The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
ieder zijn mening bojt ;).Ik vind het dus uber tof staan.En het is een plaatje vind ik hihihih.We spotten elkaar in Meppel dushi.

Ik wil sowiezo de kleur eerst ff in het echt checken. :W
Meppel gaat misschien niet lukken. Zit de week daarvoor in praag met school... :rolleyes: (waar ik eergisteren pas achter kwam. :+)
 
Ik wil sowiezo de kleur eerst ff in het echt checken. :W
Meppel gaat misschien niet lukken. Zit de week daarvoor in praag met school... :rolleyes: (waar ik eergisteren pas achter kwam. :+)

Ik rij toch sbo dus we spotten elkaar vaak genoeg :W Ik denk als je de scooter in het real zou zien dat je wel bij draait :*
 
Ik rij toch sbo dus we spotten elkaar vaak genoeg :W Ik denk als je de scooter in het real zou zien dat je wel bij draait :*

In het echt draait mijn mening misschien ook nog net wat meer bij :P... Altijd je kappen inklemmen btw met iets dichtwerken ;)... Door het poly-en kan je kap krom trekken. Dat is wel jammer maargoed, snel voorbij rijden en je ziet het niet.
 
:~ kijk dat ziet er nou eens fris uit. maar alleen het gaas voorin mischien nog oranje zou denk ik wat beter passen. ga me zeker bekijken @ meppel.
 
In het echt draait mijn mening misschien ook nog net wat meer bij :P... Altijd je kappen inklemmen btw met iets dichtwerken ;)... Door het poly-en kan je kap krom trekken. Dat is wel jammer maargoed, snel voorbij rijden en je ziet het niet.

jah ik ben er ook niet tevreden over maarja.Ik vind hem nice zo.Ik spot je op meppel :*

wit met oranje binnenkappen :love:

jah idd petrik.alleen parelmoer wit hè :!

:~ kijk dat ziet er nou eens fris uit. maar alleen het gaas voorin mischien nog oranje zou denk ik wat beter passen. ga me zeker bekijken @ meppel.

Ja ik heb het express niet oranje gemaakt, dit breekt het een beetje 8)
 
eindelijk!!!!!!!!!!! erg vet!! beetje een "negatief"(foto) zo als je hem hebt gespoten, erg vet en uniek!! mijn complimenten!!
 
Ziet er goed uit servien :W.
Echt netjes en mooi afgewerkt.

Je deksel blijft ook mooi :D, moet me eigen maar weer is oppoetsen :P.

Spreek je
 
ik vind hem zeer lievv geworden :W

Kappen zijn ook mooi, kleurtje is sehr schön!

Kappen die niet goed aansluiten zijn kleute, kan der over mee praten :P
 
eeey ,

ja dit is echt netjes zo !! ik vindt het echt een vet ding , ja zoals je voorkap die moeilijk aansluit , ik zou me er niet heel druk over maken , goed afstellen en de scoot zo netjes houden :)

grt Michael.
 
Ziet er goed uit servien :W.
Echt netjes en mooi afgewerkt.

Je deksel blijft ook mooi :D, moet me eigen maar weer is oppoetsen :P.

Spreek je

Thnx Jordy :* deksel is idd nice :~ en scooter ook hihihi :*


ik vind hem zeer lievv geworden :W

Kappen zijn ook mooi, kleurtje is sehr schön!

Kappen die niet goed aansluiten zijn kleute, kan der over mee praten :P

Tjah id idd kleute maarjah ;)

eeey ,

ja dit is echt netjes zo !! ik vindt het echt een vet ding , ja zoals je voorkap die moeilijk aansluit , ik zou me er niet heel druk over maken , goed afstellen en de scoot zo netjes houden :)

grt Michael.


Idd nu nog effe een lekker grafiekje scoren :)8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top