Sjoerd Well-Known Member 28 January 2002 #41 Originally posted by Masterkale Mijn scoot rijd nu ook kut... 120 op de tellen maar hij loopt nog niet zijn vario uit hoor, ding blijft namelijk nog veel te laag in toeren Click to expand... Zuigertje aan vervanging toe...?
Originally posted by Masterkale Mijn scoot rijd nu ook kut... 120 op de tellen maar hij loopt nog niet zijn vario uit hoor, ding blijft namelijk nog veel te laag in toeren Click to expand... Zuigertje aan vervanging toe...?
VoDKaReDBuLL Well-Known Member 28 January 2002 #42 Originally posted by Masterkale Ik bedoelde geen koppelingsdeksel maar koppelingshuis sorry Click to expand... Zou ook nog wel eens kunnen, want hij had het ook een beetje met me orriginele cilinder en nadat ik me deltaclutch erop heb gezet.......
Originally posted by Masterkale Ik bedoelde geen koppelingsdeksel maar koppelingshuis sorry Click to expand... Zou ook nog wel eens kunnen, want hij had het ook een beetje met me orriginele cilinder en nadat ik me deltaclutch erop heb gezet.......
Masterkale Banned 29 January 2002 #43 Originally posted by Sjoerdyo Zuigertje aan vervanging toe...? Click to expand... Nee kwestie van afstellen
Originally posted by Sjoerdyo Zuigertje aan vervanging toe...? Click to expand... Nee kwestie van afstellen