#Maik
Full Carbon Zips
Oke vandaag heledag weer aan de ice gewerkt, moest nog vanalles gedaan worden, alles netjes aangesloten, Blok afgesteld en alles terug erin gezet.
Miste nog iets van mijn kickstarter en me bobine en cdi enzo lagen nog bij twins dus weer even langs geweest. en eventjes wat spullentjes gekocht
vandaag ook Bobine en Cdi alles netjes weg gewerkt, alles aan gesloten, killswitch, Tellers, ect. hij vonkt nu ook .
ICE is dus helemaal klaar nu. Benzine erin, Koelvloeistof erin en ik kan rijden
Zadel komt maandag naar mij toe, die is nu ook klaar! egt geweldig mooi gemaakt door bas. en adapter voor mijn Monsterdisk komt ook ergens deze week dus word een leuk feesje op best!
Fotos + uitleg :W
Mijn Twins Sticker pakket heb er nog veel meer komen er nog wel op.
Kreeg helaas geen 100% Twins sticker, daarvoor moest ALLES van twins afkomen zelfs de scooter blijkbaar. maja
Tellers Aangesloten, en alles mooi weg gewerkt.
zelfde als CDI en BOBINE. zitten ergens in me frame weg gewerkt, zie je niet zo goed zitten alle kabels lopen door de dikke middenbuis. dus die zie je ook niet
Zo staat hij er nu dus bij
Oke dan hier mijn zadel voor alle mensen die hem zo graag wouden zien
Het gele is daar egt KNAL fluor geel, maar bas heeft geen goed foto toestel dus zie je het niet maar het is egt fluor
Dat was het mensen volgende update is een Grommende Ice
Miste nog iets van mijn kickstarter en me bobine en cdi enzo lagen nog bij twins dus weer even langs geweest. en eventjes wat spullentjes gekocht
vandaag ook Bobine en Cdi alles netjes weg gewerkt, alles aan gesloten, killswitch, Tellers, ect. hij vonkt nu ook .
ICE is dus helemaal klaar nu. Benzine erin, Koelvloeistof erin en ik kan rijden
Zadel komt maandag naar mij toe, die is nu ook klaar! egt geweldig mooi gemaakt door bas. en adapter voor mijn Monsterdisk komt ook ergens deze week dus word een leuk feesje op best!
Fotos + uitleg :W
Mijn Twins Sticker pakket heb er nog veel meer komen er nog wel op.
Kreeg helaas geen 100% Twins sticker, daarvoor moest ALLES van twins afkomen zelfs de scooter blijkbaar. maja
Tellers Aangesloten, en alles mooi weg gewerkt.
zelfde als CDI en BOBINE. zitten ergens in me frame weg gewerkt, zie je niet zo goed zitten alle kabels lopen door de dikke middenbuis. dus die zie je ook niet
Zo staat hij er nu dus bij
Oke dan hier mijn zadel voor alle mensen die hem zo graag wouden zien
Het gele is daar egt KNAL fluor geel, maar bas heeft geen goed foto toestel dus zie je het niet maar het is egt fluor
Dat was het mensen volgende update is een Grommende Ice