Trillen en raar geluid

Tsjaap

Well-Known Member
Yeahhhhh ik heb eindelijk ook een scooter, een Speedfght uit '99. Maarehhh als ik optrek dan trilt hij best wel en je hoort een gaar geluid uit de motor. De koppeling (????). Wie weet wat het is en wat ik eraan kan doen? Alles is trouwens std. op de uitlaat na (Technigas Next) en de ring zit nog in de vario, maar gaat er binnekort uit.
 
Advertisement - register to remove this

Haal nou maar eerst die varioring eruit
wink.gif


Technigas deels onbegrenst??? Wist ik niet. Explain...

Greetz
 
zit je uitlaat bout wel goed vast, dat wil namelijk wel eens voor trillingen zorgen
 
Gijshouwen heeft gelijk...
Nee het ligt niet aan de boutjes, het geluid komt echt uit het blok. Hoe hard zou hij blazen zonder variobegrenzing? En waar is een Peugeot nog meer op begrensd?
 
Ik heb al heel wat slechte verhalen gehoord over de koppelingen van een speedfight...
Er zijn er veel waarbij die een heel raar lawaai begint te maken en te schokken binnen de paar weken ofzo nadat ze hem gekocht hadden...
Slechte constructie??????

succes ermee

------------------
Piaggio Sfera ('91). Onbegrensd,Gianelli original, Polini reeds (+-70 op teller)
 
Een Sf A.C. moet ongeveer 80 lopen met een Next of andere zooi...
Een Sf L.C. moet ongeveer 85-90 lopen met een snelle uitlaat...

Rijden MET snelle uitlaat en MET varioring erin, is trouwens ook niet goed voor de motor...

Greetz.
 
inderdaad, op mijn peugeot zat de reflector op het achterspatbord vast met vage klemmetjes die de hele tijd lawaai maken --> afslopen
 
Back
Top