The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
net ook de scootin gezien, zitten toch nog aardige afwerkfoutjes in he?

zoals dat kroonsteentje bij je ontsteking :X
3/4 van de schroeven die er niet inzitten
bij je voorkap slechte lak

maar dat zal bij alle scooter wel zo zijn ofniet..
 
Ben jij ooit al eens op een SBO sprint geweest? Deze machine staat niet achter glas zodat er geen vuiltje meer op kan komen. Deze machine wordt gebruikt, en hoe! Vind je het vreemd dat er dan gebruikersplekjes op komen? Bij 99 van de 100 sprintprojecten kom je dit soort dingen tegen...

Ik vind best dat je zo'n dergelijk project niet mooi hoeft te vinden, dat kan, maar om het op deze manier af te kraken, bouw dan zelf maar eens iets wat zogenaamd perfect is, en kom dan nog eens terug...
 
komop man, servien dat ik het een mooie scooter vind,
en dan geef ik afwerkfoutjes, noem jij het ineens afkraken.

als ik een lelijk hok vond, dan kraakte ik het af.

edit/ laat ik het zo zeggen,
ik vind het ding te mooi opzich om van die foutjes te hebben,
vooral dat kroonsteentje, de rest kan ik nog inkomen.
maar op de foto in de scootin zag het kroonsteentje er slordig uit.
 
Last edited:
Een kroonsteentje? :+ Tering, waar hebben we het over! Ik vind hem erg vet :W Ik zie je in Eindhoven, hopelijk zonder kroonsteentje. Want dat kan niet he :+
 
Sander dan kan jij je velgen wel weer overnieuw laten spuiten met die pitjes in je spaken:+

Ik vind dat ook niet kunnen hoor Mikkel:+:D
 
gaat ook gebeuren denks :)
achja, ik geef hem een tip, jullie lachen ermee..
trek jullie plan dan maar :)

Dan heb ik niks gezegt:X voortaan moet je het wel goed afspreken met je spuiter!!
Als je dat wel gedaan heb is het niet jou probleem nu lijk mij dan,naja ben benieuwd.

Ontopic weer mensen?
 
ziet er egt heel goed uit man de reportage:)
hij krijgt een mooi plekje;)

op eindhoven eindelijk dat sprintje maar is doen dan he?:P
 
ziet er egt heel goed uit man de reportage:)
hij krijgt een mooi plekje;)

op eindhoven eindelijk dat sprintje maar is doen dan he?:P

Jah dat gaan we zkr doen -:- Eindelijk ;)


komop man, servien dat ik het een mooie scooter vind,
en dan geef ik afwerkfoutjes, noem jij het ineens afkraken.

als ik een lelijk hok vond, dan kraakte ik het af.

edit/ laat ik het zo zeggen,
ik vind het ding te mooi opzich om van die foutjes te hebben,
vooral dat kroonsteentje, de rest kan ik nog inkomen.
maar op de foto in de scootin zag het kroonsteentje er slordig uit.

Stop het kroonstukje in je reet dan kan je er mee tollen ;)

Vind het wel een vet ding :) Scootin' page ziet er iig erg goed uit.. zie je op eindhoven wel :*

Bedankt Dushi.

Een kroonsteentje? :+ Tering, waar hebben we het over! Ik vind hem erg vet :W Ik zie je in Eindhoven, hopelijk zonder kroonsteentje. Want dat kan niet he :+

Tjah lach me rot nu 8P :D

Die kroonsteentjes ook altijd :+

tjah idd. Baal er echt van 8P

Ben jij ooit al eens op een SBO sprint geweest? Deze machine staat niet achter glas zodat er geen vuiltje meer op kan komen. Deze machine wordt gebruikt, en hoe! Vind je het vreemd dat er dan gebruikersplekjes op komen? Bij 99 van de 100 sprintprojecten kom je dit soort dingen tegen...

Ik vind best dat je zo'n dergelijk project niet mooi hoeft te vinden, dat kan, maar om het op deze manier af te kraken, bouw dan zelf maar eens iets wat zogenaamd perfect is, en kom dan nog eens terug...


Juist. Zelf nog nooit iets bereikt en dan gaan afkraken lol +ralf+.
Maar hij heeft wel een slider met een dikke technigas Next style 8P


AdiozZz
 
Last edited:
Ben ik dom of heb ik teveel bier gedronken.:? Ik vraag me af wat jullie bedoelen met "het kroonsteentje".... :+

*edit, ik snap um al :P8P Dat electrakabelverbindingsstukje. :+
Als we zelfs daar al naar gaan kijken is het einde zoek denks. :P
 
Laatste Update 25-09-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.


Zo Mensen / Dushi`s. Moeilijk om te beginnen namelijk de laatste update van mijn Biatch. Heb al mijn doelen bereikt met deze Custom scooter en is het tijd dat hij in de verkoop gaat, in onderdelen. 80 % van de scoot zal verkocht gaan worden binnen nu en 2 weken. Doet eigenlijk best wel zeer :'( maargoed.

Hier nog een verslagje van de streetfighterday en 23 sept. SBO sprint Eindhoven.

Streetfighterday : Was gezellig maar volgend jaar niet meer. Had gewoon de pik in op de Jury dat er een framepje @ de 4e plek was gekomen. :(. Hier een paar foto`s van 16 sept. @ SFD

SFD%201.jpg

SFD%202.jpg

SFD%203.jpg

SFD%204.jpg


Eindhoven : Echt een te vette sprint, en een goede afsluiter van het sprint-seizoen 2007. We waren met de Fryslan Boppe Boyzzz En het was zeer gezellig en veel gelachen +ralf+ +ralf+ +ralf+
Zoals gewoonlijk reed mijn Biatch weer de 7.7 en heb een ongeveer 8 keer gereden. Genoeg gewonnen maar ook paar verloren uiterraard :+.
Paar foto`s van 23 sept. Eindhoven:

Eindhoven%2001.jpg

Eindhoven%2002.jpg

Eindhoven%2003.jpg

Eindhoven%2004.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Eindhoven%2005.jpg[/ir]
Eindhoven%2006.jpg

Eindhoven%2007.jpg

Eindhoven%2008.jpg


Ik hou mijn project nog een weekje open voor reacties en de overige foto`s :)
Ben gewoon trots op mijn scoot wat ik allemaal bereikt heb. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en heeft alle 12 sprints geen 1 keer geweigerd. Ook heeft de scooter heel constant gereden kwa tijd/toeren/snelheid enz.


:'( :'( :'( :'( :'( :+


AdiozZz Servièn


The only Biatch Machine +ralf+
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top