The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Dreamy
zkr mooi.. kan je die waterpomp dingen zo kopen ergens ?

greetz dave

zijn nergens te koop

is gewoon een standaard mina waterpompdeksel
bewerkt door mij

ik heb nu de oude standaard onbewerkte waterpomp van bjorn
deze ga ik ws weer aanpassen, of ik verkoop hem en haal een electrische

heey ziet er echt super netjes uit man :D En stuur die twin air eens op ;) :P succes verder nog.. in de toekomst nog een binnendraaiertje?

Originally posted by Dreamy
aha mooi gedaan :)
kan je dat gewoon bij jou laten doen? voor €? :P

helaasch, dr gaat gewoon teveel tijd inzitten...
neem gewoon een leuk design, en dremel dat effe uit je waterpomp.... is niet moeilijk

Originally posted by Marco.vd.Z
heey ziet er echt super netjes uit man :D En stuur die twin air eens op ;) :P succes verder nog.. in de toekomst nog een binnendraaiertje?

Twinair is onderweg naar joew :*:) Binnendraaiertje komt sneller dan je denkt :P HPi2004 staat in de bestelling :W

eej ding is echt mooi. :)

ik vind alleen de kleur niet zo mooi maar dat komt denk omdat het mijn smaak niet echt is.

Die voorkap het je echt netjes gedaan :D

Vandaag tankpads op de voorkap geplakt met hulp van Dennis (voorheen Gariox op het forum) :P:P

Dennis:

dennis.JPG

Scooter erna:

tank.JPG

tank2.JPG

Waterpompje van andere Dennis erop gefixt:

waterpomp.JPG

BCD Spoiler weer terug gebracht omdat het niet goed vast te krijgen was op de manier hoe ik het wou. Nieuwe binnenkappen besteld, en voorvork van David gekocht (speedfight vork). Hier komt zelfde stijl fournales gasveer in, en Aerox velgen. :W

Wrm tankpads op je voorkap? Zie t nut niet echt...ga je er tegenaan lopen rijden ofzo :P Bang voor krassen door je rits :D 8P :p

Ging toch wel ff lekker met die tankpads he :D.

Ziet er toch weer ff lekker uit , dushi :*

binnenkort weer bij epc?:P

ziet toch bruut uit man! misschien idee om te freezen?

en voor de nieuwsgierige mensen onder ons, fotosoep komt eraan;)

-Tom

Zadelhoes enzo dat komt allemaal goed :):) Dit is even een soepje om te kijken of de kleur op de Ark ook echt vet is want het is echt damn moeilijk voor te stellen als je met zo'n kleurenwaaier staat :| Vind het zelf echt DE combo.. uber geil! thanks 2 lycorda :D

ik ben het met je eens, het blauw staat egt TE mooi bij dat oranje, maar toch zou ik je voorvork blauw maken, en fournales oranje, dat maakt het geheel af;)

al enige idee wanneer het word gespoten? en geen dank;)

-Tom

Ik ga morgen mijn nieuwe binnenkappen ophalen. Ik vroeg je om dat blauwe even weg te halen omdat er een speedfight voorvork op gaat komen :) Dus vandaar :P Vind het ook super vet uitzien, dus de kleurencombo is zeker :W

Status
Not open for further replies.
Back