The truth behind 9/11

.FireFox said:
Fijn dat toch mensen de moeite nemen het eerst te kijken voor ze gaan praten :) Het is namelijk echt een hele goeie en duidelijke film! Alle vragen die tot nu toe gesteld zijn staan er in. Ook de reden waarom America zoiets zou doen komt aan het einde van de film ter spraken.

jij bent nu dus helemaal blind door die docu.. kijk nou eens verder. Wie zegt dat Bin Laden linkshandig is bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat het allemaal gelogen is in die documantaire, maar om nou meteen alles BS te verklaren en alleen die documantaire te geloven vind ik ook niet objectief.


en ook ik heb die docu gezien hoor.. ik vertrouw het ook niet helemaal daar niet van :)
 
hmm klinkt intresant ditte.. heb ff het topic doorgelezen..

kga het filmpje ook nog wel ff kijken wanneer ik tijd heb..
 
Ik lijk misschien blind door de film omdat ik steeds mensen die de film niet hebben gezien moet vertellen hoe het zit! Als jij dit topic had doorgelezen had je gelezen dat ik zat forums bekijk over 9/11, waar ook ZAT mensen zijn die tegen elk argument in gaat. DIE discussies lees ik, en aan de hand daarvan bepaal ik mijn mening. Ik ben zo nuchter als maar kan, niet blind door een documentaire, maar ik gebruik gewoon m'n gezonde verstand. En mijn gezonde verstand verteld mij dat wij de waarheid niet weten. Het zijn niet een paar mensen die een documentaire hebben gemaakt. Het zijn mensen die onderzoeken van de afgelopen jaren achter elkaar zetten. Zij hebben het niet bedacht, ze zetten argumenten van mensen die er verstand van hebben achter elkaar. Dus ik ben niet blind. Ik vind dit een heel interessant onderwerp, en ik heb er meer over gelezen dan jij denkt.
 
Ik heb de docu nu helemaal gezien, en geloof er wel in dat de aanslagen gewoon in scene gezet zijn. Ook als je die camera-opname ziet bij het Pentagon, je ziet helemaal geen vliegtuig? En bij pensylvina(geen idee hoe je het precies schrijft) alleen een groot gat met allemaal hele klein stukjes schroot, nergens een motor ofzo? Erg vreemd toch? Nouja, best wel geloofwaardig die docu:)

Dat is mijn mening hier over.
 
Uhhu ;) Ik vraag jullie alleen de film te bekijken voordat je hier post :) Je hebt mij nog nergens horen zeggen dat ik zeker weet dat Bush hier achter zit. Ik weet het ook niet, ik vind het gewoon interessant. Ik zet alleen m'n vraagtekens bij het nieuws dat wij gehoord hebben. That's all :)
 
Ik heb em nu ook helemaal gezien. En er zijn zeker dingen zoals bij het Pentagon die niet kloppen. Dat is duidelijk te zien in de film. Ik vind dit een erg interessant topic en heb ook alles doorgelezen, en de film bekeken.
 
Iig is het waar dat de VS gewoon een hoop achter houd, en het news maipuleerd. Denk maar aan Foxnews. Die hadden voordat de stemmen in florida geteld waren al gezegd dat Meneer Bush de winaar was. Allemaal tv programma's namen het over terwijl het officieel nog geneens geteld was.
 
de VS zijn een en al media, ze doen alles voor een beetje aandacht.. vind het ook behoorlijk vervelend dat ze zoveel macht hebben, en dat er dan een stom ventje als president word aangewezen..

amerika is gewoon schots en scheef,, een veel te grote mond en ze zullen wel eventje alles opknappen...niet dus, tot nu hebben ze nog bijzonder weinig goeds gedaan onder bush..daarentegen vond ik clinton wel weer goed!

maar beetje off topic.. nu weer ontoppic...
er zijn inderdaad veel dingen gewoon niet kloppen.. en ben benieuwd wanneer het grote `amerika` door de mand valt...:)
 
Ik ga hem zo even downloaden ...

En bekijken. Weet iemand of het een beetje goede kwaliteit is, dan druk ik hem vanaaf ff met me vrienden in de dvd speler kan iedereen zijn mening vormen?
 
Wat een BS van dat passagiersvliegtuig, ze hebben toch beeldmateriaal van de inslag, daar zouden ze zeker op kunnen herkennen wat voor een vliegtuig het was. En hetgene wat is neergestort kan goed worden nagetrokken bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij dat er een vliegtuig missende is...
 
Ik weet wel dat hoe gek het ook klinkt, de aanslagen, bin laden, al qaeda ed bijzonder goed uitkwamen. En ik wel geloof in het creeëren van een vijand.

-Zoals al eens eerder aangegeven, Bush wilde die PATRIOT Act goedgekeurd hebben, en steun van het volk. Wat doe je? juist je boezemd het volk angst in door een "red alert" status te verkondigen. En die Act word gesteund.

Weet ook dat Bin Laden ooit vet gesteund is door de USA, en dat een groot deel van die familie diecht connectie hebben met de Overheid te USA. Of iig schaduw groeperingen.

Wat is Amerika zonder vijand? Heb je die niet meer (rusland) dan maak je er zelf een.....Zowiezo is een vijand hebben die af en toe iets flikt goed om je volk schaperig (volgzaam) te houden.
 
Ik heb de film nu helemaal gezien.
Ik vindt het allemaal en beetje vaag worden ik heb altijd in het nieuws gelooft maar dit doet iedereen 99% zeker twijfelen. 1Ding is zeker want ons allemaal verteldt is klopt niet voor de volle 100%
 
Hmm erg interessante documentaire. Ik weet dat Bush gek is, maar zo ontzettend veel mensen vermoorden om een vijand te creeeren en een symbool voor de vrijehid van Amerika vernietigen. Dat geloof ik echt niet. Dan had die heel wat simpelers en ook iets ergs in scene kunnen zetten.

En dat Bin Laden de aanslag niet toegeeft is alleen maar slim van hem......denk ik tenminste, als je derover nadenkt brengt dat heel wat teweeg en zo is niet heel Amerika tegen hem...
 
Ik heb net de docu helemaal gezien, en sta echt versteld. Als je nagaat dat de lijkschouwer van het aparte neergestorte vliegtuig heeft gezegd dat er geen lijken waren, geen druppeltje bloed te vinden is, maar toch ruim 200 mensen zoek zijn, dan moet er een belletje gaan rinkelen. Kapotte ramen in een lobby waar absoluut geen verklaring voor is, tenminste, als je het aanneemt zoals het in het nieuws gebracht is. Mocht dit allemaal in scene zijn gezet, hebben ze het VERDOMD goed gedaan. Alleen jammer dat je toch weer foutjes vind, er kloppen een hoop dingen niet, maar ik ben bang dat we er nooit achter zullen komen hoe of wat.

En area_51_member, waarom ze een vijand willen hebben? Iedereen wil toch een zondebok waar je alles op kan schuiven? omdat je het volk zover hebt gekregen dat het volk toch niet de zondebok gelooft?? En al helemaal niet als de zondebok in dit geval al een terrorist of weet ik het wat is.

Daarom zeg ik , ze hebben het slim gespeeld, en goed hun best gedaan... Alleen tja, niet goed genoeg blijkbaar..
 
area_51_member said:
verteldt ja... :rolleyes:

@ Tinne, yeah right... Daar geloof ik dus geen snars van, alsof ze opzettelijk een vijand willen hebben persé.

Weet hoeveel geld de USA erdoor verdient en hoeveel macht de overheid door de angst van het volk heeft.

Zonder kwaad geen goed?
 
Back
Top