The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
OMFG :X

Wat is er de laatste tijd toch allemaal aan de hand, hierbij hoop ik dus ook dat alles goed afloopt..

Maikel Sterkte :*

Hij is gevallen.. verder zijn er geen slactoffers..

Ik heb maikel verder nog niet gesproken, maar ga er van uit dat hij nog een nachtje blijft in het ziekenhuis omdat zijn hoofdwond er niet erg florisant uitzag.

gr weksel

gvd en weer een vlam project in beslag genomen, mooi klote man.
Alleen beetje dom dat je geen helm op had maarja.

Sterkte ermee,en zie het zwaar in met je scoot.:X

sterkte man! hoop dat het goedkomt!

vind het wel heelll erg dom dat je zonder helm rijd. Kom misschien beetje over als de moraalridder, maar je rijd al opgevoerd en dan ook nog is zonder helm....tjaa

weetje wat nou het kutste is.. maikel riep nog tegen mij toen hij de ambulance inging dat ik zijn scooter mee moest nemen.. wil gvd zijn scooter pakke komen die kk wouten.. best wel schuldgevoel..

Weksel said:
weetje wat nou het kutste is.. maikel riep nog tegen mij toen hij de ambulance inging dat ik zijn scooter mee moest nemen.. wil gvd zijn scooter pakke komen die kk wouten.. best wel schuldgevoel..
dat snap ik kejl.

Kut dat de scooter zo in de prak lag, anders kon je ermee wegpompen

je had de voorkant omhoog moeten heffen en zo moeten weglopen, je gaat toch niet eerst het wiel losdraaien 8P

maar sterkte voor speedboer

Sandor said:
je had de voorkant omhoog moeten heffen en zo moeten weglopen, je gaat toch niet eerst het wiel losdraaien 8P

maar sterkte voor speedboer

heb het wiel ook niet los gedraaid.. maar alleen de schijfrem adapter. aangezien die maar met 1 bout vastzat.. ws ook de oorzaak waardoor hij is gevallen maar doet er niet toe..

En til jij eens in je uppie een super mooie scooter op waarvan je bang bent om hem te laten vallen.

TERING maikel dit meen je niet:( echt zo klote sterkte man, hoop dat alles goed komt.
Maar effe over dit:

Ik snap je wel ja alleen:
Hoe is hij gevallen zonder er eenige motorvoertuig/fiest stond
Kwam er weer een onderzoek, was het miss alleen maar erger op geworden.
Jij ook suc6 weksel hou me op de hoogte

Delano

k*t man
beterschap! hopen dat het goed komt

en weksel dat kank geloven dat je schuldig voeld ma jij kan er verder ook nie veel aan doen

Tjsa, domme fout, ook erg dom van het niet dragen van de helm :)

Neemt niet weg dat het gewoonweg kut is, sterkte Maik! :*

Sterkte Maikel! net die fotosessie gehad, gebeurd er dit :(

bewijst maar weer eens dat je met dit soort scooters niet over straat hoort te rijden. laat het dit keer een les zijn voor ons allen want volgende week is het weer iemand anders die in het ziekenhuis ligt of waarvan de scooter tussen de pers gaat

denk niet dat je je ice nog terug krijgt :(

Weksel said:
heb het wiel ook niet los gedraaid.. maar alleen de schijfrem adapter. aangezien die maar met 1 bout vastzat.. ws ook de oorzaak waardoor hij is gevallen maar doet er niet toe..QUOTE]

ja en zet alles vast zo als het hoort.. dus niet bijv ergens 1 bout ipv 2.. als er 1 lostrilt zit hij nog vast met de ander...

en een scooter kun je miss een paar meter optillen daarna houd het snel op denk ik..

Laten we kappen over die helm, is gebeurd je kan het niet terug draaie iedereen weet dat het dom/niet slim is van hem maar anders kunnen we nog wel 100 pagina,s vol zeuren over die helm.
Ik denk dat maikel niet meer op de scooter,s stapt.
Lekker ze auto/rijbewijs halen, als dat nog allemaal door gaat.
Over het terug krijgen tjaa afwachten meer kan je niet doen.

Weksel said:
heb het wiel ook niet los gedraaid.. maar alleen de schijfrem adapter. ]aangezien die maar met 1 bout vastzat.. ws ook de oorzaak waardoor hij is gevallen maar doet er niet toe..

En til jij eens in je uppie een super mooie scooter op waarvan je bang bent om hem te laten vallen.

schijnbaar wel, het is allemaal heel erg kut en zeker voor een scooter van dit formaat.
maar zelf had hij goed stil kunnen staan en kunnen weten wat de risico's zijn.

erg veel sterkte iig maikel, want dit is kut voor iemand die er hard voor gewerkt heeft.

Sterkte dr mee, jammer dat het aan die adapter kan liggen, lijkt me vrij duidelijk dat je bij zoiets belangrijks niet met 1 boutje gaat kloten. Maarja, neemt niks weg van hoe klote het is.

ws losgetrilt oid.. tijdens het rijden want heb echt maar 1 boutje losgedraaid van de schijfrem adapter.. de adapter was zelf ook helemaal krom en de remklauw is zo tijdens het remmen tussen de velg en de schijf gekomen.. aangezien de velg fikse schade heeft.

Verder heb ik nog niets gehoord over maikel..

gr weksel

Status
Not open for further replies.
Back