The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
@ Erwin: Dankje man :) ik hoop dat ik hem aan de grond kan houden :P
want antony van twins lachtuh mij al uit en noemde mij kamikaze piloot :P omdat hij zo niet aan de grond te houden is volgens hem, :D maarja we zullen zien :P zoniet word het een Stuiterende meeting best :P

@ DJT-Evo-Neos ;)
Komt goed kerel :) twins VS twins power op best dan maar he :)

@ Basnov .
dankje kerel :D nu mijn zadel nog sturen jij! :P dan kan die er ook weer op :D anders kan ik niet teste.

@ de rest. bedankt :D

Btw vandaag onder werktijd ff nog langs euroscooters geknalt, leveren tenslotte aan euroscooters :P dus meteen ff wat mee genomen

Foto=LXCJJ34I

weet je zeker dat je een stage 6 halfpoulie zet? ik heb hem ook,
ik heb het toen niet getest, maar vtm valentino zei dat de standaard halfpoulie meer pk geeft

Ice2004 said:
weet je zeker dat je een stage 6 halfpoulie zet?

ik heb het toen niet getest, maar vtm valentino zei dat de standaard halfpoulie meer pk geeft

Sgijt mij nix :P vind dat ding er wel toffer uit zien! haha
kzie wel wat het beste loopt.

Net mijn Blok onder mijn Ice gezet.
Hele ice zover op gebouwt als dat ik zin had ;). Tis nu alweer beetje laat en sluit de rest morgen wel aan. eventjes kabelboompje maken van de bedrading + CDI enzo nog even aantsluiten, en ik kan hem starten :). heb even fotojes van hoe mijn ice er nu bij staat. zo ga ik ook testen ( MET ZADEL ) want als er wat fout gaat :P zijn mijn kappen teminste nog heel ;).
Zadel zou ik eigenlijk dit weekend krijgen. maar daar heb ik zo mijn twijfels over of dat nog gaat lukke :S.

Hier wat fotos :)
Foto=QLWEUY76

Foto=YWWDARTR

Foto=VOJK6HMT

Foto=BX3IIQMD

Radiateur slangen zo netjes mogenlijk gelecht. kan egt niet op een andere manier :) misschien ziet het er op foto raar uit, maar ziet er gewoon netjes uit zo. kan hem helaas niet anders leggen dus daar hoef ik geen commetaar over ;)

Foto=XLQH367I

Foto=6KE7TT6L

Ik heb de stage 6 tellertjes even netjes weg gewerkt op het stuur.
Groote teller heb ik een stage 6 teller houder voor gekocht, maar dat is egt een KUT ding, dan steekt de teller keiver uit :S als je dan op je stuur gaat liggen breekt het meteen af, dus heel dat ding heb ik gesloot :P daarna het plato er op gelijmt en toen teller erop. nu zit hij gewoon direct op mijn stuur :)
Kleine temp metertje heb ik zelf even vlug een houdertje voor gemaakt van aluminium. vast gezet aan de schroef van mijn Remvat. Ziet er wel netjes uit vind ik zelf :)

Foto=D37OSRK7

Foto=ZNAF3ROV

Renz P. said:
Echt vet, aan elke kant van je stuur 1 teller :#

Ik wil een filmpje zien als ie loopt :P

:*

:D haha jah wel handig:P heb ik teminste heletijd mijn Temp. in de gaten, vanwegen de groote radiateur, vind ik wel zo fijn :D.
en andere draait dan heletijd toerental.

Maare kga um zo snel mogenlijk starte, je ziet altijd :P als je aan het opbouwe bent dat je toch nog altijd wat kleine dingentjes mist:P haha

Vet Maik, alleen vin ik dat gaas voor je rad een beetje breezah staan, voor de rest wel cool ding:W

Mwa ik vind het opzich wel aardig staan op je scooter :)

Het lijkt alleen zon netje dat al die gothick wijven om hun armen hebben :X:X

Status
Not open for further replies.
Back