@ Laurens.
Bekijk de film dan als je dat wil weten! Alles staat erin. Alles word uitgelegd. En al je vragen zullen beantwoord worden. Een ding:
Het hele probleem met de Twin Towers is dat het onmogelijk is dat het is ingestort door een vliegtuig. Waarom? Bekijk de film. Hoe laat je een gebouw in vrije val kaarsrecht naar beneden vallen? Door vooraf bommen te plaatsen in het gebouw. Waarom is het zo raar dat Team Controlled Demolition alleen bij de pijnzooi mocht? De naam zegt het al. Drie keer raden wat Team Controller Demolition doet? Bekijk hun site:
http://www.controlled-demolition.com/. Ik hoop dat het nu duidelijk is.
En ook als je de film bekijkt zal je de film zien waar Osama bekent. Het is Osama niet! Dat is het punt. Hij lijkt er niet eens op. En die ring is 1 van de dignen waarom het niet kan. 2e punt is dat je hem in de film ziet schrijven met z'n rechter hand, terwijl Osame linkshandig is. En raad is? Osama heeft gezegt dat hij het niet was! Ook dat staat in de film.
Het zijn niet gewoon bush-haters. Het zijn mensen die komen met bewijzen. Feiten. Duivel gezichten hebben er niks mee te maken. Als jullie nou eerst die film kijken voor je met commentaar komt. Ik weet zeker dat jullie het commentaar dat jullie nu geven nooit zouden geven na het bekijken van de film. En als je dan echt te lui bent om de film te bekijken, bekijk dan hun site:
http://www.loosechange911.com/. Ga naar het 'evidence' deel en lees.
En deze documentaire komt met bewijzen. Bewijzen waar al LANG over gespeculeerd is op meerdere forums. Het probeert je geen mening op de dringen, het probeert de wereld wakker te schudden. Niet alles wat op het nieuws komt is de waarheid. Bekijk nou eerst de film voordat je vooroordelen gaat geven.
Maargoed. Ik heb hier ook geen zin in. Ik wilde dit gewoon met de mensen delen die het interessant vinden. Niet allemaal ongeinteresseerde mensen die de film niet hebben gezien te overtuigen dat het toch waar is. Want ik weet ook niet zeker of alles in de film waar is. Ik weet alleen zeker dat wij de echte waarheid niet weten. Dus. Vind je het interessant? Bekijk de film, en geef je mening. Post anders gewoon niet.