John New guy in town... 21 February 2008 #141 patje_apeldoorn said: Dan maar zonder kappen en in Scooterpeciaal rijden, Ben snel genoeg straks Click to expand... Mag je je wel eens gaan inschrijven.
patje_apeldoorn said: Dan maar zonder kappen en in Scooterpeciaal rijden, Ben snel genoeg straks Click to expand... Mag je je wel eens gaan inschrijven.
patje_apeldoorn ::TSA:: 21 February 2008 #142 Firefox_16 - Komt goed heur John - Pm of reageer even via waar ik me kan in schrijfen, Dan heb ik en robin ook weer gehad
Firefox_16 - Komt goed heur John - Pm of reageer even via waar ik me kan in schrijfen, Dan heb ik en robin ook weer gehad
John New guy in town... 22 February 2008 #143 patje_apeldoorn said: Firefox_16 - Komt goed heur John - Pm of reageer even via waar ik me kan in schrijfen, Dan heb ik en robin ook weer gehad Click to expand... Mischien een idee om even in het jubbega topic te kijken???? www.brommersprint-jubbega.nl Kom op jongen je moet er zelf ook wat voor doen...
patje_apeldoorn said: Firefox_16 - Komt goed heur John - Pm of reageer even via waar ik me kan in schrijfen, Dan heb ik en robin ook weer gehad Click to expand... Mischien een idee om even in het jubbega topic te kijken???? www.brommersprint-jubbega.nl Kom op jongen je moet er zelf ook wat voor doen...
Wesley S. DE EMHAER BOY! 25 April 2008 #145 Ziet er weer vers uit maat :W Roost pipe staat ook erg gruwlijk. Alleen even je remklauwen rood maken
Ziet er weer vers uit maat :W Roost pipe staat ook erg gruwlijk. Alleen even je remklauwen rood maken
patje_apeldoorn ::TSA:: 26 April 2008 #148 Wesley S. - Thnx maat Ben je gek, ga me remklauwen niet rood maken die zijn Vers gestraald. John - Thnx man Justin - Thnx
Wesley S. - Thnx maat Ben je gek, ga me remklauwen niet rood maken die zijn Vers gestraald. John - Thnx man Justin - Thnx
Jordy... Well-Known Member 27 April 2008 #149 Post je updates ook even in huidige pagina's zo is het niet te doen met al die fotos.
Willy Well-Known Member 27 April 2008 #150 Niet van je verwacht pat Hoe zit dat met die kappen dan? Mooi allemaal verder heur
patje_apeldoorn ::TSA:: 27 April 2008 #151 Willy - wat niet verwacht En ja die kappen, ik heb al lak alles staan hoef ze alleen weg te brengen haha. Je ziet wel waneer het gebeurd als mee zit volgende maand!
Willy - wat niet verwacht En ja die kappen, ik heb al lak alles staan hoef ze alleen weg te brengen haha. Je ziet wel waneer het gebeurd als mee zit volgende maand!
Oscar. Captain Slow! 27 April 2008 #152 Hij is echt strak!:W Vooral die velgen vind ik echt mooi zo hard gepolijst
patje_apeldoorn ::TSA:: 28 April 2008 #153 Oscar. - Ey bedankt man :W ThaZippa - zou binnen kort als ik tijd heb even me project pagina Schoonmaken,
Oscar. - Ey bedankt man :W ThaZippa - zou binnen kort als ik tijd heb even me project pagina Schoonmaken,
Speed Benelli Sniff my diff 28 April 2008 #154 ziet er zeker goed uit ouwe, binnenkort weer eens een keer buurten!
patje_apeldoorn ::TSA:: 29 April 2008 #155 Ey Casper bedankt man, Je binnen gaan we weer effe testen. Want ben nog niet tevreden hoe hard die loopt. kan altijd hard !
Ey Casper bedankt man, Je binnen gaan we weer effe testen. Want ben nog niet tevreden hoe hard die loopt. kan altijd hard !
John New guy in town... 21 May 2008 #158 Plaats je update nou ook eens hier dan pruster... Dit is klote zo. Eerst moet nu de hele pagina laden :X
Plaats je update nou ook eens hier dan pruster... Dit is klote zo. Eerst moet nu de hele pagina laden :X
Wesley S. DE EMHAER BOY! 21 May 2008 #159 Dat zei ik ook al Maar ik vind hem netjes pat. Ben benieuwd wat het gaat doen vrijdag :W
xiphos 6,791 @ 150m 21 May 2008 #160 Jammer van je score, ben benieuwd na het banken Zie je bij Damwoude wel