The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
Wat een gelul weer van iedereen, alsof iedereen met de grote praatjes hier een boekje bij hun zelf in elkaar geknutselde carter krijgt waarin staat wat voor sproeier er bij hoort. Elk blok loopt nou eenmaal anders...

En k heb al blokken gezien die een seizoen heel blijven met sproeier 132 hoor. Maar wss rijdt de helft van jullie met van die schijt immitatie keihins waarbij sproeier maten geeneens effect heeft op je mengsel verhouding.

Mengselmeter liegt niet en bougie kleur evenmin. Maarja is altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Heb verder geen zin om dr op in te gaan...

Succes met je blokje servien en was gezellig vandaag :*

balen man..... gelukkig heb je nog wel wat tijd, zou iig wel jammer zijn als ik deze scooter niet zien rijden de 22e.

ik ben het wel redelijk met jeroen (tha zippa) eens, lager durf ik ook niet aan, fok technologie :D

hopelijk komt het goed en haal je ook een 21+

zoals arthur idd zegt fok technologie.
Het kan best zijn dat een machine zegt dat dit en dat beter is of in dit geval sneller zal gaan, maar dat je met je gezonde verstand wel beter weet dan die machine. Al zou het in dit geval, maar zijn om de gebruiksduur ervan te verlengen.

Nu vind ik 132 wel redelijk klein, maar moet nog net kunnen.

Wat een gelul weer van iedereen, alsof iedereen met de grote praatjes hier een boekje bij hun zelf in elkaar geknutselde carter krijgt waarin staat wat voor sproeier er bij hoort. Elk blok loopt nou eenmaal anders...

En k heb al blokken gezien die een seizoen heel blijven met sproeier 132 hoor. Maar wss rijdt de helft van jullie met van die schijt immitatie keihins waarbij sproeier maten geeneens effect heeft op je mengsel verhouding.

Mengselmeter liegt niet en bougie kleur evenmin. Maarja is altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Heb verder geen zin om dr op in te gaan...

Succes met je blokje servien en was gezellig vandaag :*

Komt goed lucas. En was zkr gezellig :W
We gaan een nieuwe zuiger ownen en kijken wat ie dan weer doet ;) Maby tot de 14de.
En idd wat Artur zeg ik moet gewoon de 21 + aantikken :love:

Shit happens net zoals bij mij :+, die bank heeft al een paar slechte dingen meegemaakt zeg :P.

Jij blijft ook polijsten :*.

Ach je lacht er nog om dat je verse speed nu alweer verpest is, en je deze gaat opknappe met een schuurpapiertje :L

En dat allemaal omdat iemand blijkbaar 100% op ze mengselmeter af gaat....(en dat er bij hem geen lampje gaat brande bij sproeier 132+dip), wat voor mengverhouding rij jij trouwens?.....
Je bent neem ik aan ook op een grotere sproeier begonne? (ws nog zonder dip ook?)

Succes er mee!!

Ach je lacht er nog om dat je verse speed nu alweer verpest is, en je deze gaat opknappe met een schuurpapiertje :L

8P *hap* als stuk was. kopen we toch een nieuwe ;)

En dat allemaal omdat iemand blijkbaar 100% op ze mengselmeter af gaat....(en dat er bij hem geen lampje gaat brande bij sproeier 132+dip), wat voor mengverhouding rij jij trouwens?.....
Je bent neem ik aan ook op een grotere sproeier begonne? (ws nog zonder dip ook?)

Succes er mee!!

Die dip zat er bij sproeier 148/145 ook in, en bij sproeier 140 ook en bij 138 ook.Dip kwam door de vario en de snaar.
Ik meng 1:40 dus dat zit wel goed.En aan de olie zal het ook niet liggen ;)
Maby stond de squis wel te ruim 0.67 maar dat lijk me sterk.Aad wou hem op 0.5 zetten. Dus ik speelde het op save.

Morgen gaat de cil. waarschijnlijk weg ;)

Mensen, waren jullie er bij? Damn hé wat een wijs praat hier weer...

Ding liep gewoon duidelijk te rijk, pruttelen, moeilijk starten etc. Toen in een paar stappen lager gegaan qua sproeier en ding liep gewoon veel mooier. Maar totdat we bij het échte afstellen kwamen hield ie er al mee op. Spul is iig minimaal beschadigd, een héél licht veegje op de wand en zuigerveertje wat vast zit...

Ennehm dit ding gaat 100% zker wel rijden op de 22ste, daar zorgen we wel voor.

Mensen, waren jullie er bij? Damn hé wat een wijs praat hier weer...

Ding liep gewoon duidelijk te rijk, pruttelen, moeilijk starten etc. Toen in een paar stappen lager gegaan qua sproeier en ding liep gewoon veel mooier. Maar totdat we bij het échte afstellen kwamen hield ie er al mee op. Spul is iig minimaal beschadigd, een héél licht veegje op de wand en zuigerveertje wat vast zit...

Ennehm dit ding gaat 100% zker wel rijden op de 22ste, daar zorgen we wel voor.

Gaat zkr goed komen manta :love: :love: :love:

Echt kut voor je dat hij stuk is gelopen :P Lekker begin van het nieuwe seizoen.

Toch blijf ik het echt raar vinden, dat de laatste tijd mensen in eens echt klein gaan in sproeiermaten. Ik zou niet onder de 140 willen gaan met een keihin. Ik weet ook wel dat een mengselmeter niet liegt, maar als hij normaal gesproken wel heel blijft met een 140+ sproeier, en de laatste tijd ze allemaal kapot shouwen met 140- sproeiers, dan is het in mijn ogen heel makkelijk. Oplazeren met mengselmeters :P gewoon lekker rijk zetten :)

Mja, het maakt allemaal verder niet uit. Ding is nu toch al stuk :P Beter snel weer fixen en voor bankround#2 :W

Zat net nog ff naar je grafiekjes te kijken, maar zit toch zeker wel potentie in. Ding draaide laatste run ongecorrigeerd nu al over de 20 en dat met overtoeren en een geownde zuiger.

Echt kut voor je dat hij stuk is gelopen :P Lekker begin van het nieuwe seizoen.

Toch blijf ik het echt raar vinden, dat de laatste tijd mensen in eens echt klein gaan in sproeiermaten. Ik zou niet onder de 140 willen gaan met een keihin. Ik weet ook wel dat een mengselmeter niet liegt, maar als hij normaal gesproken wel heel blijft met een 140+ sproeier, en de laatste tijd ze allemaal kapot shouwen met 140- sproeiers, dan is het in mijn ogen heel makkelijk. Oplazeren met mengselmeters :P gewoon lekker rijk zetten :)

Mja, het maakt allemaal verder niet uit. Ding is nu toch al stuk :P Beter snel weer fixen en voor bankround # 2 :W

Verheug me op banknummer: # 2 hihih.En een leer voor de volgende keer maby.Maar toch blijft het vreemd. Komt goed dirk.

Zat net nog ff naar je grafiekjes te kijken, maar zit toch zeker wel potentie in. Ding draaide laatste run ongecorrigeerd nu al over de 20 en dat met overtoeren en een geownde zuiger.

Kan je 1 grafiek (de beste) :p even posten :* Tjah ben benieuwd wat ie straks gaat doen :p

Okay hier dan ff de hoogste score van de dag:
[ir]http://www.erwinmanten.nl/servi/grafiekservi.jpg[/ir]

Hier zie je duidelijk het probleem waar we de hele dag een beetje mee bezig zijn geweest tot ie kapot liep. De toeren vielen weg van 14.4k tot beneden 13.8. Probleem hebben we nog wel gevonden: De combinatie van een Evo2 vario met een Malossi X-belt.

Hier zie je tevens dat de mengselmeter constant 12+ delen aangeeft. Best rijk als je daar op af zou gaan...

zonder die dip is het een nette grafiek, hij moet alleen nog een beetje in de lift. maar dat zal wel goed komen denks.

Dat is mooi klote zeg! Hopelijk naait die de 2e keer ook niet inelkaar, zal beetje lullig zijn! Succes!

Okay hier dan ff de hoogste score van de dag:

Hier zie je duidelijk het probleem waar we de hele dag een beetje mee bezig zijn geweest tot ie kapot liep. De toeren vielen weg van 14.4k tot beneden 13.8. Probleem hebben we nog wel gevonden: De combinatie van een Evo2 vario met een Malossi X-belt.

Hier zie je tevens dat de mengselmeter constant 12+ delen aangeeft. Best rijk als je daar op af zou gaan...

Thnx dushi.

zonder die dip is het een nette grafiek, hij moet alleen nog een beetje in de lift. maar dat zal wel goed komen denks.

dat komt zkr goed. vermogen is er wel. 8)

Dat is mooi klote zeg! Hopelijk naait die de 2e keer ook niet inelkaar, zal beetje lullig zijn! Succes!

Tjah dat heb je niet voor het zeggen :| als het wel weer gebeurt dan klopt er echt iets niet :X

greets servi

erg jammer servien!!

heb je toevallig ook een mhr vario gebruikt? ik denk dat deze het beter doet dan de evo!

succes igg!

Status
Not open for further replies.
Back