jandescooterman
Well-Known Member
Maja ik blijf bij mijn mening een paar reacties terug.....
jandescooterman said:Maja ik blijf bij mijn mening een paar reacties terug.....
jandescooterman said:EN ten tweede Amerika valt alleen landen in waar ze zelf wat aan hebben, in Afghanistan zul je ze niet vinden....
Alleen ik wijk nu veel te veel van het oorspronkelijke onderwerp af
moord op Kennedy was in opdracht van de cubanenRene said:ik denk idd dat het ook in scene is gezet angezien hhet WTC centre 3 weken voor de aanslagen gekocht is door een andere persoon en ook een verzekerigng voor is afgesloten
en wat d8 je dan van het Roswell incident en de moord op kennedy dat was ook allemaal gedaan door de amerikanen.
Tinne said:Weet hoeveel geld de USA erdoor verdient en hoeveel macht de overheid door de angst van het volk heeft.
Zonder kwaad geen goed?
Afghanistan is alleen maar ingevallen om de controle op opium te reguleren. Afghanistan is de grootste leverancier van opuim. In die wereld gaat echt zoveel geld in om, waar amerika geen controle over had.chem0 said:Wat dacht je van olie?
.FireFox said:@ Ramonrunner:
Ik ben bezig met downloaden. Ik kan hem op deze computer alleen niet bekijken, dus je hoort later deze dag wat ik ervan vind. Ik vraag me alleen af hoe je hier een profielwerkstuk van kan maken. Onder welke vakken valt dit onderwerp dan? Lijkt me namelijk ook wel interessant onderwerp voor m'n profielwerkstuk