Jah mijn scooter moet op punt gezet worde dus daar is denk ik wel wat werk aan heIk heb hem daar 2 keer goed op rollen gezet ben steeds rond de 100/150 inclusief materiaal kwijt. Maar wil je veel dingen testen dan zal het natuurlijk duurder worden, als ik me niet vergis telt EPC zich 45,- per uur inclusief bank en monteur dan.
Sinds vandaag is het probleem opgelost :~Blijft toch echt wel een mooie aerox,
je ziet er echt heel veel van rijden, maar weinig mensen krijgen hem speciaal..
deze vind ik echt gaaf.. gewoon lekker strak en niet te veel poespas
is het probleem met je carbje al verholpen? zag dat je een topic opende
Morge ga ik naar EPC voor afspraak te makenmooi zo
Gooi dat ding gelijk op de bank om het eens fatsoenlijk af te stellen
Vorkpoten worden in de loop van de tijd mee gechroomdEn doe nog wat aan die voorvorkpoten
Verder ziet er goed uit en op de bank net als os zegt!
Idd zal er nog netter uitzien dan!Volgend jaar nog wat gekker hé dimi!
Chromed out 2010 + nieuwe lak :W
Jaja word aangewerktNu nog de boel chromeren en het is af
Ja ik ga nu de scoot gwn zo op punt late stellen zonder verdere tuning.Portomonee he, en dan de inhoud daarvan is altijd een lastige!
succes en ben benieuwd hoeveel paarden eruit rollen!
cil is nog untuned? Dan zou ik er niet teveel van verwachten
ThxSuper strak ding hoor
Alleen wel jammer dat je je voorlamp kan zien zitten
De cc is XSH pro race special getuned :# Dus ik verwacht toch wel een nette scorecil is nog untuned? Dan zou ik er niet teveel van verwachten
Denk dat hij toch iets harder loopt dan die van jou
tis wel de 86 cc bigbore he
Je bent er toch zeker wel van op de hoogte dat die dingen met een stnd timing nou niet bepaald hoog vermogen hebben?
Maarrrr nu zal het idd toch goed hard moeten knalle
Heb er zonet eventjes mee gereden :~ Hij voelt zeer pittig aanhij gaat vast nog wel lekker knallen