trillen van aerox tijdens optrekken

aerox-fan

Slider Junk
als ik met mijn aeroxje bij een stoplicht ofzow weg rijdt dat gaat heel dat ding trillen (2 meter ofzow) daarna is het wel weg maar het moet helemaal weg, iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Asynchroon aangrijpen van koppeling, komt vaker voor als je koppeling versleten is, of extreem strakke veertjes i.c.m. een kromme afstelling (of een 2G:))...

Greetz.
 
Originally posted by aeroxR
hee black-phoenix ben je nou serieus?

ja :? :?

ik had eerst ook een krom koppelingshuis en daardoor krijg je precies deze symptonen...is ongeveer hetzelfde als wat bart zei maar dan met het koppelingshuis
 
Is niks mee, is niet de koppeling had ik ook ben naar dealer gegaan en nieuwe koppeling gehaald en deed nog steeds. Na een tijdje is het weg maar dat trillen heb ik nooit zo'n probleem van gemaakt.

Uit eigen ervaring gesproken.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Asynchroon aangrijpen van koppeling, komt vaker voor als je koppeling versleten is, of extreem strakke veertjes i.c.m. een kromme afstelling (of een 2G:))...

Greetz.

wat bedoel je met een 2g? heb ik ook ik heb nergens last van.. leg eens uit
 
dat hij trild komt omdat 1.de drukveer is de slap 2.je koppeling veertjes zijn te slap, ik had dit probleem ook ik een nrx uitlaat en een polini 2g koppeling de goude trekveer erin en strakke koppeling veertjes en hij trilde niet meer...
 
Aha, dus een scooter gaat trillen omdat je drukveer te slap is:? ... Explain please...

Verder; 2G is gewoon een baggerkoppeling, en Aerox R; Evo-cilinders zijn ook topproducten:)...

Greetz.
 
Originally posted by Edeterror
dat hij trild komt omdat 1.de drukveer is de slap 2.je koppeling veertjes zijn te slap, ik had dit probleem ook ik een nrx uitlaat en een polini 2g koppeling de goude trekveer erin en strakke koppeling veertjes en hij trilde niet meer...

|(
 
Originally posted by Edeterror
dat hij trild komt omdat 1.de drukveer is de slap 2.je koppeling veertjes zijn te slap, ik had dit probleem ook ik een nrx uitlaat en een polini 2g koppeling de goude trekveer erin en strakke koppeling veertjes en hij trilde niet meer...

:D
 
Originally posted by Edeterror
dat hij trild komt omdat 1.de drukveer is de slap 2.je koppeling veertjes zijn te slap, ik had dit probleem ook ik een nrx uitlaat en een polini 2g koppeling de goude trekveer erin en strakke koppeling veertjes en hij trilde niet meer...

oh ja tuurlijk

:| |(
 
Back
Top