This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
heej, ben benieuwd wat je zaterdag gaat presteren. als je komt

in welke klasse zit je? zeker scooter70cc.?

volgens mij moet jij namelijk in de scooterspecial klasse, aangezien je blok niet van het gehomologeerde model is. runnerblok

dat is wel balen.

mvg, wieger

neej ik kom niet, ben geen SBO

en nee ik zit in normaale klasse

Net ff op me werk geshopt voor 12 euro hehe
Race gaas gekocht
Gele Striping
Zwarte Striping,
Fluor Gele lak
en Witte Grondlak.

Ga deze week even het gaas Fluor geel maken, en dan bewerk ik het achter mijn voorkap, en even kijken of ik wat leuks kan met de striping

ICEMAN180 said:
Zeer netjes man , je ice heerst ik ben ook op zoek naari iets nieuws en zo'n ice brengt me op nieuwe ideen!

Toch niet "Copy & Past" van andersmans ideeën.....

Echt een tovve ice! Dat gaas zal hem goed staan denks

Hoe is het trouwens met de rest van Team-boer? Hoor niet's meer van romeo etc.

BartR. said:
Echt een tovve ice! Dat gaas zal hem goed staan denks

Hoe is het trouwens met de rest van Team-boer? Hoor niet's meer van romeo etc.

Goed goed,
sander heeft een MHR Speed sonic nu,
romeo heeft een zelfbouw racer met 2fast, ze as was afgebroken maar die is weer gefixt.
en de Cross beta hadde we verkocht, en ik heb nu me ice
maar het is geen team meer

ICEMAN180 said:
Zeer netjes man , je ice heerst ik ben ook op zoek naari iets nieuws en zo'n ice brengt me op nieuwe ideen!

als je me maar niet na aapt. dan sloop ik je scooter persoonlijk

White_racer said:
net ding man dat race gaas had je ook bij de lid'l ik heb het ook gekocht hoor

oh jah ken wel jah, wij hadden dat toevallig binnen gekregen op he werk, paar pallets vol, was un actie voor paar winkels, was idd erg goedkoop spul maarja het is precies het zelfde als ander gaas dusja boeie

zo mag ik et horen !

Supervet ding, kben normaal niet zo`n ice fan.. Maar deze veranderd dat gelijk ! Alleen het zadel is tog nog in de maak? Of loop ik nou achter :$

GP1Aerox said:
zo mag ik et horen !

Supervet ding, kben normaal niet zo`n ice fan.. Maar deze veranderd dat gelijk ! Alleen het zadel is tog nog in de maak? Of loop ik nou achter :$

Klopt, skaai is nogsteeds niet binnen maar dat komt zeer snel in orde zodra het er is ,word zadel meteen afgemaakt en komt hij erop

Status
Not open for further replies.