The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Idd mensen het is goud he voor de kleurenblinden onder ons :P Laat aub even weten wat je vind van de kleuren zo... zit zelf een beetje te twijfelen.. (kon ook niet anders :P)

hoe kun je hier in godsnaam over twijfelen ( en Dennis tis OpelAstra Oranje dacht ik? )

gewoon doen dat blauw, weet je hoe mooi!
@enrico: dan krijg je zon Grossie replica, maar dan @ beta, zou ik persoonlijk niet doen

-Tom

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Idd mensen het is goud he voor de kleurenblinden onder ons :P Laat aub even weten wat je vind van de kleuren zo... zit zelf een beetje te twijfelen.. (kon ook niet anders :P)

niet twijfelen, gewoon doen :W
combinatie is gewoon te heftig

Last edited:
Mja, om eerlijk te zijn vind ik het niet echt super... Ik hou nooit van scooters die 3 kleuren zijn.. Maar nogmaals het is wel origineel en zal ook niet lelijk zijn of zo.. Dus doe het maar en verras me ;)

Als je dat blauw erin wilt houden moet je de carterkap gewoon std laten of oranje en de velgen blauw ofsow..

het wit is niet super maar tog;)
beta.jpg

kvind idd dat wit mooier, maar aan de andere kant ook weer wat 'afgezaagder'...als je toch voor het blauw gaat (wat ook mooi is) moet je niet ook je voorvork blauw maken, dan wordt het net een kermis :) je zadel zou ik sowieso wit maken (iig accenten) en geen blauw, wordt ook weer te druk..

succes en ciao!

bjorn, slet

gewoon die blauwe kleur nemen... aan die fotoshop zou ik niet al te veel waarde hechten omdat het een totaal andere kleur blauw is

tevens zijn de velgen wit @ de fotoshops.... deze zou je gewoon in de zelfde kleur blauw kunnen laten spuiten (hadden we het nog over bij de spuiter)

ik zou iig voor goud/blauw gaan

Status
Not open for further replies.
Back