The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Laatste Update 25-09-2007 The Speed Maxx Biatch Machine.

Zo Mensen / Dushi`s. Moeilijk om te beginnen namelijk de laatste update van mijn Biatch. Heb al mijn doelen bereikt met deze Custom scooter en is het tijd dat hij in de verkoop gaat, in onderdelen. 80 % van de scoot zal verkocht gaan worden binnen nu en 2 weken. Doet eigenlijk best wel zeer :'( maargoed.

Hier nog een verslagje van de streetfighterday en 23 sept. SBO sprint Eindhoven.

Streetfighterday : Was gezellig maar volgend jaar niet meer. Had gewoon de pik in op de Jury dat er een framepje @ de 4e plek was gekomen. :(. Hier een paar foto`s van 16 sept. @ SFD

SFD%201.jpg

SFD%202.jpg

SFD%203.jpg

SFD%204.jpg

Eindhoven : Echt een te vette sprint, en een goede afsluiter van het sprint-seizoen 2007. We waren met de Fryslan Boppe Boyzzz En het was zeer gezellig en veel gelachen +ralf+ +ralf+ +ralf+
Zoals gewoonlijk reed mijn Biatch weer de 7.7 en heb een ongeveer 8 keer gereden. Genoeg gewonnen maar ook paar verloren uiterraard :+.
Paar foto`s van 23 sept. Eindhoven:

Eindhoven%2001.jpg

Eindhoven%2002.jpg

Eindhoven%2003.jpg

Eindhoven%2004.jpg

[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/Eindhoven%2005.jpg[/ir]
Eindhoven%2006.jpg

Eindhoven%2007.jpg

Eindhoven%2008.jpg

Ik hou mijn project nog een weekje open voor reacties en de overige foto`s :)
Ben gewoon trots op mijn scoot wat ik allemaal bereikt heb. Hij heeft me nooit in de steek gelaten en heeft alle 12 sprints geen 1 keer geweigerd. Ook heeft de scooter heel constant gereden kwa tijd/toeren/snelheid enz.

:'( :'( :'( :'( :'( :+

AdiozZz Servièn

The only Biatch Machine +ralf+

Last edited:
dragsterlover said:
80 % van de scoot zal verkocht gaan worden binnen nu en 2 weken

Is dit al zeker? Of denk je dat?
Erg jammer, maarja... Doelen bereikt, wat moet je er dan nog mee. :#

Hoop dat je scooter bij een liefhebber terecht komt, en niet bij iemand die hem achter in een schuur zet oid. :)

Is dit al zeker? Of denk je dat?
Erg jammer, maarja... Doelen bereikt, wat moet je er dan nog mee. :#

Hoop dat je scooter bij een liefhebber terecht komt, en niet bij iemand die hem achter in een schuur zet oid. :)

Hij gaat voor 300 % in onderdelen de deur uit jah :).Maar niet alle onderdelen. Binnenkort topic in verkoop-Shizzle.

Thnx voor reactie.

eeeeh servi :)

was echt te feth dit weekend met de fryslan crew 8)
binnenkort stappen @ de 058 ehhh weest wel :+
stond te mooi onze brommers @ de kar :love:

:*

Jammer dat je hem weg doet,, was altijd een vet ding joh.
maar wat gebeurt er met die andere 20% van je scooter????
voor het volgende projectje?:p

Jammer dat je hem weg doet,, was altijd een vet ding joh.
maar wat gebeurt er met die andere 20% van je scooter????
voor het volgende projectje?:p

20 % is voor mijn klein kinderen later :W :p

mooiiiboiii :D

hihihh Homie 8)

Het is een erg mooi ding :W Wies de nieuwe eigenaar (of gaat hij in onderdelen?)
Heb je al plannen voor een nieuw project ? :D

Idd wesley hij gaat in onderdelen weg, dus kappenset/frame/velgen/voorvork/carters incl. krukas/rs 24 veer enz enz.

:*

Op zijn hoogtepunt stoppen :P.

Wel mooi dat hij er nooit mee is gekapt. Zo'n mooie machine en nog trouw ook :D.

Suc6 verder jonge

Fryslan boppe de rest......

Status
Not open for further replies.
Back