This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
ortiz said:
Ik denk dat in discussie gaan met dit soort extremisten geen zin heeft.Enige wat je kan doen is met gelijke munt terugbetalen.Hun pakken 1 van ons dan pakken wij 1 van hun.


Dit word gewoon een burgeroorlog dus!!! Als er nog veel mensen met zo'n mening rond lopen gebeurt dit denk dus ook gewoon.

En @ JP-tuning zo denk ik er ook over. Waarom zou je zo'm op hef maken over zo iets. In Nederland is het Christendom gewoon van toepassing en niet de Islam. En als je dat niet bevalt, prima, jullie hebben een moskee hier. Daar maken wij geen probleem van. Maar dan vind ik het zeker idioot als je tegen ene mening van iemand anders in gaat die de Islam niet aan staat. Ik bedoel wat zeuren ze dan?

Ik ben helemaal geen racist ofzo, ik zeg niet dat ze allemaal het land uitmoeten. Maar nadenken moeten ze wel...
 

Het moest er eens van komen
 
BlackRunner said:
Ja idd, zo'n reactie kan je verwachten ja....

Hier nog zoiets:

 
Ik had ook begrepen dat der een moskee ( in aanbouw ).
in de brand was gestoken.
Wil het niet goedkeuren maar kan me der eenig zins wel wat bij voorstellen.
Nederland zag dit al jaren aankomen, nooit wou men het geloven. nu zijn we der achter, en is het telaat...
 
Het gevaar is denk ik toch dat veel mensen hun mening niet meer naar voren durven te brengen bang omdat ze bang zijn voor excutie. Waarom hebben oosterse volkeren vaak een andere manier van het krijgen van macht
 
Mensen, der schrijnt ook nu iets in Den-Haag aan de hand tezijn, de gehele binnenstad wordt ontruimd! allemaal rond de amerikaanse ambasade
 
oO, ben ik dus vanmiddag net op tijd weggegaan...

Er liep in elk geval wel ontzettend vééééél politie daar rond.
Erg vriendelijk zijn ze daar btw +ralf+

@ Haagse: wat is er gaande dan?
Ontruimen doen ze niet 'zomaar'
 
Ik wil toch even reageren over dat je je mening niet mag uiten... Wat van Gogh deed was geen mening meer hij kraakte het geloof gewoon af hij noemt een imam een pooier dat soort dingen dat vind ik zeeer respectloos dus begrijp ik jullie reactie niet van je mag je mening niet uiten..Tuurlijk kan je een andere mening hebben maar wat hij zei ging gewoon te ver en als je dan zo'n gekke marokkaan heb die het niet ziet zitten knalt hem neer en roept als uitweg allah... dit geloven jullie toch zelf niet alsof er in de koran staat dat je mag doden :s. Dit wil niet zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur maar ik denk zker als je bekend bent zoiets kan verwachten (helaas)
 
Wat je mening ook is, je mag iemand niet vermoorden om zijn meening/uitspraak.
Ik vind de islam ook een achterlijk geloof, daar heb ik mijn mening over.
dit komt door bepaalde dingen die in de wereld gebeuren. Ben ik nu dan ook racistisch bezig? Moet ik nu ook vermoord worden ?? Voor deze uitspraak.

Het mag nietzo zijn dat je in je eigenland ( nederland het land van de vrije mening ) niet je eigen mening mag geven. en bang moet zijn, en moet letten op watje zegt.
 
Last edited:
Idd ben het eens met Haagze, ik snap heus wel dat sommige woorden misschien niet door de beugel kunnen. Maar om iemand te vermoorden daarvoor mag/kan gewoon niet. En dan komen wij dus terug op dat je je mening niet mag uiten
 
Omgeving Amerikaanse ambassade afgezet na bommelding

Uitgegeven: 5 november 2004 20:03

DEN HAAG - De politie heeft vrijdagavond de wijde omgeving van de Amerikaanse ambassade in Den Haag afgezet in verband met een bommelding. Waar de bommelding is binnengekomen, kon de woordvoerder van de politie nog niet zeggen. De zwaarbeveiligde ambassade staat aan het Lange Voorhout.

Het nabijgelegen Theater Diligentia is ontruimd. De voorstelling vrijdagavond gaat volgens een medewerkster niet door. Ook de Lange Vijverberg en enkele andere straten zijn afgezet. De politie houdt al het verkeer tegen.

Bron:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=437343&c=12
 

ik praat zijn gedrag ook niet goed maar van Gogh lette niet op zijn woorden en kraakt het geloof af, en maakt het belachelijk etc. dat is de oorzaak dat de marokkaan hem neerschoot dus hij deed het niet zonder reden..als ik BIJV in a dam rond ga bazuinen van alle negers het land uit kan ik ook verwachten dat ik een rotschop krijg en terecht ergens je kan niet zomaar dingen zeggen helemaal niet over een geloof
 
mijn mening hierover (zelf marokaan en moslim ) je hebt vrijheid van meningsuiting, maar de meeste dinge die hij eruit gooide vind ik helemaal niet daaronder vallen hoor.. moord is niet mijn ding, mah tis eigelijk wel erom vragen door zoiets te zeggen :$
 
sorry hoor maar als ik iemand tegen mij zegt dat ik een kk kop heb en dat ik uit een kutland kom bv. dan heb ik zoiets van pff dat zegt meer over jou dan over mij..

en dus hij deed het niet zonder reden, kom nou. ik heb in mijn nog zo korte leven 2x een gun op me gehad en 1x mes in me. ( alle 3 door een moslim ) heb ik het recht dan nu om die 3 personen tevermoorden?? nee je heb als persoon NOOIT een reden voor de dood van een persoon/dier
 
Ik ben het er wel mee eens dat theo zijn mening op een wat normalere manier had kunnen uiten en niet sommige personen voor pooiers/ pedofielen uit maken, en dat allah hetzelfde is als god alleen zweefd hij op een kleed ipv een wolk. daar kunnen mensen wel boos om worden met name extremisten, alhoewel ik met een marokkaan uit me klas het erover gehad heb en die zei dat extremisme niet kon bij moslims dat je dan automatisch geen moslim meer zou zijn oid.maar om nou simpel weg door wat dingen te zeggen waardoor je iets belachelijk maakt gedood te worden en dan nog op zou koelbloedige manier dan vind ik zowiezow dat je dan niet helemaal normaal ben.Dus er zou geen enkel goed woordje voor over moeten zijn eigelijk ookal bracht theo het op zo foute manier.