D
pro-ice said:ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt
Shane said:Errug vet!!!
alleen moet de voorvork nog 17,98 KM omlaagzou mooier zijn denk ik..
verder erg vet! mijn complimenten..
pro-ice said:nee vorkje hoeft niet omlaag vind het wel vet zo eigenlijk of meschien 2 a 3 cm maar zoals ik al eerder zei hij is erg heeeel erg vet.
ciao
ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt
Marcel said:Vet !!
zou alleen wel die shizzle op je oitlaat zwart maken :!
Furious Beta said:super geil man!
maar jij bent opgeschoten
ik niet, kom mij helpen dan
anders kunnen we geen fotoshoot fixen @ meppel
pro-ice said:nee vorkje hoeft niet omlaag vind het wel vet zo eigenlijk of meschien 2 a 3 cm maar zoals ik al eerder zei hij is erg heeeel erg vet.
ciao
ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt
Ice2004 said:hee ken jij niet even een andere kleur verzinnen, je zal namelijk de 4e zijn !!!! met een donkergekleurde ice
E.B. said:Hey, je bent al zeker goed op weg, die zwarte kappen zijn ook zeker mooi geworden en met een fleugje goud zal het er zeker uit springen, wil em natuurlijk binnenkort in het echt bewonderen he
Grt Erwin