The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Ik ga eens kijken naar een Area voorvork of speedfight voorvork, en dan in het geval van Area voorvork ook Area velgen erop, verchroomd natuurlijk, of in het geval van speedfight voorvork Aerox achtervelg erop :W

Vandaag met sproeier gekut, uitgekomen op 200. Niet boeient, maar toch :P

De voorkap en onderkap gaan er dit weekend weer af, dan ga ik maandag naar EPC ermee, en gaan we kijken wat we kunnen doen wat betreft Area voorvork :D:D:D:W:W:W

Het is definitief :P Maandag met frame naar EPC, en tijdens sluitingstijd met Marco Area voorvork erin fixen met Area velgen!! :W Als het goed is heb ik maandag dus al foto's van Ark met area vork :D Het plaatwerk moet maybe een beetje worden aangepast, maar dat zien we dan wel :)

word es tijd dat je dat barrel vlammend maakt slet

wel koel dat je dr een area vork op knalt :W

volgende week effe na dat otolak bedrijf in elsloo ? :*

Ziet volgens mij wel geil uit zo'n beta met een area vork en velgjes 8) .

Ben je nog boos op me schatje?? :* :rolleyes:

Originally posted by DennisB
word es tijd dat je dat barrel vlammend maakt slet

wel koel dat je dr een area vork op knalt :W

volgende week effe na dat otolak bedrijf in elsloo ? :*

- :|

- Thanks

- Spreek ik je over op msn :)

jij hapt echt TE gauw he :+

Area vork word wel vet :W
"meet" je vast wel ergens :+ Oooi

shizzle.JPG

arg, bjorn! jij hebt net voor mij de laatste VL14 weggesjoept, nu kan ik weer een week wachten tot marco nieuwe binnen heeft ;)

-Tom

Ik dacht dat jij die al had? Naja ik heb hem vandaag besteld, en vanmiddag nog gekregen. :D Binnenkappen worden blauw. Blauw? Ja blauw! :P Uber geile kleur. Heb er helaas geen plaatje van, maar het was gewoon DE combo :W:W:W:W Vraag maar aan Dennis :P

haha ok, en nee dan heb ik me vergist;) ik ben maandag geweest, en toen zei marco dat ze waren uitverkocht, + dat jij net nog was geweest. hij zou er een voor me vasthouden zodat ik die maandag kan ophalen

Is het nog iets geworden met die area voorvork?

-Tom

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Ik dacht dat jij die al had? Naja ik heb hem vandaag besteld, en vanmiddag nog gekregen. :D Binnenkappen worden blauw. Blauw? Ja blauw! :P Uber geile kleur. Heb er helaas geen plaatje van, maar het was gewoon DE combo :W:W:W:W Vraag maar aan Dennis :P

najah, in het daglicht krijg je er spontane errors van 9||6

Status
Not open for further replies.
Back