This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
wel apart dat jij dit ook al hebt, persoonlijk vind ik een sproeier 132 wel erg klein.
verder wel een top machine
 
wel vaag met een keihin zit je toch wel snel richting de 150. maja elk blok is anders. hoop dat het weer snel voor elkaar komt
 
schuren met 180?? hahah beter laat je het gewoon horen vriend

wel zuur, gaat veel fout idd met die 7 poorters
khoop dat ze mijn hok wel heel laten.
 
150?

Dat vind ik weer erg groot.. Dit is gewoon gevalletje te arm mengsel..
Als zij al 4x op een bank hebben gehad dat die warmnaait en hij wel zegt dat het mengsel goed is.
Ligt het dan aan de cilinders?

Ding ziet er wel netjes uit trouwens.
 
schuren met 180?? hahah beter laat je het gewoon horen vriend

wel zuur, gaat veel fout idd met die 7 poorters
khoop dat ze mijn hok wel heel laten.

Lucas heeft er wel verstand van hoor Hij heeft zijne al 2 x even lichtjes met schuurpapier gedaan.Zitten geen krassen in hoor.Klein veegje. Tjah gaat idd veel fout met de 7ters.
 
wel vaag met een keihin zit je toch wel snel richting de 150. maja elk blok is anders. hoop dat het weer snel voor elkaar komt

150 lol :+ :X

Elk blok loopt en draait anders, Mengsel meting geeft alles aan dus die zal het wel weten.



Tjah Ik weet het allemaal niet. Ik geloof de bank
 
Balen man, klein trekje van die 7t's tegenwoordig

trouwens..het was niet Rolf zn v-snaar maar die van mij..
Wel jammer dat je niet uitvoerig hebt kunnen testen, gezien de afstand die je hebt moeten afleggen voor de banksessie..

En over de mengselmeter van de bank, met mijn brommer liep ie op 12,4 delen met sproeier 140. Zo gek is sproeier 132 nog niet dus..

X

Laurens
 

aha dus jouwn snaar. :* Maar dat wouden we dus testen :+
Idd balen maargoed. En tjah kwa sproeier ik geloof lucas en rolf wel.

wel paar filmpjes kunnen maken?

Neej geen tijd voor gehad :X
 
Weet je wel zeker dat het alles goed is met die mengselmeter. Ik reed @ xsh met 140 en dat was richting krap. Heb ook 7t echte keihin etc. Zou haast denken dat het daar aan ligt. Bij Marco op de bank rijden ze allemaal met sproeier 140 zon beetje, niet lager.
 
Mijnes peerde omdat die gewoon te arm liep Servie mjah toch al een lekkere begin score ff nieuw zuigertje en weer vlammaa:#
 
Is die mengsel meter niet gewoon smerig @ Easy riders? Omdat ze daar allemaal vast lopen. Met zo`n sproeiertje zou ik zelf niet eens durven rijden... En titus zijn ding liep vast door switch v-force/vl14, en die liep op eindhoven ook al arm zei marco, toch Tiet?
 
ik denk niet zo dat het aan de mengsel meter ligt, want mijn 7T'er is ook op dezelfde manier kapot gelopen(reed gewoon op straat). Gelukkig ook alleen een veeg dus is weer te "maken."

misschien is het wel de 7t, keihin combo die niet goed is, maar dit lijkt mij erg sterk!

maar het is cker unlucky voor easyriders dat het bij hun nu al 4x is gebeurd.

gelukkig is die niet helemaal kapot gelopen en kan je het dus weer fixen!
 
Nou als ik titus zijn zuiger zag en deze weer dan staat die zooi gewoon veel te arm. Ik stond met 140 op de bank maar op de weg zou ik zelfs nog wel groter gaan zitten. Kan er bij mij niet in dat je met speed met 132 kan rijden dat gaat gewoon echt niet goed. Bank gewoon is @ easyriders met grotere sproeier en kijk of je er in vermogen op achteruit gaat. Zo niet lekker zo groot mogelijk aanhouden zonder vermogens verlies. 140 is bij mij echt het minimale. Lager ga ik niet ook al zou een bank dat aangeven.
 
Waar heb jij een foto van mijn zuiger gezien?

Er was wel een dude die een foto van zijn eigen zuiger poste in mijn topic maar dat was mijnes dus niet
 
Ik vind een 132 sproeier ook wel erg krap idd . Ik zou zowiezo met dat dure spul gewoon lekker op zeker gaan :+ .
 
Lucas heeft er wel verstand van hoor Hij heeft zijne al 2 x even lichtjes met schuurpapier gedaan.Zitten geen krassen in hoor.Klein veegje. Tjah gaat idd veel fout met de 7ters.

Wat een bullshit zeg :/

Vervelend voor je dat ie kapot is gelopen, shit happens. Succes verder.
 
Status
Not open for further replies.