijk blijft doen ze dat *MEESTAL* ook wel weer terug.

Ik zal mijn opa eens vragen vroeger politie agent geweest (regels veranderen maarja) eens vragen.

Echt suckend deze shit Dennis, hopen dat je m terug krijgt zonder enig gelazer..
Dit is 1 van de grootste vrezen die je hebt als projecteigenaar

Suc6

mmm...ik liet me beestje daar nit zow staan...dan gingk het hem over ofsow....of tenminste kijke ofk'm trg kon pikke (klinkt maybe heel cowboy achtig) maar kzout wel doen....maja is gewoon focking klote..suc6 dermee..:W

geloof me zelfs die mogelijkheden heb ik bekeken, en ook dat was niet haalbaar ik zal echt moeten afwachten op de OvJ. en dan een behoorlijk bezwaarschrift indienen

Die zijn toch niet van deze wereld he die politie.

Ga eens echte boeven vangen.....

Succes d'r mee Dennnis, hoop dat je hem ongeschonden terugkrijgt.

Daar hebben we de recherge voor he

Heel kut dat je hem nu kwijt bent, maar onder de omstandigheden denk ik dat het wel eens goed kan aflopen.

ja ik heb er opzich nu ook wel vertrouwen in, ben nu bezig met een brief op stellen waar ik tegen de inbeslag name in ga natuurlijk.
gister nog wel een bewijs gekregen dat mijn scooter daadwerkelijk in beslag genomen was. En 2 boetes met een ster als sanctiebedrag.

Om maar eens even een update te doen van de stand van zaken.
zip is namelijk nog steeds niet trug. waar ik stiekum wel wat hoop op had.
Jubbega gaat dus ook niet door voor mij.
Van de week de rechtbak zuthpen gebeld of er al vorderingen waren. wat betreft mijn zaak, wat blijkt ze hebben mijn spullen nog niet eens daar liggen na 1 maand, enigste wat ze hebben is mijn bezwaarschrift.
dus ik heb de politie weer gebeld.
3 keer gebeld hadden ze school, koffiepauze of ze waren buiten.
De 4e keer eindelijk iemand aan de lijn en die heeft dus bevestigt dat alle papieren helemaal in orde zijn gemaakt. dus ik vragen waarom ze het niet opgestuurd hadden. aangezien de agent mij dus belooft had, dat het de volgende dag allemaal opgestuurd zou worden. daar hadden ze weer geen goed antwoord op.
de agent die mij had aangehouden zit nu op cursus, en de agente die er bij was werkt partime dus het schiet allemaal echt niet op. en die gaat me dinsdag terug bellen.

dus er is een plek over op jubbega standaard scooterklasse #103 :'(

erg jammer, ik zou net zo lang bellen en langskomen dat ze stapelgek van me werden. hoop dat je het snel terug krijgt.

sterkte er mee.

mmm...ik liet me beestje daar nit zow staan...dan gingk het hem over ofsow....of tenminste kijke ofk'm trg kon pikke (klinkt maybe heel cowboy achtig) maar kzout wel doen....maja is gewoon focking klote..suc6 dermee..:W

Jezus man.
je praat als een breezer....

nou vanmiddag weer is gebeld voor de zoveelste keer

mijn ouders zaten er vanmiddag ook bij en zijn het ook zat .
ze draaien overal omheen niemand weet iets.
bij de rechtbank kunnen ze er dus niks aan doen, ze vroegen me naar een parket nummer.
Zelfs dat heb ik niet, die vrouw zo van...? wat heb je dan wel? ik : helemaal niks. toen heeft zij naar aanleiding van mijn gegevens een zoektoch van 20 min gehouden door ong alle bestanden met nog 1 collega en er was gewoon niks. dus de politie weer opgebeld. ze hebben gewoon nog steeds geen zooi opgestuurd.

ik ben best pissig geworden aan de telefoon. en heb gezegt ik wil deze week de agent die mij heeft aangehouden aan de telefoon hebben, zo niet kom ik de scooter ophalen. maar dat kon natuurlijk niet, dus ik zei dan regel jij een telefoontje en een goed gesprek.

mijn vader heeft de nummers van rechtsbijstand en alles klaargelegd
dus als er na vrijdag niks is gebeurt komt er een advocaat.
en dan de hoop dat er maar wat schot in de zaak komt

hoe het er met de zip zelf voorstaat wete ik niks van ik mag er niks van weten of zien, misshcien is het apparaat al wel vernietigd

Jezus man.
je praat als een breezer....

Offtopic

voel je je aangesproken dan:X kzit al wat langer als jij hier opt forum en heb ook meer posts op men naam staan en alsk 1 keer snel wat wil typen benk meteen een breezah :X verneuk die jonge zen topic niet man..

Ontopic

damn dennis schiet maar niet op door die f*cking platte petten khoop dat j'm snel trg krijgt suc6 der verder mee grtzz

/offtopic

Noob.

Dus wie zit hier eigenlijk langer op dit forum?

@dennis

Dennis vrijdag echt rechtsbijstand in schakelen jongen...
Maar dat heb ik je 4 weken geleden al gezegt8P

Spreek je morgen wel. kom wel ff buurten

daag das echt kut!
maar ze mogen je toch niet pakken omdat, je dan onder een voetganger valt?
en als hij niet loopt kun je toch aantonen dat je er niet mee heb gereden?!
Nederland waar gaat dit naar toe!

Lopen met wat voor voertuig dan ook, val je onder de categorie bestuurder, en het voertuig dat bestuurt word moet aan alle wettelijke eisen voldoen. Geintje heeft mij ooit ook al 260 euro gekost :X succes ermee iig

Lopen met wat voor voertuig dan ook, val je onder de categorie bestuurder, en het voertuig dat bestuurt word moet aan alle wettelijke eisen voldoen. Geintje heeft mij ooit ook al 260 euro gekost :X succes ermee iig

Uhm daar wil ik even op inspringen, loop je met een scooter aan de hand ben je voetganger, met een fiets hetzelfde geval, loop je met een motorfiets aan de hand ben je bestuurder.
Het gaat er hier puur om denk ik dat de scooter geen kenteken heeft en DAAROM niet op de weg mag komen.

@Dennis, slechte start voor het seizoen voor je.... Ik hoop dat de lijers om het zo maar even te noemen er even vaart achter zetten en dat jij snel je scooter weer terug heb.

Groetjees.. en succes

70cc valt onder een motorfiets toch? Dus dan zou je wel bestuurder zijn als je er mee loopt...

Heb net met de politie gebeld, aangezien ik altijd naar mijn brandplek loop. Volgens de politie mag dit als je de motor maar niet hebt draaien, dan val je gewoon onder de voetgangers. Heb 2 agenten aan de lijn gehad die beide hetzelfde vertellen. Weet niet wat voor agenten het daar zijn maar ben met mijn vorige scooter ook al keer aangehouden dat ik langs de weg liep en toen zeiden ze ook dat dit gewoon mocht.

Status
Not open for further replies.