This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.

kan ook een contra politieke actie zijn , maw helemaal geen moslim of buitenlandse actie. bijv Linkse groeperingen die nu op deze manier de schuld bij de moslims leggen!!
op deze manier bewerkstelligen ze dat de publieke opinie tegen medelanders is.

Ruudt said:
UPDATE 2:Hirschi Ali is volgens RTL Nieuws ondergebracht op een onderduik adres.

Je kunt zeggen dat je mense die met hun geloof moet respecteren maar bij mij is de Islamr) nu ECHT tot aan nul gezakt...

[edit] t hoeft nie zo te zijn, k lees t ook maar. Je mag hopen voor de menzen die er in geloven en verder normaal zijn, dat het niet zo is. Want wie verzint er nou zoiets als het niet zo zou zijn. altijd wel een bron van waarheid in [/edit]

Waarom ben ik niet verbaasd. Ookal had de samenleving zich daar flink in vergist met Fortuyn

De politiek moet nou eens inzien dat ze dit land naar de tering aant helpen zijn.

Ik lees nu overal elkaar tegensprekende berichten. Neergestroken, geschoten, beide. Motoragent dood, gewond, omstanders gewond, of toch weer dood. Allemaal nog erg onduidelijk. Kan er beter zelf ff heenrijden en fotos maken :+

Laatste nieuws;
Een man en een vrouw zijn op hem afgestapt, en hebben hem omgelegt met 2 kogels en 2 messteken. Dat wordt weer.. ach.. 3 jaar zitten en n half jaartje TBS?

Met de islamitische godsdienst opzicht valt het nog wel mee, buiten de minachting naar vrouwen en het toepassen van geweld. Het zijn de mongolen die beweren uit naam van Allah te handelen, en het geloof van goede mensen misbruiken. Maar hier heeft het niets met godsdienst te maken, dit zijn gewoon mensen die je tot de dood moet martelen, wegens gebrek aan normen&waarden. Ben benieuwd wat voor blaat-verhaal Balkenende nu op gaat dragen

tis echt te triest voor woorden,

hij mag toch wel voor zijn mening uitkomen ,

het lijkt me vrij logisch dat de naam van de dader , iets met achmed A of hassan X is ,

maar gvd, laatst kzal een goed voorbeeld geven ,
ik was laatst uit geweest en we zaten nog ff buiten bij die disco (starlight )
staat er zon marokaan die er uitgestuurd was te schelden , kk nederlanders dit en dat , zegt 1 zon nederlander gwoon heel normaal , doe is normaal man , en hij wordt gvd in mekaar geslage bij het leve ,door 3man, toen zijn we gaan helpe, maar tis nie normaal ,
als wij zoiets over hun zouden zegge, ware we allang allemaal uitgeroeid.
sorry maar echt , moet ff Zinloos van lange jaap draaie

je moet ook nooit wat zeggen als je alleen bent. Hij mag van geluk spreken dat jullie wél kwamen helpen. Zijn genoeg NL-ers die toekijken hoe hun landgenootjes blauw worden geslagen :r

waarom nou weer zulke mensen die worden vermoord er zouden juist meer mensen als hem moeten zijn dan zou het in nederland een stuk beter gaan hij zegt waar het op staat en die mensen hebbe we nodig ik heb respect voor theo

RESPECT

eYe-Ball @erox! said:
Je kunt zeggen dat je mense die met hun geloof moet respecteren maar bij mij is de Islamr) nu ECHT tot aan nul gezakt...
Omfg .. wat ben jij een triest persoon.. omdat er (heel misschien, wat nog niet eens zeker is) een Islam iemand neerschiet.. daalt jou respect voor de Islam.. Wat is dat nou voor kijk op een zaak.. Als een rottweiler in jou tuin schijt.. Is jou eigen hond dan ook gelijk een kutbeest? Denk toch eens na man !

Nou.. hij had wel iets subtieler mogen zijn hor. Hij ging regelmatig over de grens van fatsoen.

Ik meen overigens dat hij een aantal weken geleden eens in zn column in de metro had geschreven dat hij best vermoord zou iwllen worden. Herrinnerd iemand zich die column?

idd te triest waarom moet dit nou weer gebeuren. ik kon hem altijd respecteren om zijn mening, weer een voorbeeld voor nederland is vermoord. hoeveel moeten er nog volgen?:S

"Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten."

Bron: NOS

sjoel said:
hoeveel moeten er nog volgen?:S
Voor er wat gebeurt..? Hier kun je niets tegen doen.. je blijft ALTIJD mensen houden die eigen rechter spelen en dit soort dingen doen.. ongeacht allochtoon of niet..

Beerke said:
kan ook een contra politieke actie zijn , maw helemaal geen moslim of buitenlandse actie. bijv Linkse groeperingen die nu op deze manier de schuld bij de moslims leggen!!
op deze manier bewerkstelligen ze dat de publieke opinie tegen medelanders is.

bedoel je niet een rechtse partij? linkse partijen steunen toch een "multi"cultureel land

mja wat ik zie/hoor als belg op nederlands nieuws, is dat die tijdje terug met hirsi ali (hoe je et ook schrijft) met de dood bedreigt wordt. en DHC heeft et niet zo op die Hirsi, en Freezer is DHC wannebee, dus ... we hebben de dader 8P

S`am said:
bedoel je niet een rechtse partij? linkse partijen steunen toch een "multi"cultureel land
Exactly what I thought.. maar ging er vanuit dat Beer er toch iets meer verstand van zou moeten hebben dan ik..

Chyston said:
Voor er wat gebeurt..? Hier kun je niets tegen doen.. je blijft ALTIJD mensen houden die eigen rechter spelen en dit soort dingen doen.. ongeacht allochtoon of niet..

Tis alleen wel opvallend dat de grenzen worden verlegd door moslims....

Zoals BV die leraar in den haag.....

Chyston said:

En heb jij enig idee hoe dat komt?

Je haalt nu wel 2 dingen door elkaar , want je kan de term eigen rechter spelen in verschillende contexten plaatsen. Je kan doelbewust iemand vermoorden omdat je m een eikel vind , maar je kan ook iemand omzeep helpen die iets heeft gedaan wat justitie niet zo boeit.

Mensen worden soms wel gedwongen om eigen rechter te spelen. Een verkrachter krijgt misschien 8 maanden cel. 8 Maanden cel voor het vernielen van iemands leven. Wat zou je doen als t je dochter of zus was ofzo? Genoegen nemen met 8 maanden voor die grafbak? Je mag weten ik zal die gast zoeken en zelf even straffen.

Of je oma wordt gerooft savonds , dader wordt gepakt en krijg 240 uur dienst verlening. Je oma durft niet meer op straat en bij elk vreemd geluidje staat ze stijf van angst.
Dus houdt dingen wel goed gescheiden. En sommigen van jullie moeten eens goed nadenken met wat ze zeggen. Krijg echt het idee dat er hier IQ loze personen rondkijken

Verder kan er nu wel gesuggereerd worden over moord op Van Gogh , beter wordt er gewoon afgewacht tot er concrete dingen zijn. Want op deze manier loopt t uit de hand door uitspraken van mensen zonder enige vorm van levenswijsheid

Status
Not open for further replies.