The TTE Mooiboi Machine 2009 !

dragsterlover

TTE Mooierd #221
Joh Dushi`s / Homie`s

- De meeste members kennen me zo langzamer hand wel, zit al ongeveer 6/7 jaar op
het scooterforum.net.
Voor degene die me niet kennen, ik ben dus Servien Berensen 23 jaar jong :p
Forumnaam : Dragsterlover, Forum naam 7 jaar geleden aangemaakt omdat ik een Italjet Dragster had .(klimrek) Dus vandaar :p.
Me oude dragster :
33wv6z8.jpg

Me oude citta :
2powd3s.jpg

The Speed Maxx Biatch Machine ! 2007
http://forum.scooterforum.net/forum/f53/speed-maxx-biatch-machine-139996/
rotterdam2.jpg

jubbega%206.jpg

TTE MooiBoii Machine`s 2008
http://forum.scooterforum.net/forum/f53/tte-mooiboi-machine-2008-a-164274/
Mooiboi56.jpg

sprint%20Eindhoven%201.jpg


Standaard scooterklasse SBO 2007 Tijd : 7.6 sec
Scooter speciaal SBO 2008 Tijd 6.9 sec
Super speciaal SBO 2009 Tijd tot nu toe : 6.44 met een top van 132 km/u




-Ik zou afgelopen Seizoen 08 stoppen met scooters E.d, maar vond het nog te mooi om te stoppen. Ook kwa ons groepje betreft (TTE), het is gewoon nog Tè leuk en had toch nog genoeg meuk liggen om wat te bouwen voor Seizoen 2009. Dus zo gezegd zo gedaan.

Na wat overleg met Tom en Robert en Rene ben ik toch aan het Gas gegaan :+. Vers blokje opgebouwd met een 80 cc cilinder (2f4r) + Lachgas + Weelybar !
Dat moest genoeg vermogen leveren voor de Extreem scooterklasse. En dat klopt ook wel want 35 TTE Pk`s met de knop is meer als voldoende.

Ik kan nog wel uren door typen maar dat is erg saai en langdurig voor jullie, dus laten we snel gaan kijken naar de opbouw pics van mijn frame voor seizoen 2009 !


Oude lachgaskit van Jasper -:-
TTE%201.jpg

Demper gepolijst !
TTE%202.jpg

Brulpijp Joooh.
TTE%203.jpg

De Plakkert.
TTE%204.jpg

Nà tig uurtjes schuur en lak werk is dit het eind resultaat van de fles !
TTE%205.jpg

Aanpassingen van frame.
TTE%206.jpg

Alles weer in kleur van het frame, zoals het hoort ;).
TTE%207.jpg

Accubak.
TTE%208.jpg

Het verse blokje eronder :winner:
TTE%209.jpg

De Ganz geile brulpijp !
TTE%2010.jpg

In Opbouw !
TTE%2011.jpg

Nog wat aan het frame gebakken voor weelybar !
TTE%2012.jpg

TTE%2013.jpg

Bedrading Nx Voltooid en werkende !
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/TTE%2014.jpg[/ir]
TTE%2015.jpg

TTE%2016.jpg

De 2 Frampjes !
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/TTE%2017.jpg[/ir]
TTE%2019.jpg

TTE%2020.jpg

TTE%2021.jpg

Nog even handschoentjes gekocht voor Zandvoort :love: (dingen zitten goddelijk !
TTE%2022.jpg


Dit waren de opbouwfoto`s, vanaf nu dus picca`s van de sprints !

-Sprint Zandvoort 24/26 April (Speed & Ongein)


1 Woord : teringzooi !

Tjah geen tijd kunnen neer zetten ivm omstandigheden kwa organistatie, tijdsmeteng, en op zondags de Regen :X.
Wel Heeft Manta onzettende mooie foto`s kunnen maken op het cirquit 9||6 en THNX

Manta%201.jpg

The TTE Sletjes :love::love::love:
Manta%202.jpg

Manta%203.JPG

Manta%205.jpg


8)


Kwa vermogen zit het zkr wel goed met de machine, met de knop rond de 35 + pk`s en zonder gas wat minder :W. Vandaar dat we (TTE) een weelybar hebben gemaakt wat ook echt nodig is. 100 op achterwiel is niet zo tof.
Binnenkort wel een grafiek 8).


-Sprint Sluiskil 24-05-09

Zaterdag rond 23:30 kwamen we aan naar een rit van 3.5 uur ofzo. Meteen aan de bierries en de malibu gegaan. En in die tussen tijd onze tentenkamp opgebouwd vlak bij de xsh dushi`s !
We hebben weer genoeg gedronken en flink gelachen en geouwehoert -:-+ralf+ met de TTE sletjes hihihi !
Nadeel dat we rond 5en/6en pas op onze nest lagen totaal gaar en lam E.d en dat was te zien aan de resultaten :).

Met me scooter ging het allemaal niet zo best helaas. We hadden er veel meer van verw8 want hij knalde als een malle vrijdag met test rijden. De Backfire rond 10:30 was de dode klap van het beestje :(8P helaas. Uitlaat was van de flens geknalt en de keerringen lagen er aan beide kant uit. Sinds dien heeft hij niet meer goed gelopen en dus ook maar 2/3 keer kunnen kwalificeren tijd van de 3 runs : 6.7 wel genoeg voor de omloop ! Nà aardig wat sleutel uurtjes met Robert en Tom konden we niet echt de oorzaak vinden waar de backfire vandaan kwam helaas tot 3 maal toe. Volgens mij ben ik 7e of 8e geworden in de super speciaal.

Manta%206.jpg

Kutkop :D
Manta%207.jpg

sluiskillo%201.jpg

TTE CriB ;)
sluiskillo%202.jpg

Burnen met Gas !
sluiskillo%203.jpg

sluiskillo%204.jpg

Sluiskillo%205.jpg

De 6.7 Run. met reactie van 0.2 en gas pas bij kwartbaan ingedrukt.
Sluiskillo%206.jpg

sluiskillo%207.jpg

Daar staat het kapotte beestje ;).
Sluiskillo%208.jpg

[ir]http://i474.photobucket.com/albums/rr101/cycledevil/Foto0222.jpg[/ir]


Update 7-7-09. The TTE MooiBoi Machine 2009 !

Lieve Dushi`s

Weer even een update van mijn kant van de afgelopen 2 sprints Hengelo/Kloosterzande !

- Hengelo

Om een lang verhaal kort te maken, Scooter liep hard zat alleen het startte was een probleem.
Heb van de 7 runs geen 1 goeie run gehad, last van weelspin, slechte reactie`s, 2 keer vals gehad E.d.
Heb die dag toch nog een 6.78 sec neergezet en dat was genoeg voor een 5e tijd in de super-special. Al met al best tevreden !

Hier wat picca`s :

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Hengeloo%201.jpeg[/ir]
Hengeloo%202.jpg

[ir]http://i28.tinypic.com/29455zq.jpg[/ir]
[ir]http://i28.tinypic.com/2zi81h2.jpg[/ir]
[ir]http://i26.tinypic.com/4lltzp.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Hengeloo%206.jpg[/ir]
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Hengeloo%207.jpg[/ir]

Marco en crew thnx nog voor de toffe dag !


- Kloosterzande

In de 2 weken nà Hengelo is het 1 en het andere veranderd, kwà afstelling maar ook met het starten enz.
Op de TestBank gaf de Brommer rond de 31.7 Pk aan met een nette lijn, en dat vonden we (TTE) wel goed genoeg voor Kloosterzande !


Naar een Overheerlijke BBQ en de halve liter Bierries met dè Mannen vertrokken we rond 05:15 Richting Zeeland.
Voordat we onze brommers mochten berijden kregen we van De Karsemeijers / LS 2 een paar gloed nieuwe helmen, 5 stuks ofzo :W. Onze Dank is Nogmaals Groot :~

Nà 2 sprints wist ik een Tijd neer te zetten van 6.68 sec met een top van 128 km/u.
Ik was zkr nog niet tevreden met deze tijd en ging dus voor de 3 sprint, alleen dat verliep iets minder.
Toen ik bij de start stond en weg zou rijden zag Vinnie dat me tankje was afgebroken en op de kop Hing. Na wat technische handelingen en wat tyribs was het probleem opgelost en kon ik aan de 3e sprint beginnen :+.
Dat verliep helaas niet zo goed, halverwege de baan liep de scooter vast. Reden : Lucht in het lachgas systeem enz.

TTE%2024.jpg


Ik baalde flink want een 6.68 was genoeg voor de omloop. Ik wou de scooter al in de bus gooien maar Nà aandringen van Tom en Robert hebben we de scooter toch gemaakt. Nieuwe zuiger erin, wand geschuurd met schuurpapier en Hoppa rond 16:00 was het beestje klaar voor de Omloop ritten.
Helaas moest nieuwe zuiger meteen aan het gas, zonder dat hij 1 meter had gereden :eek::W:D.
En dat liep gelukkig goed af nà de spannende finale ritten ! Want al met al ben ik 2e geworden met een tijd van 6.44 sec met een top van 132 km/u. EINDELIJK mijn eerste beker binnen +ralf+, goed voor de Prijzen-plank van de TTE Dushi`s:~:W

TTE%2023.jpg

Kloosterzando%201.jpg
.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QoLtI8JHCes"]YouTube - P1140567[/ame]

9 Aug. in H.veen zal het beestje met meer vermogen aanwezig zijn :*
Alvast thnx voor de reacties en voor de mensen die foto`s hebben genomen !

Dit project is mede mogelijk gemaakt door :
- TTE Homies
- Poltrail Boottrailers Akkrum
- ING Bank
- LS 2 Helmets / Karsemeijer



AdiozZz Servièn
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

W00h eerst post in je project :p en ik kom ook nog eens voor in je verhaal 8)

Nice project ouwe, wederom weer tot in de puntjes verzorgd en de peekaa's vliegen je ondertussen ook om de oren! Binnenkort hopelijk een dagje zonder problemen en dan lekker onder de 6,5 knallen. Maar eerst je blokje maar eens backfire-loos maken ;)
 
Vond het altijd al een heel erg vet framepie :W
Maar de NX maakt het helemaal af, hopen op wat betere tijden :D

Succes ! :W
 
Vond het heel erg vet de dingen een keer in het echt tezien!
Ik stond naast jullie samen met Bram.
Zie jullie vast binnenkort nog wel een keer!

GR Edger
 
Echt een heel tof ding Servien!

Ik zag hier en daar al wat foto's voorbij komen.

Was je er nou ook op damwoude?
 
W00h eerst post in je project :p en ik kom ook nog eens voor in je verhaal 8)

Nice project ouwe, wederom weer tot in de puntjes verzorgd en de peekaa's vliegen je ondertussen ook om de oren! Binnenkort hopelijk een dagje zonder problemen en dan lekker onder de 6,5 knallen. Maar eerst je blokje maar eens backfire-loos maken ;)

Thnx pop. Hoop dat je vaker mee gaat :love:. Altijd gezellig.

Vond het altijd al een heel erg vet framepie :W
Maar de NX maakt het helemaal af, hopen op wat betere tijden :D

Succes ! :W

Bedankt, tijden gaan helemaal goed komen :W

Vond het heel erg vet de dingen een keer in het echt tezien!
Ik stond naast jullie samen met Bram.
Zie jullie vast binnenkort nog wel een keer!

GR Edger

Ah daar was jij dus bij ! Thnx voor je reactie.

Echt een heel tof ding Servien!

Ik zag hier en daar al wat foto's voorbij komen.

Was je er nou ook op damwoude?

Bedankt John.
Jah ben er op wel op Damwoude maar niet met mijn scooter, dat mag helaas niet :D ! Rij op een andere scooter (sonic) :W
 
Hoeveel keer heb je nou gereden op sluiskil dan? Zag je 1x voorbij blazen toen ik aan het teruglopen was en volgens mij drukte je toen die helse knop in.
Want ik keek nog om en zei tegen patrick ''MwoAAooaA die gaat hard wie is dat?''
 
top apparaat Servie:W
gaat dit jaar helemaal goedkomen, lekker op die knop rammel!

:*

Dat zkr. ramme met die knop hihih :*

Supervet ding idd, heb hem zien staan op sluiskil.
Succes met je tijden.

Dank u wel.

Hoeveel keer heb je nou gereden op sluiskil dan? Zag je 1x voorbij blazen toen ik aan het teruglopen was en volgens mij drukte je toen die helse knop in.
Want ik keek nog om en zei tegen patrick ''MwoAAooaA die gaat hard wie is dat?''


Dat kan kloppen. Dat was de enigste rit die ik uit gereden heb en dat was de 6.7 run. Maar scooter liep klote maargoed bedankt voor je reactie en suc6 met de teller :W.
 
Hee Servien.
Leuke duidelijk page. Je moet eigenlijk nog wel even een foto posten van je acculader:))) die bij je kleuren'thema' aansluit!
Inmiddels al een vermoeden waardoor de BF kwam?
x
 
Zoals ik al had gezegd hij ziet er weer super uit man!
Er zit genoeg in deze machine om er leuke resultaten uit te gaan halen;)
Ik spreek je in hengelo wel weer!

Grtz Niels.

Ps Deze kutkop op de achtergrond moet je niet te persoonlijk nemen:p hihi
Manta%207.jpg
 
Hee Servien.
Leuke duidelijk page. Je moet eigenlijk nog wel even een foto posten van je acculader:))) die bij je kleuren'thema' aansluit!
Inmiddels al een vermoeden waardoor de BF kwam?
x
Thnx voor je reactie bram ! Er zullen nog tig foto`s volgen waaronder ook de accukar ;). Morgen blok uit elkaar
en dan zien we het wel !



Ps Deze kutkop op de achtergrond moet je niet te persoonlijk nemen:p hihi



Hhihih wat zei je toen op dat moment : `` kijk dat vage lelijke oranje brompony joooh :! :D


Thnx Boyz
 
Ding ziet er weer netjes uit :*
Ben benieuwd wat het doet als hij zonder probs knalt :D

In de rij bij sluiskil gaf hij ook een keer een knal haha, schrok er best van :p
Ik weet niet of ik het goed had gezien maar toen je terug kwam van de omloop, gaf je tellertje nu 178 graden aan? of heb ik het verkeerd gezien? :p

Succes verder en hopen dat het nog harder gaat boeken in Hengeloooow
 
Ding ziet er weer netjes uit :*
Ben benieuwd wat het doet als hij zonder probs knalt :D

In de rij bij sluiskil gaf hij ook een keer een knal haha, schrok er best van :p
Ik weet niet of ik het goed had gezien maar toen je terug kwam van de omloop, gaf je tellertje nu 178 graden aan? of heb ik het verkeerd gezien? :p

Succes verder en hopen dat het nog harder gaat boeken in Hengeloooow


Jah soort gelijke klap als een nitraat bommetje :love: ! En toen was het gebeurd met het beestje :p.
Dat kan kloppen idd dat is uitlaatgastemp ;).
Thnx voor je reactie :W
 
1 van de VETSTE sprinters @ sbo :~ Beesje is er mooier en sneller op geworden :W ik ben benieuwd naar de volgende meeting @ full capacity :! suc6 ermee


Greetz Robby
 
Back
Top