The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Oke vandaag heledag weer aan de ice gewerkt, moest nog vanalles gedaan worden, alles netjes aangesloten, Blok afgesteld en alles terug erin gezet.
Miste nog iets van mijn kickstarter en me bobine en cdi enzo lagen nog bij twins dus weer even langs geweest. en eventjes wat spullentjes gekocht
vandaag ook Bobine en Cdi alles netjes weg gewerkt, alles aan gesloten, killswitch, Tellers, ect. hij vonkt nu ook ;).
ICE is dus helemaal klaar nu. Benzine erin, Koelvloeistof erin en ik kan rijden :)
Zadel komt maandag naar mij toe, die is nu ook klaar! egt geweldig mooi gemaakt door bas. en adapter voor mijn Monsterdisk komt ook ergens deze week :) dus word een leuk feesje :D op best!
Fotos + uitleg :W
Foto=3FQKTHM8

Foto=E3TLMXXK

Foto=7Y7CDMGR

Mijn Twins Sticker pakket :P heb er nog veel meer ;) komen er nog wel op.
Kreeg helaas geen 100% Twins sticker, daarvoor moest ALLES van twins afkomen zelfs de scooter blijkbaar. maja

Foto=37LXYPOW

Foto=8CFIC3RV

Tellers Aangesloten, en alles mooi weg gewerkt.
zelfde als CDI en BOBINE. zitten ergens in me frame weg gewerkt, zie je niet zo goed zitten :) alle kabels lopen door de dikke middenbuis. dus die zie je ook niet :)

Foto=7RGYDSHH

Foto=44UBPG6U

Zo staat hij er nu dus bij :)

Oke dan hier mijn zadel voor alle mensen die hem zo graag wouden zien :D
Het gele is daar egt KNAL fluor geel, maar bas heeft geen goed foto toestel dus zie je het niet :) maar het is egt fluor :P
Foto=6OFPFJOH

Foto=Q7WPIBGY

Foto=QIYW4OJK

Dat was het mensen :) volgende update is een Grommende Ice :D

omg wat vet
zadel is ook fckn mooi
wel jammer van je 100% twins sticker
had best gekunt dacht ik zo

ciao

Ik ben erg benieuwd hoe het geheel er gaat uitzien :~
Ga hem zeker keertje bekijken, fototje maken als ik hem zie in Best.

Suc6 ermee.
Grtz Hans

Spasta said:
Ik ben erg benieuwd hoe het geheel er gaat uitzien :~
Ga hem zeker keertje bekijken, fototje maken als ik hem zie in Best.

Suc6 ermee.
Grtz Hans

Dankje man :D dan komen er teminste keer toffe fotos van me ice op het forum :D haha!

Erg tof die buddyseat :W. Alleen vind ik al die stickers echt voor geen meter staan :) Tof dat Twins je binnen een korte tijd veel heeft geholpen maar dan had ik toch echt even zelf stickertjes laten maken in jou kleuren met hun naam ;).

@ dg sf2: helemaal mee eens vind dit een beetje jammer.. gwn een erg toffe scoota en daar horen ook bijpassende stikkers bij.. pm inne ff en je hebt ze miss nog wel voor meeting Best :)]

ooi

Dankje mensen :)
mja ik hoor dit van meer mensen, maar ik vind de stickers egt wel tof :D
Misschien kan inne ze idd in mijne kleuren maken, zal het eens vragen, en evt. nog wat meer leuke dingen erbij.
Bedankt voor de toffe reacties :D

Ice @ 98 % zag ik al staan op msn enne ik moet zeggen -:- en :~
Is er meer toe te voegen ? Lijkt me niet :*

Stickers lekker zo laten imo. Dat breekt de fluor en zwart combi in positieve zin. Vind 't anders net iets teveel van 't goede, zeker met 't zadel met behoorlijke fluor vlakken.

Hij blinkt wel erg lekker!

Jaja Maikel, je weet mijn mening inmiddels al over je scooter ;)

Ben erg benieuwd naar het lopende blok en @ Best zie ik em wel int echt :)

Later!

Ik laat de stickers ook idd zitten :) vind ze zelf wel tof!
staat wel stoer, wat fluor oranje erbij :)

Status
Not open for further replies.
Back