This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stunten

Status
Not open for further replies.
Tja, met een runner is het niet aan te raden om over een hoge drempel te brappen, bij ons in het dorp heb je er zo een, daar brapte ik dus met 90 over heen, twee wielen van de grond een meter of 5 ver, maar mijn voorvork was naar de tyfus, zat een knik in:S dat grapje heeft me 550,- gekost:S
 

zo wel 5 meter8)

(????brappen=vlammen???)
 
Heb ik ook gedaan paar jaar terug met kerst. Ik op mijn gare Honda Camino met een slee erachter gebonden en daar mijn broer op met kerstman-pak aan 8P. Wel lachu hoe de mensen dan allemaal kijken.
 
Bij ons is de stunt dus morgen... er word gepaintballed in de fietsenkelder en nog een heleboel gedoe... word wel leuk hoop ik

EDIT> foutje... ik dacht dat dit het topic over examen stunten was
 
Last edited:
De ICE staat nu bij een lasser... er worden voetsteuntjes op de voorvork gelast... daarna ff kijken wat we daarmee kunnen doen :!
 
Originally posted by Razma
De ICE staat nu bij een lasser... er worden voetsteuntjes op de voorvork gelast... daarna ff kijken wat we daarmee kunnen doen :!

Gaat het stuntteam gedoe nog wel door Razma? Zo ja dan stel ik me ter beschikking als allround stunter
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Gaat het stuntteam gedoe nog wel door Razma? Zo ja dan stel ik me ter beschikking als allround stunter

ik heb nu paar people... we gaan binnenkort echt serieus oefenen
 
Status
Not open for further replies.