This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Ben Dinsdag Nacht maar weer eens bezig geweest met me voorkap! je moet wat als je altijd laat gaat slapen en alleen bent! kheb nu goede laag plamuur aan gebracht, alles even dik gemaakt enzo, hierna is het gewoon un kwestie van alles mooi schuren , dat er geen bobbels in zitten! maar recht is! en dan nog ff Spuitplamuur erover, en tis klaar!
Hier fotoskes van de kap nu, Vind het zelf wel netjes!

Wim said:
TJOENER +ralf+

We hebben elkaar niet eens gemeet..
Maja met het "Centrum Parkeer" weekend komt dat vast wel goed..

Ding word leuk..
Succes met schuren etc..

Jahwel jahwel

we hebben nog staan praten hoor want je was nogal best vaak bij de 5th truck te vinden! en daar was ik owk veel ! ( stond tenslotte daar )

ahzo, en voorwelk is spuitplamuur eigenlijk goed? gewoon een laagje plamuur dat je eropspuit om een glad effect te krijgen ofwelk? heb het nog nooit gebruikt... Knap werk met die voorkap 9||6 :~

Blue Shark said:
ahzo, en voorwelk is spuitplamuur eigenlijk goed? gewoon een laagje plamuur dat je eropspuit om een glad effect te krijgen ofwelk? heb het nog nooit gebruikt... Knap werk met die voorkap 9||6 :~
Om on effen heden uit de kap of plamuur te krijgen zonder weer te plamuren, ofterwel gewoon een heel dun laagje met veel effect.

@ Speedboer: WErk die hoekjes ook weg waar normaal bij een ice van die metalen plaatjes zitten, voorderest ziet het er stoer uit, suc6 nog met afwerken!

Gr.Enzo

Komt goed enzo daar was ik nog mee bezig! want ik moet ff kijken, als goed is, is dat een ophang punt van me voorkap dus gaat dat niet

Lilli said:
Nice looks @ de ice maik :*
Ben benieuwd als je kappen gespoten zijn

Komt goed Moppie hahaha

Mja ben zelf owk zeer benieuwd ! kheb zoveel vette keuzes aan kleuren !

agja voorkap gaat owk nog even duren eer dat hij perfect is, op foto lijkt het beter dan dat het is! dat zeg ik wel eerlijk, daar zie je de kleine putjes niet enzo

Nouw kheb :::::: VOOOOR DEEEE LOOOOKSSS!!! ::::::: even de kappen erop gezet! dus PLSSSSSSSSSS ga niet janken van, eej moet je het niet eens spuiten??? jaaaaaaa dat word allemaal gedaan zodra me voorkap af is!!
dan gaan me:
Velgen, Carterkap, Kappen naar de spuiter!
Me nieuwe zadel word nu owk gemaakt! , verder wat ik nog wil doen binnekort is=
Adapter kopen voor Achter veer
Malossi RS24 DNA achterveer kopen
Stage 6 schijf onderhand kopen en passend maken
achter owk stage 6 schijf erop
Voorvork ff verlagen
DMP voorspatbord hebk owk al geregeld
dus hoeft owk niet te zeggen spatbord ziet er niet uit! want dat weet ik[B/]

haha oke dan hier de fotos mensjes tis gewoon ff voor de looks!

Stuurtje Sluit heeeeeel mooi aan op de kappe

Hier kan je goed zien datk nog wat moet afwerken

Mijn Bavaria Doc whehe is weer us wat anders dan un paddock !

Hier nog eventjes zonder Frame kapjes en zonder dat kut voorspatbord

Zo dat was het dan weer !!

Ben er tot nu toe zeer tevereden over, ik vind het alleen op de fotos iets anders uit zien dan int egt, maarja das altijd hijs nog lang niet af

het ziet er geil uit imho. ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar als het goed wordt afgewerkt komt dat helemaal goed *D

btw: fix die uitlaat :X

Spasta said:
het ziet er geil uit imho. ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar als het goed wordt afgewerkt komt dat helemaal goed *D

btw: fix die uitlaat :X

whaha jah uitlaat ken je zo eraf vegen dat roest zal keer wat oli op gooie maar komt tog nieuwe MHR TEAM 2004 dusja boeie

Speedboer said:
Jahwel jahwel

we hebben nog staan praten hoor want je was nogal best vaak bij de 5th truck te vinden! en daar was ik owk veel ! ( stond tenslotte daar )

Ik heb met zoveel (gekke) mensen gepraat..
Had je dan ff voorgesteld

En actie met 0t0 was voor mij ff schrikken maar wel vet imo *D
Ik was er een halfuurtje daarna weer

Er moet wel ff een weekendje komen.. dat word dan echt te vet

Ice word ook erg leuk.. succes met schuren etc

@ Wim
Jah cker, keer weekendje organisteren Tjoeners only ! te vet

@ Erwin
Slechte zaak dan dat dit pas je 1ste keer is!!

@ dave
Allicht Snapk kerel!

Status
Not open for further replies.