DG SF2 said:Damn :~ Van mij mag je een pagina vol pic's gooien. Ik vind het echt lekker geworden. Vind die kap onder je zadel wel wat lijken op een poly sprint zadel. Ik loop op Meppel zeker even langs om die effecten te zien.
grtz
Dankje :*JohanH said:vette sjit Maikel :*
Matthew. said:Maikel enige wat je moet doen is je remleiding door je middenbuis laten lopen
succes
-arthur- said:ziet er goed uit !! en zal zeker een eye-catcher worden op meetings, daar ben ik zeker van. goede kleuren combo, en een lekker beukend blok.
nu sparen voor een rs24 (weet nog iemand die er 1 tekoop heeft) en een passend rood voorvrokje
succes ermee, en weet zeker dat je er nog plezier van zal hebben (mits je er netjes mee omgaat)
komt nog race gaas achter jah! en spuit ik fluor geelFirefoxmhr said:Plak je nog een beetje gaas achter je voorkap of vind je dat zonde?
-arthur- said:ziet er goed uit !! en zal zeker een eye-catcher worden op meetings, daar ben ik zeker van. goede kleuren combo, en een lekker beukend blok.
nu sparen voor een rs24 (weet nog iemand die er 1 tekoop heeft) en een passend rood voorvrokje
succes ermee, en weet zeker dat je er nog plezier van zal hebben (mits je er netjes mee omgaat)
mattai88 said:voorvork begrijp ik, maar een mooi veertje maakt je ice wel af imo....
en als je een mooie/goede 2e hands kan krijgen voor een mooie prijs :W ben je mooi gek..
succes ga deze zeker even bewonderen @ meppel
DG SF2 said:Ik had een mooie bling achterstaaf erop gezet. Dan heb je hetzelfde idee achter als voor met de binnenpoten van de vork.