The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Zoo vet ding zeg,echt te netjes.. ik zie em op best wel :D

Ga je trouwes nog iets aan het stuur doen? dat stuur is imo net ff te breed.

greetz

Ding om je rad laten zitten ;)

Anders vind ik juist zo weinig fluor...

Verhoudingen kloppen perfect zo;)

echt super mooi maikel, gaas laten zitten:D Stickers vind ik er ook erg mooi bij, mss iets van rode handvatten oid erbij?

Damn Maikel,, is echt super netjes met het zadelhoes.
Je mag nu echt trots zijn op je ice :)

Wat zal je weer glunderen in Best als er weer tientalle mensen pics komen nemen :)

Gr Jeroen

netjes, alleen duidelijk die twins-sticker van je underseat af, is niet bepaald mooi, ook dat padock ding ff fluor. en dan een fluor bougiekabel en killswitchkoord zoeken ;)

tot in best.

Dankje mensen :)
echt tof om te horen, maar mijn mening staat toch wel voor mezelf :)
stickers zijn gewoon tof, misschien moet je het maar eerst eens in het egt zien. en gaas voor de radiateur is ook gewoon egt vet. en dat zal zeker niet verwijderd worden :).
Er zijn idd nog een paar kleine dingen die gedaan moeten worden, Paddock houdertje andere kleur. ik heb een Fluor geel koort nog liggen op me kamer, ooit gewonne op de kermis :P dat word mijn killswitch koortje.
Remklauwen worden geel. heb op mijn werk zo'n mooi setje gekocht om dat heel mooi te doen :). en mijn voorvork kort ik nog in, maar dit gebeurt allemaal pas NA best :) omdat ik hem nu gewoon zo snel mogenlijk af wou hebben :)

Vandaag even geshopt op mijn werk, kheb er volgende week een Orginele ice bij waarschijnlijk. voor normaal vervoer, en die wou ik wel parelmoer hebben :)
dus heb ik Parelmoer setjes gekocht op mijn werk. want ik moest ook nog precies het zelfde kopen voor iemand anders.
En tja als het toch allemaal geen ene flikker kost :P dan koop je dat gewoon
3x Parelmoer Groen/Paars Vampire
3x Primer
3x Blanke lak.
Was totaal maar 66 euro kwijt, kost in de winkel iets van 200 ofzo? :P

Foto=FYZVEZSI

Verder heb ik voor me eigen ice nog een setje gekocht om me remklauwen geel te maken :)

Foto=XDHXLFSB

Last edited:
Heey maikel kan je da voor mij ook niet regelen :P
Die Motip Tuning Line zo goedkoop :P
Pm anders maar trg :P
MzzL Jeroen

Ik vind hem nu egt af! Alleen had ik als hij van mij was meteen dat gele racegaas voor de radiateur weg gehaald. Maar hij is helaas niet van mij:+

Ik kom hem nog even bekijken op Best

HIJ LEEFT MENSEN. MAAR IK ZIT MET EEN KUT PROBLEEM GVD
KILLSWITCH WERK NIET :S
HIJ GAAT AAN ZONDER DAT HIJ EROP ZIT :S HOE KEN DIT? ALLES ZIT GOED AANGESLOTEN :S:S

Foto=8CFIC3RV

Zoals je hier kan zien, zo zit het in mekaar!
Oranje kabeltje van Bobine gaat naar de oranje van de cdi ( zitten aan elkaar ) en daar zit mijn Witte draadje van mijn killswitch aan.

Zwarte draadje van mijn Bobine, CDI en killswitch zitten ook samen op het frame. als je goed kijkt zie je 3 Schroeven boven mijn Bobine, de helemaal rechtse zie je dat ze daar alle 3 samen komen.
Er zit ook een Aarde van mijn blok ( op 1 van mijn carterschroeven ) naar mijn Frame, ( zelfde schroef als waar mijn CDI mee vast zit. )

WIE WEET WAT HET IS!! HELP ME AUB!

Status
Not open for further replies.
Back