Sym orbit 3 euro 5 uitlaat

lukasvdsen

New Member
IK heb een orbit 3 euro 5 model aangeschaft, maar weet niet als ik hier een betere uitlaat op kan zetten. Ik had een gezien van jamarcol, maar die past alleen op modellen zonder lambdasonde. Nu weet ik dus niet als mijn orbit 3 deze heeft en als dat een probleem is als de uitlaat toch monteer.
 
Advertisement - register to remove this

Euro4 en Euro5 hebben beide een Lambdasonde.
Dus als je een andre uitlaat monteert moet deze ook de mogelijkheid hebben om deze sonde opnieuw te monteren anders gaat je scooter niet goed lopen en krijg je van de ECU een foutmelding in de vorm van een Engine Management lampje dat gaat knipperen/branden.

By the way, waarom zou de originele uitlaat niet goed zijn en er een "betere" op willen zetten?
 
Euro4 en Euro5 hebben beide een Lambdasonde.
Dus als je een andre uitlaat monteert moet deze ook de mogelijkheid hebben om deze sonde opnieuw te monteren anders gaat je scooter niet goed lopen en krijg je van de ECU een foutmelding in de vorm van een Engine Management lampje dat gaat knipperen/branden.

By the way, waarom zou de originele uitlaat niet goed zijn en er een "betere" op willen zetten?
Bedankt voor de info, ik bedoelde niet beter functie wijze. Vooral voor beter geluid.
 
Back
Top