This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stunten

Status
Not open for further replies.

Erik

Banned
Hebben jullie weleens wat stunts gedaan met jullie scoots/brommers? Dus niet wheelies enzo, maar het ruigere werk . Ik heb vanacht met mijn bravo van een 3 meter hoge trap gereden, ging best hard . Nu zijn allebei de remmen kapot en de koplamp werkt ook niet meer . Filmpje komt binnenkort
 
Je moet gewoon 8) zeggen . Maar geen remmen hebben heeft ook voordelen, zo kun je bijvoorbeeld niet remmen als je een trap af rijdt, dus vind iedereen je automatisch bikkel .

Misschien teveel jackass gekeken?
 
stunten mja hoeken je het noemen van mij, van bunkers afrijden, door de duinen, stoppies,stop op en af,drempels springen,door de bunkers,door het zand,bergen op en af. ja dat deed ik met me typhoon in de zomer vakantie dat ding hebt het allemaal nog overleeft ook heb wel twee keer andere uitlaat moeten kopen andere twee braken moet toch wat als je je verveeld

maar dat trappetje moet ik ook maar is doen met me kymco en dan me kymco naar beneden gooien en ik boven bijven staan kijken wat er gebuert
 
Ja uhh.... Ik sta bij DvD, schilpedinges en Sugadaddy bekent als een gek op de scoot (op "stunt" gebied"). Vind ik wel lachuh, zittend op het stuur rijden, met 1 voet op het zadel staand rijden(ballerina-achtig iets) en stoppies. Van zulk soort dingen. Ik heb vast wel veel meer gekke dingen uitgespookt, maar die weet ik allemaal niet zo snel op te noemen, vraag maar aan Sugadaddy of Schilpedinges.

Stunten roelt wel!
 
dat soort dingen deed ik met me 1ste scooter veel, van trappen afspringen, trappen op rijden dat soort dingen is wel lache maar hek met de aerox nooit gedaan vond ik zonde, 1ste scooter was compleet afgeragde yamaha axis met gaten enzo erin dus boeide niet echt
 
Gister nog, ik was op een school, en ingang was op een verhoging. Naja, was zo een oploop/afloop voor fietsers, ik daarop. Maar toen ik twee uurtjes later wegging dacht ik dat de trap (1 meter hoog ofzo) ook schuin afliep, dus ik kom daar met 40 aanrijden... bleek het een trap te zijn |(

Naja, heb geen enkele trede geraakt en kwam goed neer, maar god dat was schrikken.
 

Wat een jump, misschien wel 1m!!!:|
Moet je es ff een keer met een crosser naar crossterrein gaan, maak je jumps van 2en een halve meter. Da's veel leuker. Weet je wat btw ook leuk es om met je scoot te doen. Moet je met je scoot een heuevel opzoekn die redelijk stijl oploopt, en de hele tijd door gas blijven geven, zodat je op het achterwiel neerkomt, en dan zo blijven doorrijden. Dat is wel kewl! Misschien wel wat voor jouw SWA!
 
Pizzabrommer: van trappen af en verkeerdrempels jumpen.

Puch maxi: we hadden een schans gemaakt, en gingen we daarover heen springen enzo

Dat heb ik ook met me DT gedaan
 
met me scoot niet (vink zonde) met de vespa wel, over van die skater-schansjes springen, over drempels springen enzo, moet toch es wat gevaarlijkere dingen gaan doen, kan ie waarschijnlijk niet echt tegen, maja
 
testscooters roelen
keertje gaan crossen voreger met zo'n PGO PMX (helemaal nieuw).. na een uurtje frame helemaal krom

Eerste testscooter hebben we gecrashed met staande wheelies (die TKR) :W

DiTech gingen we iets te diep door bocht, verder burn-outjes met twee op scooter, dubbele kneedowns en stoppies met passagier enzo.. best wel wacko dingen ook
 
Dude, dat was DaVisjen

Met like 20 frontaal in een muur knallen Echt vet ik heb video, maar niet op pc...
 
Het blijft allemaal weer lekker heel hierro, zo te horen...
Gelukkig niet met de eigen 'echte' scoot gedaan allemaal...

greetz arthur
 
Status
Not open for further replies.