The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Nette score man, gooi je hem nog op een tovami @ meppel? Ben benieuwd of de SAE factor klopt. Niet dat ik twijvel aan je score hoor ;)
 
Sjieke score servien :D
Zie je op meppel ;)

Is goed Maik tot zondag :*

Relext Servien . Fijne score .Ben benieuwd hoe het loopt :*.

Dat zie je zondag dushi :W

Mooi dat die heel is gebleven! Nette score, zie je de 22e wel!

Tot dan vasco :*

Nette score man, gooi je hem nog op een tovami @ meppel? Ben benieuwd of de SAE factor klopt. Niet dat ik twijvel aan je score hoor ;)

Maby zondag wel weer op de bank jah ;) Maar @ spints meten ze nooit met Sae ;).

Lekker score. Alleen dat sae is echt een tovami ding. Vraag me of dat op deze software ook zo is.

Kwa Toeren klopt het precies gewoon. En dat was bij de Tovami bank niet het geval. RR-tuning / Abt / Mario banken allemaal met de zelfde bank ;)

Boeiend, gewoon vlammen slet!;)

Hij vlamt zkr wel Komt goed. spot je zondaG wel man :*
 
Aaah hier is dat project weer wat ik er zondag uit ga vlammen 8)

Nee je bent echt goed bezig dushi :*. Ding vlamt als een gek en ziet er ook nog eens heel goed uit!
 
Lekker score. Alleen dat sae is echt een tovami ding. Vraag me of dat op deze software ook zo is.

SAE dingen zijn JUIST internationale standaarts! In dit geval doet een SAE verandering aan de score precies hetzelfde op zowel een tovami als op een zelfbouw testbank. (Als niemand de software voor de gek houd...) Mooi bankie trouwens :)
 
Aaah hier is dat project weer wat ik er zondag uit ga vlammen 8)

Nee je bent echt goed bezig dushi :*. Ding vlamt als een gek en ziet er ook nog eens heel goed uit!

We zullen zien zondag :love: :love: :love:

SAE dingen zijn JUIST internationale standaarts! In dit geval doet een SAE verandering aan de score precies hetzelfde op zowel een tovami als op een zelfbouw testbank. (Als niemand de software voor de gek houd...) Mooi bankie trouwens :)

Correct Ruud -:-.





Btw Me hok is klaar voor Zondag, hij staat te Blingen in de garage :).En staat te poppelen om aan gekickt te worden.


greets Servièn.
 
ik ben benieuwd wat je er zondag mee rijdt! Scooter loopt heel netjes en er valt in iedergeval nog wel een 1 pk bij te sprokkelen:). Kleurtje is van de scoot is in het echt heel erg mooi:p zie je zondag wel:)

Gr tom
 
Mini Update 24-04-2007

Zondag 22 april dus mijn eerste sbo sprint gereden met mijn hok.Vond het echt super tof en gezellig allemaal.
Sta aardig vaak op foto`s van sprint meppel dus dat is zkr nice -:-
Ik heb in totaal iets van 5 x gesprint, en moest rete veel wennen aan het startsysteem. 2 x een valse start gehad :X maar het beestje heeft een tijd van 8.03 sec neer gezet.Met elke keer een klote start.Lag aan mij :).Wil gewoon de volgende sprints onder de 8 sec. rijden, en dat moet makkelijk kunnen met mijn biatchje . })

Hier wat foto`s van Zondag de 22ste.

47tsxaf.jpg

48pleds.jpg

43795oy.jpg

2iazt35.jpg

2nleia8.jpg

2ptxb93.jpg

2w65vs3.jpg

2yv9aaw.jpg



Ik Update dus gewoon in de eerste post op de eerste page.
Binnenkort update van me nieuwe aanhanger en meer :*

Servièn.Tot op Meppel :*
 
Naannana, mijn foto zet ie er niet bij :+ Zal ik het dan zelf maar doen ? (A) :P

[ir]http://www.zeekoe.net/diass/v2/sv/2007/sbomeppel/images/0028.jpg[/ir]

*D

Hopen dat je in driewegen onder de 8 gaat :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top