The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Kheb zelf besloten om mijn ICE strax ook te verkopen.
Ik wil er eerst nog een paar maandjes plezier van hebben, maar over een half jaar gaat hij zeker de deur uit, want dan moet alles plaats maken voor mijn nieuwe auto.

Dit besluit staat zeker vast. maar ik heb dus nog genoeg tijd om er van te genieten, Morgen de fotoshoot, daar ben ik wel blij om, heb ik altijd nog een aandenken aan mijn ice :)

Hmm ja sneu... Maargoed er moet ooit een tijdt komen dat er plaats moet maken voor een auto en/of degelijke auto. maar als ik je ice zie heb je dan geen geldt meer over zodat je de ice gwn kan houden

jahwel, maar ik wil een auto die toch best wel duur is ;) dus scheelt mij een paar maanden werken ;)

maikel :( zonde man

maarjah ooit verkopen we allemaal alles

maarjah ik denk tot ik hem als ik later bejaard ben blokje onder me rollator/ of scootmobiel leg en scheure door t bejaardetehuis enzo

maarjah :p

zonde maar hij blijft togh vet

benieuwd naar de fotosssssss

Euhj maikel.. fotoshoot was zeker mooi..!! tovve locatie en mooi uitzicht, zeker wel een postertje denk ik ;) zoals hij die foto liet zien. Hij was weer ganz geil. btw nie vergeten vanaaf ff montana waaier langs te brenge he..

gr weksel

Zonde Maikel , ik voelde dit al wel aankome toen ik die auto zag op je msn plaatje:) dat is geen kattenpis

In dat half jaar wens ik je veel succes met sprinten

We maken er een groot feest van op de meetings(A) haha

Mvg Joost

Net de fotoshoot gehad :)
Was echt wel gezellig, hij is 2 uur gebleven onderhand :P doet hij normaal ook niet echt. Fotos waren zeker erg mooi!
Persoonlijk zat mijn scooter in zijn top3 vetste scooters die hij heeft gefotografeerd, hij vond hem echt super mooi! daarom heeft hij ook MEGA veel fotos gemaakt, want hij moest niet hebben dat er een foute foto tussen zat! hier ben ik zelf wel blij om, want dat is wel een eer om te horen :)
Ik wil ook graag op de pooster, en hij zij dat dat geen probleem zou worden. ik sta waarscheinlijk in de october verzie van de scootin, want ze hadden best veel projecte gehad deze afgelopen weken, waaronder Lucas zijn rox, Dave zijn SR en Tonni en peter. dus even gedult :)

Foto=AORZWREB

Foto=EALNPPEG

Ohja en over de auto.
tja er komt een tijd dat ik ruimte moet maken voor een auto, het geld groeit mij niet op mijn rug, en ik wil graag een toch wat duurdere auto rijden.
maar ik verkoop nix!! als ik hem gewoon kan houden maar iets harder moet werken , want ik wil hem niet graag verkopen :)
maar een auto gebruik ik elke dag en mijn scooter niet, dus die keuze is simpel zoals jullie wel zullen begrijpen :)

PetriK said:
nieuw filtertje was geen overbodige luxe maikel :P

/edit beter vti '97 denks :rolleyes:

hehe, jah is maar een klein beetje vies:P hoef ik niet meteen nije voor te kope haha

Maar idd, ik wil een Honda Civic Del Sol

TopRox said:
kan ie weer ontopic? ( altijd al willen zeggen :rolleyes: )

tof dat je in de Scootin komt, benieuwd naar de fotos :)

Me2, krijg er deze week een aantal ge mailt, dan post ik ze hier ook wel even :)

maikel sterkte!! wil verder geen gezeik met dat ik het misschien bekent heb gemaakt dat je bent gevallen dus heb dit verhaaltje eventjes ge-edit..

gr weksel

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back