The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Roostertje in dezelfde kleur altijd mooi, anders gewoon een zwarte.. dat race gaas wordt ook overschat nu :P

hey sjat!!!

je scooter is echt wel mooi geworden!!! en zekers je veer...bling bling! hahah,vind die echt VET gewoon! maar ondanks dat je veel gezeur had met je kappen spuiten,zijn ze toch super mooi geworden hoor! je hebt er echt wel veeeeel geld en tijd ingestoken... duzz Ga Zo Door Sjat! :)

Groetjes... =x-x-x= Je Vriendin, Annick :) Love Ya!

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
hey sjat!!!

je scooter is echt wel mooi geworden!!! en zekers je veer...bling bling! hahah,vind die echt VET gewoon! maar ondanks dat je veel gezeur had met je kappen spuiten,zijn ze toch super mooi geworden hoor! je hebt er echt wel veeeeel geld en tijd ingestoken... duzz Ga Zo Door Sjat! :)

Groetjes... =x-x-x= Je Vriendin, Annick :) Love Ya!

Lief hoowr! :D:P

slet, lees dan eerder die handleiding!!:D:D
en nu een goeie pic van al je kappen! Btw, geile Founales :W

Dat is inderdaad een stuk scherper ja :p Ziet er echt mooi uit...en die veer is ook errug mooi(wil er ook wel een maar zijn beetje duur :( )

Ja zijn inderdaad fucking duur :| Net even de kappen eraf gehaald, begonnen met kutten met spruitstuk en carb... en jawel hoor, een beta zou een beta niet zijn als het zou passen he :(:( Foto komt straks.... krijg in ieder geval geen luchtfilter erop op deze manier dus dat wor ander spruitstuk ofzo (verkeerd advies gekregen door epc dus :?)

zwaar minders van je spruitstuk en filter gebeuren, maar die veer ziet erg mooi uit:D goede pics ook! welke digicam heb je?

-Tom

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Ja zijn inderdaad fucking duur :| Net even de kappen eraf gehaald, begonnen met kutten met spruitstuk en carb... en jawel hoor, een beta zou een beta niet zijn als het zou passen he :(:( Foto komt straks.... krijg in ieder geval geen luchtfilter erop op deze manier dus dat wor ander spruitstuk ofzo (verkeerd advies gekregen door epc dus :?)

ligt niet aan epc oid, gewoon doordat je kont zover omhoog staat, gaat carb ook omhoog en past nix ...

maarja je bent gelukkig ophoogblokje al weg aant halen :)

haha bedankt allemaal voor de reactie's :) ophoogblokje is ertussenuit, en het staat nu een stuk mooier en beter. Het 90-graden rubber past precies op de carb nu en het raakt allemaal NET niets aan, tis er gewoon op gemaakt :P Jammer is alleen dat dat rubber alleen omlaag kan wijzen, waardoor ik de twinair wel kan vergeten.... had hem net even erop en hij hing een centimeter van de grond af! 8P Kan hem wel naar de buddy doen ofzo, maar dan heb ik 6 meter slang nodig enzo, conclusie; gaan we NIET aan beginnen. Morgen dus gewoon eventjes een hebo luchtfiltertje halen, zijn we van alle zeik af :) Onderkap moet wel ietsje aangepast worden denk ik, maar dat is niet in het zicht (bij zijstandaard)

O ja, fournales veertje bleek na 2 weken wachten bij epc niet eens besteld te zijn door een foutje, en kon ook niet geleverd worden, daarna bij van der kruijs willen bestellen, dat kon, levertijd was 4 weken :|, toen bij scooter-attack gaan kijken, daar op voorraad en nog geen week na bestelling in huis :D Kostte me inclusief verzendkosten €203,-

ik zou die achterlicht gedoe weglaten :!
heb je een veel strakker "kontje" erm.. nou ja jij niet maar die scoot :#

dan heb je bjorn nooit int egt gezien:p 8P :W

en doe nou gewoon je subframe omlassen, kun je meteen een buddyfilter bouwen

-Tom

Hahaha ik dacht al even dat je een stalker was ofzo :P:P Wat versta je onder achterlicht gedoe?? Spatbord en ook hele licht-unit? vind dat juist wel geil bij beta, maar zal het morgen eens eruit slopen speciaal voor jou :P

Is idd mooier, kale kont :) Lekker strak. Heb je toch gezegd dat niet lukte met filter en buddy gedoe enzo :D Heb wel een hebo filtertje voor je... :*

Status
Not open for further replies.
Back