This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Sow
ben VANNACHT!! weer bezig geweest, ik houd daar wel van snachts beetje beunen, sommigen mensen vinden dat raar, maarja als je fulltime werkt en ook nog een un vriendin hebt zit er niets anders op!! Snachts of Nooit dus dan maar snachts
maar genoeg gelult. ik heb even me kap afgemaakt! even het DEURTJE dicht gemaakt het ziet er wel netjes uit vind ik zelf ! naja hier fotos!

[/

Ziet er nice uit, ben benieuwd naar eindresultaat.

Snachts beunen is gewoon vetter, ik doe het ook meestal als ik aan het beunen ben.

Iig suc6

Heej mensen heb even voor de SHOW de uitlaat onder me ice gehangen ziet er wel bruut uit!! wat vinden jullie??

Dankje Mensen !!

Ik probeer idd ook alles zo netjes mogenlijk te houden !!
kan gvd niet wachten tot hij gespoten word !!

en me uitlaat is idd wel geil jah!! blijkbaar de zelfde smaak hierzo

Sow Vandaag weer een update!
Heledag wezen werken, en kwam thuis en dacht dat ik het pakketje was mis gelopen! maar toch had iemand anders het thuis aan genomen
Ik had besteld :
Tnt Piaggio Stuurpen
Extra Breed Cross Stuur (Derbi Senda stijl) hij is 82cm breed!
Paar Scootins
Zo'n stift om je bande letters wit mee te maken ! ( ik vind dat zelf vet eruitzien! )
en Zo'n TNT Stuur kussen!
ohja en un Nieuwe luchtfilter!
Het doosje !

En spullentjes die erin zaten! (scootins liggen er toevallig niej bij zie ik nu)

Maarja ik meteen ff aan de slag gegaan! even me banden lettertjes wit gemaakt!
IK heb sgijt aan wat andere mensen ervan vinden! ik vind het relax! dusja

Ik heb ook meteen even mijn Stage6 Toerenteller in me TNT stuurpad gemaakt! ziet er wel netjes uit vind ik zelf! hij zit er netjes in en de bedrading zit onder de pad !

Zo kijk je tegen het stuur aan als je voor me scooter staat.

en zo als je achter het MONSTER BREEDE stuur zit

Hier kan je zien dat het tellertje er mooi inzit!!

nu komen sommige mensen natuurlijk met vannuh! wat moet je met zo'n breed stuur?? dat is toch niet mooi?? dat doe je toch niet??
nou ik wel en ik vind het WEL mooi!! en Tja breede mensen, hebben breede sturen nodig

Dat was het weer! ik vlam um mergen ff op me scootie! kijken hoe het staat! Lax​

Maikel heb je fotowtje hoe dat stuurtje op je ICE staat?
Beetje rond 1 uur snachts een stuurtje monteren8P

Status
Not open for further replies.