The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Update 5 sept. The Speed Maxx Biatch Machine.

Hey dushi`s !

Al een tijdje geleden dat ik update van mijn project.Wou gewoon wachten totdat de scootin is uit gekomen. En dan Eindelijk na lang wachten ligt hij vanaf nu in de Boekenwinkel :W :love:
Ben er zeer trots en blij mee :W. Vind de tekst zkr leuk geschreven en vind de foto`s uber geil :~ Vooral met name de Poster :D *D.
Voor degene die de scootin nog niet in huis hebben hier dan een paar foto`s. Hoop alleen voor jullie dat jullie hem wel gaan halen @ de bruna E.d :p 8)

scootin%20editi%201.jpg

scootin%20editie%202.jpg

scootin%20editie%203.jpg

scootin%20editie%204.jpg

Ganz geil denks :~

Maargoed nu verder met het verhaaltje over de sprints. Helaas moest ik 5 aug. in Sittard missen wegens vakantie met me dushi. Dus vandaar dat het beestje in genemuiden/Nijmegen/Meppel wel weer aanwezig was :love:.
Allereerst even over :

-Genemuiden.Het Hok knalde errug lekker en vond het een leuke sprint.Alleen balen van het gras :rolleyes: .Was dik tevereden over mijn tijd van 7.71 sec. en was die dag 10e geworden in de std scooterklasse.

-Nijmegen 1 van de vetste sprints van het SBO seizoen :* Beestje reed goed, alleen jammer van mij reactietijd van 0.30 sec :p :X was met me gedachten bij me G-F ofzo :p snelste tijd 7.89 sec.Meppel

-Meppel. Uber toffe dag gehad stuk of 9 x gevalmt en het beestje goed op zijn flikker gegeven met dikke burn-outs :p. Beestje rijdt altijd heel constant en klokte een tijd van rond 7.71 sec. En was weer teverden over het resultaat.

Sneller tijd van 7.6 sec op sbo zit er gewoon niet in. 7.6 sec is gewoon het maxium met zo`n zwaar hok van 81 kilogram. Daarom ben ik met 7.6 sec tevereden, omdat er niet meer in zit. 0.08 reactie tijd vindt ik wel ok dus daar ligt het ook niet aan.

Genoeg gelult pics van afgelopen sprints :

genemuiden:
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/genemuiden%2001.jpg[/ir]
genemuiden%2002.jpg

genemuiden%2004.jpg

Nijmegen :
Nijmegen%201.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/nijmegen%203.jpg[/ir]
nijmegen%207.jpg

nijmegen%204.jpg

nijmegen%206.jpg

Meppel :
meppel%203.0%207.jpg

meppel%203.0%208.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/meppel%200.3%206.JPG[/ir]
meppel%203.0%202.jpg

meppel%203.0%209.jpg

Het beestje is in Eindhoven zkr weer van de party. En 16 sept. aanstaande staat hij ook in Utrecht bij de Streetfighter-days.

Thnx Dushi`s SRvièn :love: :W 8)

:*

Last edited:
Ding blijft gewoon superstrak, nog gefeliciteerd met het behalen van de scootin!

Volgend jaar weer SBO met de biatch?

Gr, Don

Ziet er goed uit bougie man! We gaan van het winter weer eens wat moois maken! "Bij Servien vragen is altijd slagen:D"

Daar staan de broertjes :love:

Heel vet wat je met dit ding bereikt hebt! Heel goed bezig. Dit ding gaat écht wel hoge ogen gooien in Utrecht. Reportage @ scootin' ziet er ook goed uit, morgen sinds jaren maar weer eens eentje halen :7.

Enne over volgend jaar, dat wordt leip ouwe 8)

Lijpe update dushi, zo'n mooie scooter hoort inderdaad in een blad! Ook leuke foto's naast dat manta ding ;)

spreekje :*

Thnx Wieger :love:

ver servien!!!

*D dank je :W

Gruwelijk 8). Morgen scootin' halen denks :~.

Kijk aan, dat zijn berichten *D

Daar staan de broertjes :love:

Heel vet wat je met dit ding bereikt hebt! Heel goed bezig. Dit ding gaat écht wel hoge ogen gooien in Utrecht. Reportage @ scootin' ziet er ook goed uit, morgen sinds jaren maar weer eens eentje halen :7.

Enne over volgend jaar, dat wordt leip ouwe 8)

Heb echt een top tijd gehad, met onze 2 biatchen. En over 2008 gesproken komt goed Manta 8).
:love: op foto van de 2 biatchen 9||6

;)

Zag per toeval de scootin' liggen in de boekenwinkel en even perongeluk door gebladerd... Toen zag ik je Viper staan dus maar meegenomen naar de kassa.

Écht een super vet apparaat! :~

Status
Not open for further replies.
Back