The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
erg jammer servien!!

heb je toevallig ook een mhr vario gebruikt? ik denk dat deze het beter doet dan de evo!

succes igg!

Dat hebben we ook getest idd. Conclusie : mijn x-belt snaar werkt niet goed met de evo vario.
Vandaar dat ik nu een evo snaar bestel :).

Cilinder heb ik net op de post gedaan naar ABT. hij zou er meteen mee bezig +ralf+
 
komt allemaal wel weer goed:)

uiterlijk ziet er in iedergeval erg mooi uit en dat innerlijk komt ook nog wel:)

ik denk niet dat iemand hiet iets aan kan doen, de testbankers hebben wel genoeg ervaring met afstellen denk ik zo, dus dat kan haast niet het probleem zijn, kijken wat de cilinder met zuiger #2 doet:W

ben benieuwt, veel succes
 
om ff trug te komen op het te kleine sproeier verhaal..

IK reed vorig jaar het hele jaar met 135..

Altijd goed gereden nooit vastgelopen en toch 22.2 gescoord:W

int begin bij lucas en rolf op de bank geweest met sonic maar met grotere sproer werd het alleen maar erger

en dit was ook emt 7t bla bla

maja viper (iets) is vet jmmr dat de kappen niet egt aanluiten mja

verder issie vet:W

suc6
 
komt allemaal wel weer goed:)

uiterlijk ziet er in iedergeval erg mooi uit en dat innerlijk komt ook nog wel:)

ik denk niet dat iemand hiet iets aan kan doen, de testbankers hebben wel genoeg ervaring met afstellen denk ik zo, dus dat kan haast niet het probleem zijn, kijken wat de cilinder met zuiger #2 doet:W

ben ook benieuwd, veel succes

14 april # run 2 @ easy-riders Dus we zien het wel })

om ff trug te komen op het te kleine sproeier verhaal..

IK reed vorig jaar het hele jaar met 135..

Altijd goed gereden nooit vastgelopen en toch 22.2 gescoord:W

int begin bij lucas en rolf op de bank geweest met sonic maar met grotere sproer werd het alleen maar erger

en dit was ook emt 7t bla bla

maja viper (iets) is vet jmmr dat de kappen niet egt aanluiten mja

verder issie vet:W

suc6


Tjah wat de oorzaak was weten we niet, maar kijken wat ie doet @ Run 2 bij easy-riders.
Bedankt voor reacties :*
 
het lijkt op de oude bekende spijl naaiers. niks met het mengsel te maken.
de spijlen lijken wel al af fabriek terug gelegt. maar mischien is dit bij somige/veel niet goed gebeurt. lijkt mij de enige logishe verklaren aangezien ik toch vrij veel 7poorters heel heb zien blijven. en er zijn er veel bij die eens een naaier hebben gehad en na paar x testen het zelde weer hebben.

altijd zie je de zuiger vast gesmolten aan spijl zijde.

ik zou hem met de hand ff prepareren :)
 
het lijkt op de oude bekende spijl naaiers. niks met het mengsel te maken.
de spijlen lijken wel al af fabriek terug gelegt. maar mischien is dit bij somige/veel niet goed gebeurt. lijkt mij de enige logishe verklaren aangezien ik toch vrij veel 7poorters heel heb zien blijven. en er zijn er veel bij die eens een naaier hebben gehad en na paar x testen het zelde weer hebben.

altijd zie je de zuiger vast gesmolten aan spijl zijde.

ik zou hem met de hand ff prepareren :)



ABT doet de cil. morgen weer op de post. En de nieuwe zuiger/polini evo snaar enz. is besteld :) :*
 
Damn, wat blijft deze ook lekker 8) Doet me weer verlangen naar mn eigen Vipertje.. En idd dat probleem met die kappen had ik ook.. Ophangpunten breken snel af en ze sluiten kut aan. Je mist nu trouwens wel een super stevig ophangpunt van je zijkap doordat je knipperlicht dicht is... Mede daardoor sluiten ze nóg minder goed aan :)
 
een mooie score voor Servien zijn scooter 21,3 met een mooie strakke lijn:) Toch nog goed gekomen, zal straks grafiek even posten. Ding maakt op straat mooie autowheely`s :p

Was in iedergeval gezellig:)
 
Update 16-04-2007 The Speed Maxx Biatch Machine

Weer een klein updatje van mij kant. Afgelopen zaterdag dus bank nummer
# 2 gehad met het beestje.(bij tommy. Van het forum)
Het Hok is dus heel gebleven en tikt met een nette grafiek de 21.4 SAE aan :love: 8) .
Ben zeker tevreden met deze score, en er zit nog meer in.Zoals jullie zien is
het een nette strakke lijn.Met een toerental van 14000 Rpm.
We hebben zaterdag ook even geknalt bij tom, het beestje knalt behoorlijk hard.En ik kan volgas weg bij de start :).

maxx89.jpg

maxx90.jpg

[ir]http://i19.tinypic.com/4dzg7yx.jpg[/IMG][/ir]

Ik Update dus gewoon in de eerste post op de eerste page.
Binnenkort weer een update na Meppel ofzo :p.
Alvast bedankt en ben benieuwd naar de reacties.

Servièn.Tot op Meppel :*
 
ziet er netjes uit servien:)

wordt tijd dak je eens meet:) zondag ff denks?

en natuurlijk ff sprintje trekken:D

greets sander (maatje van titus)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top