The truth behind 9/11

ik heb net ook de hele film gezien, en je krijgt gewoon informatie van 1 uur en 21 minuten bewijzen tegen de theorieen over hoe het gebeurd zou zijn.
heel intressant om te zien, want de bewijzen die hier tegen de amerikaanse overheid. kloppen op het eerste gezicht zo goed als allemaal.
 
"There's an old sayin' in Tennessee -- I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says, 'Fool me once, shame on, shame on you. Fool me -- you can't get fooled again.'"
 
Tinne for president! :* serieus goede uitspraken!
vind het echt heel intressant zulk soort dingen, als ik tijd heb zeker de film bekijken.
zijn er nog meer films van? of alleen die gelinkt hier staat.
 
Last edited:
Jaaa jongens jullie zijn voor een groot deel wel anti-bush, maar wie staat er dalijk voor je klaar om die mafkees uit iran een halt toe te roepen?
 
janwim said:
zijn er nog meer films van? of alleen die gelinkt hier staat.

ja zijn nog een aantal films. moet je maar even zoeken op google. ik heb alleen wel op meerdere sites gelezen dat dit de meest duidelijke film is, en dat andere films vaak veel achterhaalde argumenten gebruiken.
 
Tsjaap said:
Jaaa jongens jullie zijn voor een groot deel wel anti-bush, maar wie staat er dalijk voor je klaar om die mafkees uit iran een halt toe te roepen?

Hij staat niet klaar, hij doet het gewoon.
Men doet het gewoon, of wij meedoen of niet. Doen we niet mee? dan ga je het wel merken hoor. Zoals landen die de USA wel steunen en ineens extra hulp(geld) van de USA krijgen ed. En onze redenen zijn vaak niet USA`s redenen om in een land te gaan bemoeien.
 
Ik denk dat hier te veel mensen hun mening baseren op feiten uit een documentaire die net zoals de media-verklaring beinvloed kan zijn.

Veel dingen uit deze film kloppen denk ik, maar ik blijf erbij dat dit ook in scene gezet kan zijn. Mensen worden snel beinvloed vooral door de media, maar ik zie steeds meer mensen die zich afstoten van de media en vertrouwen schenken aan mensen die het tegenovergestelde beweren.

Meningen van veel mensen zijn gebaseerd op deze soort documentaires zonder dat ze zich verdiept hebben in de tegenovergestelde bewijzen. Als er bijv. een film gemaakt zou worden zoals het verhaal door de Amerikaanse regering geformuleerd wordt, dan zullen veel mensen meteen weer die kant kiezen.

Ik ben iig blij dat ik deze documentaire gezien heb omdat dit toch weer een heel ander licht op de zaak werpt. Maar al met al blijft dit toch gewoon een ver-van-mijn-bed-show.
 
ik heb de film ook net gekeken, en voor mij gevoel doet bush het allemaal zelf, sinds hij president is gebeuren zulke dingen, bij het pentagon was van 1 camera niet eens een vliegtuig te zien, en de vliegtuigen en de bommen in de WTC is verkeerd geplant, volgens mij moesten de vliegtuigen en de bommen tegelijk gaan zodat het lijkt dat het terrorisme lijkt.. en nu blijkt dat er onder de WTC goud ligt( gek he?) en dat die ene ploeg er alleen bij mocht komen is omdat ze dan bewijs materiaal alsnog kunnen vernietigen.. en doordat het een terroristische aanslag lijkt heeft bush een rede om irak aan te vallen, zodat ie irak later kan overnemen etc. etc... of tewel, bush heeft het zelf geplant

// edit:

maar van de andere kant, ze kunnen het ook zo gedaan hebben zodat het lijkt dat amerika het allemaal zelf doen, maar toch amerika liegt over veel dingen..
 
Last edited:
Nog mensen zin om hier verder over te discussieren? Heb me er de laatste tijd een beetje in verdiept en gewoon zo ontzettend veel dingen tegen gekomen die gewoon simpelweg niet waar kunnen zijn.

Hier een klein filmpje die ik zojuist weer tegenkwam:
http://video.google.com/videoplay?docid=1081133858404414445&q=767-400&pl=true

Spoel bij deze verder naar 40 minuten; opmerkelijke getuigenverklaringen.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1434660031614617353&q=vliegtuig&pl=true

Niemand gaat mij vertellen dat een 757 hier neerstort zonder enig brokstuk achter te laten:
f93crashsite.jpg


ter illustratie:
[ir]http://www.icfn.net/bluesky/air1/4X-BAZ%20-%20BOEING%20757-236%20%5BARKIA%5D.jpg[/ir]

Tevens bij 't Pentagon:
[ir]http://www.wtc-terrorattack.com/pentagon_crash11.jpg[/ir]
Om vervolgens te zeggen dat er geen restanten van 't vliegtuig zijn, omdat dat allemaal verbrand is.

Voordat men weer met ongegronde argumenten begint te gooien; kijk even op http://www.reopen911.org/ en dan 't kleine filmpje links - kort en krachtig een paar interessante feiten.

Wist men trouwens dat er aan 't onderzoek naar Clinton en Lewinsky miljoenen dollars is besteedt en aan 't onderzoek naar 9/11 slechts 650.000 dollar?

Hoop op een leuke discussie; ik wantrouw het hele gedoe iig verschrikkelijk en het lijkt me geweldig dat op een dag Amerika ten onder gaat aan zijn eigen leugens - dat er eindelijk eens iets gebeurd waardoor ze voor heel de wereld keihard op hun bekgaan met bovenal het Amerikaanse volk zelf die ze (misschien dus) keihard hebben voorgelogen en vermoordt.

Kleine quote buitenom :rolleyes::The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

edit: dit zijn dus maar echt een aantal kleine punten. Kijk de gehele film (1uur20minuten) via google en je zult er nog heel wat meer tegenkomen.
 
Last edited:
wat een onzin, die aanslagen zijn gewoon door terorristen gepleegt..
wat ziek om te denken dat dit een plannetje van de amerikaanse regering is
 
En ik kan het best geloven. En dan zijn het mss wel `gewoon` terroristen geweest, je kan het ook toelaten. Geen volk is zo volgzaam als een angstig volk.

Al met al weet ik zeker dat er genoeg zaken niet kloppen. Zoals Amerika wel vaker een `hidden agenda` heeft.

[Overigens reageert nu iedereen op het laatst geposte deel, lees het topic eens vanaf het begin....]
 
Last edited:
Nooh

Dit is gewoon onzin....

De aanslagen zijn heus wel echt gepleegd door echte terroristen..

Typisch iets Amerikaans om dit verhaal weer te gaan achterhalen, en allerlei andere theorieen te gaan verzinnen voor dit soort voorvallen....

Als Bush dit zomaar had verzonnen, had de beste man geen president meer geweest...en in de gevangenis gezeten...
 
Terrox said:
Nooh

Dit is gewoon onzin....

De aanslagen zijn heus wel echt gepleegd door echte terroristen..

Typisch iets Amerikaans om dit verhaal weer te gaan achterhalen, en allerlei andere theorieen te gaan verzinnen voor dit soort voorvallen....

Als Bush dit zomaar had verzonnen, had de beste man geen president meer geweest...en in de gevangenis gezeten...

Denk jij.

Als of het volk erachter kan komen dat het anders is dan dat het lijkt.
Stel wij wisten niet dat er geen massavernietigingswapens in Irak waren, dan had iedereen het toch ook litiem gevonden dat Amerika het land aanviel?

En zo moeilijk is het niet om in Amerika president te worden en te blijven hoor.
Als je de juiste mensen maar te vriend houd, en jij je wederdienst maar doet.
Door wie zou bush dan afgezet/gevangen moeten worden? door de rechters die hij benoemt heeft? of tot zijn partij horen? Amerikanen kunnen nieteens door het Tribunaal voor Oorlogsmisdaden berecht worden... stel dat ze het zelf gaan doen. Nee, er klopt geen kloot van daarzo.

Denk je werkelijk dat het Amerikaans volk in opstand komt tegen de President die dagelijk terroristische aanvallen tegenhoud :rolleyes: Het gros van het volk kijkt netjes naar het ProBush Fox television network, en weet de helft niet. En zou het niet erg slecht staan tegen de grote vijand `de terrorist` wanneer je twijfeld aan je eigen president.
 
IDD, Amerika is zo zelfstandig en patriotisch ingericht als de pest.
Van de miljoenen inwoners is slechts een handje hierop gefocussed.
De rest van de inwoners vinden het nog steeds "HET" land, wat niet zo 1 2 3 zulke dingen doen.

Ik leg me er lekker bij neer en zie wel wat er aan het licht komt,
mocht het wel allemaal zo zijn...
Zoals Tinne zegt,
zal het me eigenlijk helemaal niet verbazen, noch deren..
 
Idd, het zal mij niets verbazen als....het is voor mij niets nieuws dat in Amerika niet alles lijkt zoals het is.
 
ik denk dat achter alles wel iets te zoeken valt .. , zeg niet dat het niet waar is want het komt wel heel geloofwaardig over met al die feiten!
 
[evolution] said:
ik denk dat achter alles wel iets te zoeken valt .. , zeg niet dat het niet waar is want het komt wel heel geloofwaardig over met al die feiten!

Helaas heeft Amerika de reputatie dat het ook allemaal niet klopt.
 
Back
Top