dat snap ik kejl.Weksel said:weetje wat nou het kutste is.. maikel riep nog tegen mij toen hij de ambulance inging dat ik zijn scooter mee moest nemen.. wil gvd zijn scooter pakke komen die kk wouten.. best wel schuldgevoel..
Sandor said:je had de voorkant omhoog moeten heffen en zo moeten weglopen, je gaat toch niet eerst het wiel losdraaien 8P
maar sterkte voor speedboer
Weksel said:heb het wiel ook niet los gedraaid.. maar alleen de schijfrem adapter. aangezien die maar met 1 bout vastzat.. ws ook de oorzaak waardoor hij is gevallen maar doet er niet toe..QUOTE]
ja en zet alles vast zo als het hoort.. dus niet bijv ergens 1 bout ipv 2.. als er 1 lostrilt zit hij nog vast met de ander...
en een scooter kun je miss een paar meter optillen daarna houd het snel op denk ik..
Weksel said:heb het wiel ook niet los gedraaid.. maar alleen de schijfrem adapter. ]aangezien die maar met 1 bout vastzat.. ws ook de oorzaak waardoor hij is gevallen maar doet er niet toe..
En til jij eens in je uppie een super mooie scooter op waarvan je bang bent om hem te laten vallen.