Duuuuh, lijkt me nogal logisch, dat snap ik ook nog wel maar als ik ff testrit maak dan laat ik hem er gewoon ff af....die paar 100 meter boeien echt nix.....Originally posted by Casper
zonder carterdeksel rondrijden is niet echt slim...
Originally posted by Black Phantom
Je kan het ff opmeten...Hij mag volgens mijn niet dunner zijn als 13,5 mm en standaard is ie geloof ik 15 mm
mzzl Tim
Dan zal ik maar heeeeeel snel een nieuwe gaan halenOriginally posted by Bart Nrg Mc2
Grapjas... we hebben het niet over een Citta:| ...
Een v-snaar is 17mm, en er zit 1mm slijtagetolerantie op > 16mm is dus vervangen... Dit is ZEKER zo voor Piaggio, en ws. ook voor Minarelli...
Greetz.
Originally posted by VoDKaReDBuLL
Duuuuh, lijkt me nogal logisch, dat snap ik ook nog wel maar als ik ff testrit maak dan laat ik hem er gewoon ff af....die paar 100 meter boeien echt nix.....
Is dit niet slim dan???? Maken die paar 100 meter wel uit dan???Originally posted by Wout
|(
:|
Is dit niet slim dan???? Maken die paar 100 meter wel uit dan???
Ok er kan vuil in komen, maar veel zal het niet zijn......maar kan dit echt kwaad, anders doe ik het natuurlijk niet meer, zoveel werk is het nou ook weer niet.....Originally posted by Wout
Ik neem aan als jij even zonder carterkap rijdt jij geen 5km/h rijdt maar veel toeren gaat draaien
denk zelf ff na, veel toeren draaien zonder carterkap....slim?
dacht het niet
Ok er kan vuil in komen, maar veel zal het niet zijn......maar kan dit echt kwaad, anders doe ik het natuurlijk niet meer, zoveel werk is het nou ook weer niet.....
Hmmm niet eens aan gedacht........maja goeie leer voor de volgende keer......maar zou je carter dan echt krom kunnen trekken, ik neem aan dat dit wel wat kracht kan hebben?? Maar je hebt gelijk zonder cartekap is het een stuk minder stevig.....Originally posted by Wout
Vuil?!?!?
wat dacht je van je carter wat kromtrekt
Ja maar dan zou hij het zonder kap dus niet moeten hebben en hier was het trillen hetzelfde alleen het geluid was harder.....of bedoel je dat het met een andere vario opgelost was?Originally posted by Masterkale
mmm Mijn aerox trilde ook bij rond de 100. Had zowieso een nieuwe vario erop gezet en koppelingsdeksel (volgens mij lag het daaraan bij mij) nu heb ik het niet meer
NOG niet, had ik beter vandaag kunnen doen.....morgen winkels dichtOriginally posted by Aerox R
al een nieuwe snaar gekocht?
Lijkt me sterk, 100 teller......Originally posted by Joor
Effe tussendoor hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die brommer gewoon aan 't eind van de vertanding/vario zit bij 100...
Originally posted by Masterkale
mmm Mijn aerox trilde ook bij rond de 100. Had zowieso een nieuwe vario erop gezet en koppelingsdeksel (volgens mij lag het daaraan bij mij) nu heb ik het niet meer
Originally posted by Joor
Effe tussendoor hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die brommer gewoon aan 't eind van de vertanding/vario zit bij 100...