Trillen bij wegrijden

A

Aprilia Rulezzz

Guest
Zoals de titel al aangeeft,

Mun scoot trilt soms bij het wegrijden.
Ene keer wel andere keer niet.

Zelf denk ik de koppeling, maar kan niks "vaags" vinden, en een vriend van me zegt te kleine sproeier, maar dat lijkt me stug want dan zou die um ook moeten knijpen op zun top en dat doet ie niet :?

Wie-O-Wie weet wat het is.

Greetz Simon
 
Advertisement - register to remove this

denk je trekveren. probeer die blauwe van hebo eens op de middelste stand ofzo


check je bougie kleur gelijk ook even, dan weet je of je te kleine/grote/juiste sproeier hebt.
 
Ik heb blauwe trekverren er al in zitten :D. Op zwaarste stand.
(redelijk veel toeren bij wegtrekken)
Bougie kleur, daar vraag je me wat.

Sproeier 84 erin, naja kzal wel ff kijken.

Greetz Simon




Ps; ik hoor trouwens als ik voluit wegtrek ook een soort fluit/piep uit mun carter komen denk van mun koppeling want hoor het alleen in het begin.

Iemand wat dit is...???
 
eej dat piep geluid kan ook duiden op een kapotte oliepomp, althans dat was bij mij zo....tandwieltje dat v-snaartje voor me pompje aandreef was it carter gebroken en niet achter gekomen wat dat geluid was, gevolgen zijn wel te raden zo denk ik :S
 
idd, koppelings segmenten grijpen niet tegeljk aan waardoor er een soort onbalans ontstaat en daardoor dus die trillingen....dus check je segmentveertjes....
 
Thnx People
Ik had het met mun oude scoot ook al :|.

Is best irri maar dan gaat ik ff kijken of die dingen gelijk zijn en anders ff kijken of de verren nog goed zijn.

Greetz Simon
 
Dat geluid hoort, das de Hebo koppeling... En dat trillen is als je de segmeten idd niet gelijk hebt staan, je merkt het voorals je heel langzaam rijdt, en dan optrekt, en dan niet met volgas.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Dat geluid hoort, das de Hebo koppeling... En dat trillen is als je de segmeten idd niet gelijk hebt staan, je merkt het voorals je heel langzaam rijdt, en dan optrekt, en dan niet met volgas.

Hey sjoerdyo 8P
kheb een 2 g koppeling van polini moet ik hem dan strakker draaien of losser... want ik heb ook zo irrie kut tril erin met optrekken en ik word er knetter van... kwam ook na de burnout... maja ik hoor het wel mzzl :!
 
Back
Top