Ik heb net de docu helemaal gezien, en sta echt versteld. Als je nagaat dat de lijkschouwer van het aparte neergestorte vliegtuig heeft gezegd dat er geen lijken waren, geen druppeltje bloed te vinden is, maar toch ruim 200 mensen zoek zijn, dan moet er een belletje gaan rinkelen. Kapotte ramen in een lobby waar absoluut geen verklaring voor is, tenminste, als je het aanneemt zoals het in het nieuws gebracht is. Mocht dit allemaal in scene zijn gezet, hebben ze het VERDOMD goed gedaan. Alleen jammer dat je toch weer foutjes vind, er kloppen een hoop dingen niet, maar ik ben bang dat we er nooit achter zullen komen hoe of wat.
En area_51_member, waarom ze een vijand willen hebben? Iedereen wil toch een zondebok waar je alles op kan schuiven? omdat je het volk zover hebt gekregen dat het volk toch niet de zondebok gelooft?? En al helemaal niet als de zondebok in dit geval al een terrorist of weet ik het wat is.
Daarom zeg ik , ze hebben het slim gespeeld, en goed hun best gedaan... Alleen tja, niet goed genoeg blijkbaar..