This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
TimdW said:
Iets van striping of tribals.. alleen niet te gek

smerig vette scoot, top werk!
kleine stickers zal hem zeker afmaken...maar echt geen striping of tribal

gelukkig bestaan er nog wel mensen met smaak
suc6 er verder mee!

Ben heel erg benieuwd naar hoe het blokje is, als je hem terug hebt, veel succes verder ermee, egt een topscoot :W

willemrox said:
smerig vette scoot, top werk!
kleine stickers zal hem zeker afmaken...maar echt geen striping of tribal

gelukkig bestaan er nog wel mensen met smaak
suc6 er verder mee!

Klopt ben het met je eens.
ik ga ook alleen wat kleine stickertjes laten maken, Misschien 1 striping lijn erover op een klein stukje, en verder nix
wil het niet te druk hebbe, maar ook niet te kaal

JasperdB said:
alsof het allemaal niks is joh

Klopt maarja als laatste project wilde ik alles perfect hebben. dus laat ik het deze keer doen

@ de rest.

Bedankt voor de reacties ben zelf ook errug benieuwd als hij terug komt

Speedboer said:
Klopt ben het met je eens.
ik ga ook alleen wat kleine stickertjes laten maken, Misschien 1 striping lijn erover op een klein stukje, en verder nix
wil het niet te druk hebbe, maar ook niet te kaal

KAAL is toch het beste maikel ? Whaha.. echt lijpe scoot en kom zodra je blokje eronder hangt ff langs..

gr

Weksel said:
KAAL is toch het beste maikel ? Whaha.. echt lijpe scoot en kom zodra je blokje eronder hangt ff langs..

gr

haha prima kerel

@ de rest, kom maar met reacties en tips. altijd fijn om te horen .

zadel moet trouwens ook snel terug zijn ben errug benieuwd

Nou maikel ik zie wel weer dat Twins je portomonee leeg haald maar het is wel zo.. ze leveren echt mooi werk.

Das de reden waarom ik maar geen Twins gekozen heb ( de kosten )

Iig hij ziet der nog netjes uit de ice.. enne mogen het z.s.m. weer knallen 8)

Woehoe blok is helemaal klaar. ik ga hem morgen ophalen
En dit weekend ff mijn Rem Adapters ontvangen zodat alles werkt.
En dan nog mijn zadel, maar hoor opeens niet zoveel meer van hem. dus ik weet niet wanneer die terug komt.

Maikel over die stickers.. waarom geen mooie print van de Hornet aan de linkerkant van je voorkap ? eventueel achterkapjes

Toch een sticker en toch beschaafd

TimdW said:
Maikel over die stickers.. waarom geen mooie print van de Hornet aan de linkerkant van je voorkap ? eventueel achterkapjes

Toch een sticker en toch beschaafd

Kan jij mijn gedachten lezen zoiets wou ik wel jah maar zit nog even te twijfelen, wil dan zegmaar THE HORNET logo in LIJNEN laten maken, zodat het geen plaatje word. zegmaar zoals op die TIGRA van Marcel ( en op zijn Dragster )

Blok Licht klaar bij twins nu , sins vanmiddag. vandaag helaas geen tijd gehad hem op te halen. maar doe ik morgen avond na me werk.
Money licht ook klaar, voor evt, nog wat extra dingentjes erbij

moes je 510 euro afrekenen ?
8x 50 = 400
4x 20 = 80
3x 10 = 30

nja wel een hoop

enne maikel !! Blok Licht ( ligt plz )

TimdW said:
moes je 510 euro afrekenen ?
8x 50 = 400
4x 20 = 80
3x 10 = 30

nja wel een hoop

enne maikel !! Blok Licht ( ligt plz )

sorry. ik heb daar vaak problemen mee man :S die CH en G enzo.
ben niet echt een spraak wonder .
maar neej het is niet zo duur moet ook nog een paar kleine dingentjes afrekenen. kheb met antony een mooi totaal prijsje afgesproken die toch lager is komen te liggen dan 450. dus dat komt wel goed omdat ik over 2 weken jarig ben, wil mijn pa misschien wel de TWINS PVL rotor voor mij kopen + een Keihin 28mm. maar ik weet niet of ik dat wel wil .
al me geld/kado's meteen hieraan opmaken kga eerst ff kijken wat hij nu gaat presteren

Status
Not open for further replies.