Trillen bij 100

Originally posted by Casper
zonder carterdeksel rondrijden is niet echt slim...
Duuuuh, lijkt me nogal logisch, dat snap ik ook nog wel maar als ik ff testrit maak dan laat ik hem er gewoon ff af....die paar 100 meter boeien echt nix.....
 
Originally posted by Black Phantom


Je kan het ff opmeten...Hij mag volgens mijn niet dunner zijn als 13,5 mm en standaard is ie geloof ik 15 mm
mzzl Tim

Grapjas... we hebben het niet over een Citta:| ...

Een v-snaar is 17mm, en er zit 1mm slijtagetolerantie op > 16mm is dus vervangen... Dit is ZEKER zo voor Piaggio, en ws. ook voor Minarelli...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Grapjas... we hebben het niet over een Citta:| ...

Een v-snaar is 17mm, en er zit 1mm slijtagetolerantie op > 16mm is dus vervangen... Dit is ZEKER zo voor Piaggio, en ws. ook voor Minarelli...

Greetz.
Dan zal ik maar heeeeeel snel een nieuwe gaan halen :p
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL

Duuuuh, lijkt me nogal logisch, dat snap ik ook nog wel maar als ik ff testrit maak dan laat ik hem er gewoon ff af....die paar 100 meter boeien echt nix.....

|(
:|
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL

Is dit niet slim dan???? Maken die paar 100 meter wel uit dan???

Ik neem aan als jij even zonder carterkap rijdt jij geen 5km/h rijdt maar veel toeren gaat draaien

denk zelf ff na, veel toeren draaien zonder carterkap....slim?
dacht het niet
 
Originally posted by Wout


Ik neem aan als jij even zonder carterkap rijdt jij geen 5km/h rijdt maar veel toeren gaat draaien

denk zelf ff na, veel toeren draaien zonder carterkap....slim?
dacht het niet
Ok er kan vuil in komen, maar veel zal het niet zijn......maar kan dit echt kwaad, anders doe ik het natuurlijk niet meer, zoveel werk is het nou ook weer niet.....
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL

Ok er kan vuil in komen, maar veel zal het niet zijn......maar kan dit echt kwaad, anders doe ik het natuurlijk niet meer, zoveel werk is het nou ook weer niet.....

Vuil?!?!?
wat dacht je van je carter wat kromtrekt
 
Originally posted by Wout


Vuil?!?!?
wat dacht je van je carter wat kromtrekt
Hmmm niet eens aan gedacht........maja goeie leer voor de volgende keer......maar zou je carter dan echt krom kunnen trekken, ik neem aan dat dit wel wat kracht kan hebben?? Maar je hebt gelijk zonder cartekap is het een stuk minder stevig.....
 
mmm Mijn aerox trilde ook bij rond de 100. Had zowieso een nieuwe vario erop gezet en koppelingsdeksel (volgens mij lag het daaraan bij mij) nu heb ik het niet meer
 
Originally posted by Masterkale
mmm Mijn aerox trilde ook bij rond de 100. Had zowieso een nieuwe vario erop gezet en koppelingsdeksel (volgens mij lag het daaraan bij mij) nu heb ik het niet meer
Ja maar dan zou hij het zonder kap dus niet moeten hebben en hier was het trillen hetzelfde alleen het geluid was harder.....of bedoel je dat het met een andere vario opgelost was?
 
Originally posted by Aerox R :):p
al een nieuwe snaar gekocht?
NOG niet, had ik beter vandaag kunnen doen.....morgen winkels dicht :(
Maar welke kan ik dan het beste kopen, gewoon kevlar Malossi?? Of is een Dayco, Bando (of iets anders) net zo goed van kwaliteit.....wat raden jullie me aan??
 
Gewoon normale snaar nemen; Dayco/Pirelli of Bando...

Wat een gel*l van een carter dat kromtrekt... Heb je weinig verstand van materialenleer... Het carter zelfs is bij Minarelli een dragende deel, dus heb je kans op scheuren/breken als je zonder deksel rijdt...

Greetz.
 
Effe tussendoor hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die brommer gewoon aan 't eind van de vertanding/vario zit bij 100...
 
Originally posted by Joor
Effe tussendoor hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die brommer gewoon aan 't eind van de vertanding/vario zit bij 100...
Lijkt me sterk, 100 teller......
Enne met Airsal 70 + orri carb, orri koppeling.......reed ie 110, maar me v-snaar zal wel op zijn......en zo niet dan moet ik verder zoeken he, nieuwe vario, die is toch wel gewenst, maar daar moet ik ff voor sparen.....
 
Ik heb net ff een Polini vario geprobeert van een maat van me, gewoon nix aan afgesteld......
Hij trilde veel erger maar hij reed al makkelijk over de 110.....
 
Originally posted by Masterkale
mmm Mijn aerox trilde ook bij rond de 100. Had zowieso een nieuwe vario erop gezet en koppelingsdeksel (volgens mij lag het daaraan bij mij) nu heb ik het niet meer

Ik bedoelde geen koppelingsdeksel maar koppelingshuis sorry
 
Originally posted by Joor
Effe tussendoor hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die brommer gewoon aan 't eind van de vertanding/vario zit bij 100...

Mijn scoot rijd nu ook kut... 120 op de tellen maar hij loopt nog niet zijn vario uit hoor, ding blijft namelijk nog veel te laag in toeren
 
Back
Top