The Speed Maxx Biatch Machine.

Status
Not open for further replies.
servien, de man van de details.

Ik vind je scoot dr super uitzien man !! lekker "oldskool" :W

Zie hem vast wel keer in real life, k blijf deze zeker weten volgen.

succes verder !
 
echt mooi aan het worden. alle verhoudingen en kleuren kloppen. echt netjes afgewerkt. check ff je v snaar of ie lang genoeg is , mijne was namelijk te kort, schijnbaar verschillende maten in of zo

wanneer komen er foto's met de kapjes er op?

Foto`s komen er voor de 21 ste wel erop. Ga eerst wat testwerk uitvoeren ;)
Thnx voor tip luuk over snaar.het moet de goede zijn maar dat komt wel ok.Anders gaat ie weer terug naar euroscooters :)

:*

ziet er echt super uit man :~!!

oeks*D

servien, de man van de details.

Ik vind je scoot dr super uitzien man !! lekker "oldskool" :W

Zie hem vast wel keer in real life, k blijf deze zeker weten volgen.

succes verder !

Thnx jens, tuurlijk spotten wij elkaar @ sbo :*
 
Ding ziet er goed verzorgd uit Dushi :love:..

Hoop dat er snel kapjes op zitten, ben nu toch wel benieuwd naar die combo. Denk zelf persoonlijk dat het te fel oranje is voor bij je mooie parelmoer. En dat antraciet, donkerblauw of zwart mooier geweest zou zijn.

Maarja ieder zijn smaak. Misschien vergis ik me wel en ziet et er in et echt echt super uit :)
 
Ding ziet er goed verzorgd uit Dushi :love:..

Hoop dat er snel kapjes op zitten, ben nu toch wel benieuwd naar die combo. Denk zelf persoonlijk dat het te fel oranje is voor bij je mooie parelmoer. En dat antraciet, donkerblauw of zwart mooier geweest zou zijn.

Maarja ieder zijn smaak. Misschien vergis ik me wel en ziet et er in et echt echt super uit :)

Thnx erwin :-: .

Jah ben zelf ook benieuwd.Maar weet zkr dat de kleuerencombo master is, let maar op in meppel :p ;).En nog nooit eerder gezien i like that. :D })


Greets Servien.
 
heey jonge echt wat een bruut ding geen woorden voor!! verruit de mooiste SR viper die ik ken :W ook alles is ook gewoon super netjes!

ik meet je vast nog in meppel :)

Ciao
 
Dat blikje roept weer dingen bij me op :P. Zusje die over haar nek gaat omdat dat laatste blikje te veel was :W:W:W

Maar erg netjes ding! Ik zelf denk ook dat die parelmoer kleur met dat oranje erg vet gaat staan. Ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien met kappen.
 
Netjes:D

Kleurtje is vet.. alleen jammer dat je de kleur niet goed op de foto krijgt.. het zal in het echt vetter zijn denks:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top