Laatste Update 25-09-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.
Zo Mensen / Dushi`s. Moeilijk om te beginnen namelijk de laatste update van mijn Biatch. Heb al mijn doelen bereikt met deze Custom scooter en is het tijd dat hij in de verkoop gaat, in onderdelen. 80 % van de scoot zal verkocht gaan worden binnen nu en 2 weken. Doet eigenlijk best wel zeer :'( maargoed.
Hier nog een verslagje van de streetfighterday en 23 sept. SBO sprint Eindhoven.
Streetfighterday : Was gezellig maar volgend jaar niet meer. Had gewoon de pik in op de Jury dat er een framepje @ de 4e plek was gekomen.
. Hier een paar foto`s van 16 sept. @ SFD
Eindhoven : Echt een te vette sprint, en een goede afsluiter van het sprint-seizoen 2007. We waren met de Fryslan Boppe Boyzzz En het was zeer gezellig en veel gelachen +ralf+ +ralf+ +ralf+
Zoals gewoonlijk reed mijn Biatch weer de 7.7 en heb een ongeveer 8 keer gereden. Genoeg gewonnen maar ook paar verloren uiterraard :+.
Paar foto`s van 23 sept. Eindhoven:
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Eindhoven%2005.jpg[/ir]
Ik hou mijn project nog een weekje open voor reacties en de overige foto`s
Ben gewoon trots op mijn scoot wat ik allemaal bereikt heb. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en heeft alle 12 sprints geen 1 keer geweigerd. Ook heeft de scooter heel constant gereden kwa tijd/toeren/snelheid enz.
:'( :'( :'( :'( :'( :+
AdiozZz Servièn
The only Biatch Machine +ralf+