Subframe aanpassen voor team2003

Marcie

Scooter Tuning Schiedam
Beste luitjes hier ff een vraagie

Het gaat hierbij om een zip sp uit 2003

K ben van plan om een team2003 uitlaat aan te schaffen

Nu hoor ik dat je je subframe dna moet aanpassen hier heb kniet zoveel zin in vandaar dat k ffies vraag of dat waar is

Graag wat advies
 
Advertisement - register to remove this

je moet de zwarte buis die aan je subframe vast zit weg slijpen,de pijp waar je blok bout in gaat zeg maar.
en dan het sub frame op een andere plek weer verstevigen.
zal wel pics voor je maken van mijn subframe marc
 
hmm... zal dat alleen bij zip zo zijn dan? vriend van mij heeft NTT(runnerblok eronder) en heeft dat volgens mij niet hoeven doen... zal wel ff navragen voor de zekerheid :)
 
Verschilt per subframe denk ik, want ik had hetzelfde probleem bij een HR2 namelijk op m'n DNA en m'n maat met ook HR2 op DNA hoefde hem niet aan te passen:)
 
Hier is de foto.


subframe nieuw.JPG
 
Last edited:
ik heb geen fotos meer van mijn sub frame, maar ik kan het wel beschrijven.

die buis die er tussen zit heb ik er tussen uit geslepen.
ik heb strip van 6 mm dik op maat gemaakt.
toen heb ik de armpjes van het frame vlak geslepen zodat de op maat geslepen strip er vlak op past.
vast gelast, en toen vrij voor aan nog een dwars strip van 8 mm tussen gelast.

je versterkt gewoon de armpjes door er een stuk materiaal tegen aan te maken.
zor er wel voor dat het stevig genoeg is, en dat het niet zo maar af kan breken want je gaat echt hard op je bek (denk ik ) :)
 
ok, als ik het goed heb heeft nudeltuning hetzelfde subframe en heeft dat dus moeten aanpassen>>>

het gta mij erom of dit bij DIT subframe moet:)
 
ohh ff vergeten te vermelden
ik heb niet dit sub frame niet zo een stripje aan de zijkant de rest is wel hetzelvde.
aleen die 2 armpjes zaten bij mij alletwee met de kromme kant naar binnen.
en ik heb ook geen team2003 ik heb een dpr met rechte flens waardoor ik het ook aan moest pasen.
maar hoe het mer de team zit weet ik niet.
 
Wat je ook kan doen is het middenstuk helemaal weg halen en je blok vast zetten met 2 losse bouten.

Denk wel dat hij dat moet houden.
 
wat een onzin...... wat denk je hoe wij op Spa moeten rijden.
Daar mag je je sub-frame niet eens aanpassen....
 
Dani, pak de team2k3 pijp en zie dat het zal moeten...
Verder is het witte subframe op de foto voor zover ik kan zien niet aangepast. Tenminste, er zit wel een stukje bij ofzo, maar wat eraf moet zit er nog aan.
 
juist mol, hij is idd niet aangepast, dat witte subframe is van mij en ik wil dit niet aanpassen.

Ik heb daarom besloten om een team 2000 te kopen i.pv. een team 2003.

Wat mij betreft mag deze dicht maar miss is het handig als
sfera nog even fotos plaatst van zijn aangepaste subframe om zo ook andere mensen van dienst te kunnen zijn;)
 
Originally posted by Big B NRG
Wat je ook kan doen is het middenstuk helemaal weg halen en je blok vast zetten met 2 losse bouten.

Denk wel dat hij dat moet houden.
Dit is opzich een prima manier. Ik heb het ook gedaan om met wat nieuwe uitlaten te kunnen gaan testen. Gisteravond even getest op straat met 120 en ik leef nog :)
 
Back
Top