The truth behind 9/11

JusSeb said:
Door de oorlog in irak betalen de Amerikanen ook meer belasting.
Het kost 1 miljard per dag.

Alles betaald door de bevolking....

En die zeggen echt geen nee als ze denken dat Amerika constant gevaar loopt. En het defensie budget moet weer omhoog.

Stel:

Balkenende @ verkiezingen, hij roept eerste een alarmfase af! er zouden aanslagen op handen zijn. Vervolgens zouden die dan door de overheid zijn afgeslagen oid. En wie denk je dat er met de eer van door gaat? en zo de verkiezingen wint...? Juistem.

En zo kan je dus president blijven, meer geld uitgeven/verdienen. En allerlei wettenn er doorheen jagen. Simpel as that.
 
Jusseb & tinne : Amen9||6 Eindelijk es mensen die wél verder kijken dan hun neus lang is. Amerika is gewoon 1 pot nat
 
JIJ zou dat moeten doen! Verder kijken dan dat je neus lang is. Als je zo'n actuele topics had meegevolgd was je er zelf achter gekomen dat ik altijd wel m'n standpunt heb verdedigd dmv argumenten enz..!!! Hier heb ik alleen in het begin iets gezegd zie ik, maar dat komt vooral omdat ik niet meer zo actief ben op het forum.

:L
 
Last edited:
hmm, wie/wat is hier het slechte? Ik doe ook altijd "onderzoek" en ga nooit zeggen zonder er iets over te weten: Het zijn gewoon terroristen geweest. Het is wel overduidelijk dat hier een luchtje aan zit ;)
 
en als je de hele film kijkt, zie je ook dat er goud zou hebben gelegen onder de TwinTowers...

ik denk zelf ook dat bush het allemaal maar zelf doet,
dat world trade center gedoe, was denk ik een mislukte poging
omdat de vliegtuigen en de bommen in de world trade center niet te gelijk gingen... zeiden ze maar dat het kwam door brand, ander leek het zo van: vliegtuig slaat in de tower en hij stort meteen in..

en dat met die pentagon klopt ook helemaal niet.. waar zijn de vleugelschades? (je ziet in de film wat voor een schade vliegtuigen geven.. en ook dat er wel eens in kleinere gebouwe vliegtuigen knallen en ook helemaal nie inzakken.. terwijl de world trade center er tegen gebouwt is)

en nu heeft bush een rede om irak aan te vallen, wat ze hierboven ook zegge, en zo kan hij de olierafeneijen overnemen.. en later de baas over de wereld worde.. tenzij iemand hem omlegt;)

maarja.. je kan natuurlijk ook denken.. wat gebeurd er op 06-06-06'
(duivelsgetal, soort van.. tja.. je hebt welleens van die mensen die zo ver denken, want 09-11.. 911 alarm nummer;))
 
Back
Top