Je moet ook eens naar die omstandigheken kijken waar je bij getest hebt. Zit nu ook een dikke correctie factor op. Ik vind wel dat ie uit heel krap komt. Beter nog even wat rijker zetten op stationair en gasnaald.
Je bent er al vroeg bij
Hij zakt op het eind idd in, maar als je de winter door blijft testen moet je wel richting die 25 pk met een betere lijn kunnen komen
Zakt wel erg in of denk ik dat maar?
Er van uitgaande dat je met +- 120 over de finish komt...
maar zoals dj al zegt, zeker geen mis begin!
Kijk het is heel simpel. 13 delen is helemaal niet eens zo arm of zo rijk. Ok, zou ietsjes armer kunnen, maar dat zou idd. 10e werk zijn.
Mensen kijken nu echter naar je sproeiermaat, welke wel erg groot is. Dit komt wss. omdat het of niet een echte keihin is. Een brakke venturi kan je sproeiermaat iig. fix opkrikken. Maar des al niet te min niet een rare start toch ?
Nu mooi inlaat setje scoren, en zorgen dat alles vers is bij de volgende keer banken :W Zie je nog eens wat vooruitgang ook!
hij rijd allang niet meer met jou pijp
Heey
Met die pijp moet zeker 24.5 mee behaald worden dat had ik ook met die pijp, kan miscchien met wat aanpassingen van andere dingen wat hoger komen.
sproeier is wel redelijk groot, maarja zoals je al zegt je houdt het liever save.
veel succes er nog verder mee ik blijf je project indegaten houden
groeten Ivo.
zo beter denk ik
moet echt wel een leuke score uit kunnen komen. het spul loopt echt niet zomaar kapot. ik zou er een Roost opleggen en een leuk getuned setje vl13/MHR recht spruitje en echte keihin.
met welke overange rij je eigenlijk?
Ik denk dat je je wel erg vergist in het inlaat gebeuren. Met een andere carb zal je niks winnen. En met een vl13 ook niet veel denk ik. Zou het eerder in je pijp gaan zoeken denk ik.
Ik heb eigenlijk niet zo zin om het weer uit te gaan leggen...
Maar omdat je altijd leuke reacties neer zet in mijn topic zal ik het nog 1 keer uitleggen...
Het enige wat ik getest heb op mijn eerst keer op de bank voor 1,5 uur lang is rollen en sproeiers... verder niks. ook heb ik met een uitlaat gebankt waar niemand van weet wat het is... en het vl11 membraan met een vrijwel std spruitstuk is ook niet helemaal toppie zeg maar (ik zag bij dennis001 al een vermogen winst van 1pk bij een ander spruitstuk... ( ja ik weet dat dat bij mij niet hoeft te zijn)
Dus de volgende keer een ander membraan en uitlaat testen. (Denk dat ik een JS Dpr aan schaf) en het spruitstuk maar eens optimaliseren op het vl13 membraan...
Al met al niet zo slecht denk ik met een onbekende pijp vl11 membraan en een std spruitstuk...
Bij mij gaf alleen al een andere inlaat (membraam/spruitstuk) van niet getuned naar wel getuned 1 hele PK SAE aan winst
haha, dankje ja soms ben ik te lui om te lezen zal wel door de drukte komen. Maar door wie zijn jou carters getuned want dat vind ik nergens terug(of ik moet er weer overheen lezen). Je hebt idd nog tijd zat om spul goed op de pks te krijgen en dan zul je denk ik wel gaan merken dat je wielbasis te kort is
Bij mij gaf alleen al een andere inlaat (membraam/spruitstuk) van niet getuned naar wel getuned 1 hele PK SAE aan winst
idd bij mij ook bij de slider...
gaat helemaal goed komen met deze machine
ben benieuwd wat de mijne gaat doen met de malossi as
oi