The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Nice dat hij leeft :)
Ik zou wel ff witte draad van killswitch aan bruine draad doen, dikwijls duft ontsteking nogal eens stuk gana als je ze aan oranje draad hebt aangesloten, hoeft niet persé maar gebeurt wel eens.

zit er een zwart of rood pennetje in je killswitch? deze verschillen en werken dus net verkeerd om. even ander schakelaartje fixen voor in de killswitch of een andere killswitch kopen met andere schakelaartje erin.

greetz

wel vet ding hoor :) zadel is goed gelukt

alleen dat rooster in je voorkap vind ik afschuwelijk :X maar goed :P das smaak he

mja hij deed het net wel :S maar na 2x gebruiken doet hij het weer niet :S snap er nix van, word er egt moe van, kut ice.

zal wel geen massa maken dan ofzo :S

Dat had ik ook eerst ik had toen de witte draad van de killswitch op het frame gedaan dus masse en de zwarte draad van kill op de bruine van de bobine

Weksel said:
8P maikel btje rustig aan he :P whaha meteen stressed

Jah ik zit zo te haasten en te stressen, kheb gewoon GEEN tijnd voor me ice
morgen weer hele dag werken, savonds wil ik gaan rijden als ik mijn Radiateur goed ontlucht krijg, want hij hangt niet egt gunstig krijg hem niet vol zonder dat hij al overstroomt :P.

en als dat lukt kan ik hem savonds gaan in rijden tot ergens in de nacht
zaterdag moet ik naar deventer met de trein om langs te gaan bij Matthew en Speeddrake om mijn adapter op maat te maken, en dan wil ik savonds nog even verder rijden en zondag ochtend is best al, damn :P

er zijn meer meetings he... als het niet lukt om hem op tijd af te krijgen, raffel het dan niet af... maar wacht gewoon ff af tot de volgende meeting

Ik heb het ook hoor Maikel dat hij aan kan zonder dat het rode draadje erop zit, zo heb ik gesprint op SMP 05 :P

Iig je kan bij de betere technica zaken zo'n omgekeerde schakelaar kopen, deze zijn vaak precies hetzelfde alleen is het rode knopje zwart.

Suc6 en wat Jasper zegt, ga het niet afraffelen buiten dat je graag wilt rijden ;)

kheb sgijt :P ding MOET af, hij doet het nu al prima :) net ff stuk gevlamt.
maar ga er toch even 24mm opzette:P krijg deze niet egt afgesteld gehehe

Jezus :D verschil met 24mm was dus EGT wel goed te merken, hij vlamt nu als de ziekte :D ff wat zwaardere rollers erin, want ding is gvd niet te houwe :P haha

Status
Not open for further replies.
Back