The truth behind 9/11

Weet hoeveel geld er verdient word door de "oorlog" tegen Irak.
Denk je echt dat het volk het toelaat dat het defensie budget met x miljard $ verhoogd word, als er geen vijand oid was? en waar verdwijnen die $$$$? Bij bedrijven waar mensen achter schermen toe behoren (cheney ed)
 
Idd daarmee heeft Tinne ook een goed standpunt. Alleen ik denk dat Irak zo langzamerhand op net zon drama als vietnam aan het uitdraaien is, der zijn wel veel minder doden, gewonden en vechten....maar Amerika lijdt er gezichtsverlies mee, ze hebben nog steeds nie echt iets belangrijks gevonden, in Irak is de situatie nog steeds niet verbeterd.

EN ten tweede Amerika valt alleen landen in waar ze zelf wat aan hebben, in Afghanistan zul je ze niet vinden....

Alleen ik wijk nu veel te veel van het oorspronkelijke onderwerp af
 
Dat zal niemand ooit kunnen verklaren, tenzij er een belangrijk iemand mee naar buiten komt met echt harde bewijzen.. Laat bijvoorbeeld maar eens de echte beelden zien van de gebouwen rondom het pentagon. Ze hadden 5 frames vrijgegeven waarop een explosie te zien was zonder dat er een vliegtuig binnen kwam vliegen.. Ik zou die echte beelden van de bewakingscamera's wel eens willen zien.. Of de getuigenissen van mensen die toevallig op de snelweg reden, en dat ding bekant aan hadden moeten kunnen raken :)
 
We denken te snel dat het journaal de waarheid spreekt. Nu denk je, maar maar op het internet staat dan de waarheid wel? Vastwel, maart stel nu dat al die "kijk de duivel in de rook van het wtc" nu niet juist een manier is om alle andere theorieën tot kansloos gebrabbel te degraderen. "daar heb je er weer zo eentje"

Imo zet ik me twijfels bij de bedoelingen van de USA in alles. En weet 100% dat de redenen voor de USA om wat dan ook te doen, niet die is die wij te horen krijgen. Ik weet niet of de aanslagen wel of niet echt zijn, dat boeid mij ook niet echt. Het boeid meer wie er nu het meeste aan die aanslagen gehad heeft. Want wie weet is het idd wel gewoon zo gebeurd als wij gezien hebben in de Media, maaar heeft de USA het laten gebeuren..

Ik ga voor de rest mee met Jandescooterman.
 
Rene said:
ik denk idd dat het ook in scene is gezet angezien hhet WTC centre 3 weken voor de aanslagen gekocht is door een andere persoon en ook een verzekerigng voor is afgesloten :)

en wat d8 je dan van het Roswell incident en de moord op kennedy dat was ook allemaal gedaan door de amerikanen. :)
moord op Kennedy was in opdracht van de cubanen ;)

Tinne said:
Weet hoeveel geld de USA erdoor verdient en hoeveel macht de overheid door de angst van het volk heeft.

Zonder kwaad geen goed?

Rijk? laat me niet lachen.
alleen de oorlog kost hem handevol geld,
clinton had 6 miljard "gespaart" voor de regering voor Amerika,
bush komt aan de macht, wat gebeurd er?
juist hij spendeert het in 1 maand aan het leger :|
hij had al alles vooraf bedacht, niks gaat zoals het moet met hem,
een grote bedrieger is het.
en nu een grote bedrieger die blut is!
 
ik vind het wel beetje raar en snap ook niet, waarom een 'instelling' (cia, fbi) dingen onderzoekt, maar het gehele volk er helemaal buiten houdt, ipv alles vrij tegeven, lijkt wel of ze tegen het volk werken ipv mee..
voor mij is het duidelijk dat het totaal nep is, dat vliegtuig bij het penthagon, die kuil, en die telefoontjes..vind het wel het trieste wat je kan doen als regering. maarja over 10 jaar bush oppakken, en martelen tot hij de waarheid zegt:P
 
Ik heb voor school een profielwerkstuk gemaakt over dit onderwerp. Ik heb hiervoor een powerpoint-presentatie gemaakt. Hierin worden 3 van de meest bekende complottheorien een beetje toegelicht.

Voor de mensen die het echt interessant vinden is het misschien leuk deze presentatie te bekijken. Je zult er wel even de tijd voor moeten nemen, aangezien hij 14 minuten duurt. Het gaat overigens helemaal automatisch, je hoeft hem dus alleen maar aan te zetten.

Je kunt hem via onderstaande link downloaden. Het bestand is zo'n 26 mb groot, doordat er meerdere filmpjes bij zitten. De presentatie werkt ook alleen goed, wanneer je alle bestanden in dezelfde laat staan.

http://www.filefactory.com/get/f.php?f=f35c2fbcf0c02633760e2717

Commentaar? Vragen? Kom maar op! :)



EDIT: Ik heb een beetje onhandige upload site uitgekozen... Nadat je op de link geklikt hebt, moet je even 10 seconden wachten ofzo. Daarna klik je op
"Don't want a premium download? Click here to access our free download links." , Vervolgens de reclame doorklikken, weer 10 seconden wachten, en je kunt het bestand downloaden :)
 
chem0 said:
Wat dacht je van olie?
Afghanistan is alleen maar ingevallen om de controle op opium te reguleren. Afghanistan is de grootste leverancier van opuim. In die wereld gaat echt zoveel geld in om, waar amerika geen controle over had.
 
@ Ramonrunner:

Ik ben bezig met downloaden. Ik kan hem op deze computer alleen niet bekijken, dus je hoort later deze dag wat ik ervan vind. Ik vraag me alleen af hoe je hier een profielwerkstuk van kan maken. Onder welke vakken valt dit onderwerp dan? Lijkt me namelijk ook wel interessant onderwerp voor m'n profielwerkstuk :)
 
.FireFox said:
@ Ramonrunner:

Ik ben bezig met downloaden. Ik kan hem op deze computer alleen niet bekijken, dus je hoort later deze dag wat ik ervan vind. Ik vraag me alleen af hoe je hier een profielwerkstuk van kan maken. Onder welke vakken valt dit onderwerp dan? Lijkt me namelijk ook wel interessant onderwerp voor m'n profielwerkstuk :)

Ik heb dit gelinkt aan geschiedenis(lijkt me logisch) en aan aardrijkskunde(denkend aan territoriale conflicten e.d.). Als je wilt kun je het ook aan economie linken, er is zat te vertellen over de economishe gevolgen van dit hele gebeuren. Denk alleen al aan de stijgende olieprijs.
Zo heb je dus al 3 profielvakken van een E&M profiel te pakken :)
 
Hmm njah, die dingen had ik idd ook al bedacht... ik had alleen meer gehoopt dat je het aan de natuurkunde kant oid had gelinkt, aangezien ik een N&T profiel heb :) Maja, dat lijkt me nogal lastig worden. Ik heb je presentatie trouwens nog steeds niet gezien. Ik laat je vandaag wel horen wat ik ervan vond :)
 
wat ik gwn zeer verdacht vind aan het hele boeltje is van die experts... die zeggen dat het totaal niet kan komen door gewoon dat vliegtuig ... en enkele dagen nadien zeggen ze dat het wel daardoor is...

en als je dan kijkt naar die andere gebouwen waar vliegtuigen in gevlogen zijn en nog steeds recht staan...

ik stel mij toch al tijdje grote vraagtekens over amerika... want er gebeuren daar veel loeche zaakjes
 
ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken... als je de theorie van die film moet geloven gebeuren er rare dingen op deze wereld :o
 
juist alles gezien... 1 ding vind ik spijtig aan de documentaire en dat is dat ze niet bepaalde dingen van fahrenheit terugnemen (zoals Bush zijn reactie als ze komen zeggen dat de Twin Towers naar beneden zijn gevallen).

Ik heb altijd al gedacht dat er iets mis was met heel dat gebeuren... het feit dat ze Ben Laden niet vinden en dat hij er iedere keer maar erg anders uitzag enz was al op zijn minst verdacht maar nu zijn mijn vermoedens nog sterker.

Heel knap uitgelegd van de persoon die het onderzoek heeft geleid dat is dat ding met de pentagon (simulatie veronderstel ik?) hoe het onmogelijk is dat dit "gaatje" door een vlieger gemaakt kan zijn! Hetzelfde met de Twin Towers, als je de close-ups bekijkt en naar die tape luistert die die man heeft opgenomen hoor je duidelijk "bommen".

Dit zijn harde bewijzen en bezwarend materiaal... wedden dat de auteur ook weer problemen zal krijgen? Politiek en rijke mensen hebben nog altijd, spijtig genoeg, meer macht dan de gewone burger.

1000e mensen zijn onnodig gestorven... alleja "onnodig"... voor Bush is het niet onnodig als hij het bedrag weer ziet op zijn bankrekening!

Vind het gewoon een schande dat zo'n mooie en preciese onderzoeken straks weer in de doofpot worden gezet... Wat kan de gewone burger doen?

Ik vind op zijn minst dat ze de waarheid moeten vertellen, gewoon uit respect voor de familie's van de overledene...

Helaas zal de waarheid nooit aan het licht komen, het is ongeveer hetzelfde als wie de aanslag op Kennedy heeft gepleegd, er is een beschuldige die "zal boeten" en al de schuld op zich nemen maar kunnen we nu wel nog Amerika en zijn leiders vertrouwen?!

Ik vraag mij af wat de toekomst brengt voor onze kinderen...
 
Amen.

En dat vind ik het erge aan dit alles. Als dit allemaal dus echt waar blijkt te zijn, zegt dat dus wel hoe weinig wij burgers eigelijk betekenen. Hoe weinig macht we hebben. Het is een spelletje tussen de mensen met veel macht in de wereld. Zij kunnen simpelweg alles, en het maakt ze geen fuck uit of dat ten koste gaat van 'ons'. Mijn beeld van de wereld veranderd echt totaal als 9/11 echt in scene is gezet. Denk is aan Hitler met z'n zieke ideeën. Hoever hij al was gekomen met z'n zieke plannen. Wij denken allemaal dat we in een veilige wereld leven, en dat het heel onwaarschijnlijk is dat zoiets nog eens zal gebeuren. Dat idee is dan dus goed fout. Think about it. Nogmaals... als het waar blijkt te zijn. Het is dan toch onvoorstelbaar dat zoiets gewoon KAN in deze wereld? En dat terwijl we allemaal het nieuws hebben gekeken, en (zo goed als) niemand het op dat moment ook maar in z'n hoofd heeft gehaald, dat het misschien wel eens in scene gezet zou kunnen zijn. We worden zo beinvloed en gemanipuleerd door de mensen met veel macht op deze wereld, door de media... we zijn gewoon net speeltjes.
 
Moet wel zeggen dat wij minder schapen gedrag vertonen dan grote delen van de Amerikaanse bevolking. Grote delen van dat volk zijn echt alleen maar gefocust op wat er in de USA gebeurd, en hoe dat land , en dat land alleen het maar economisch goed moet doen, en niet willen weten hoe dat gebeurd. Andere delen (waaronder bijv NewYork) zijn veel internationaler en denken anders. (New york stemde massaal op Kerry bijv.). Wij hier in Europa zijn gelukkig allemaal anders, en allemaal voorzien van een eigen mening als volk/land. Ik ben dan ook blij dat wij allemaal nog als land anders zijn. Ik zeg niet dat er ook hier dit soort praktijken gebeuren. (raadsel van Milosevic bijv..) Alleen denk toch dat wij wat opstandiger zijn, en moeilijker de tuin om te leiden zijn zeg maar. Wij als nederlanders, wij als Europeanen.
 
Back
Top