stunten met speedake en zipje

R

Rogue six6six

Guest
in beek is een skaterbaan met een halfpipe en een ramp en een gewoon verhoogd plateau om over te jumpen,

normaal zitten daar altijd wat van die skater te blowen, maar laats rij ik daarlang, zie ik 2 scooters,

ik denk WTF~!! dus ik stop ff om te kijken wat die zijn aan het vogelen..

gaan ze dus met de scooter over die baan..

eerst die met die speekake over dat plateau en daarna die zip ook..

waren ze vet lijp aan het doen... maar zo te zien waren 't gewoon std. scoot. en ze vlogen hard over die jumps..

kan eg niet goed zijn voor je scooter maarjah..

anyways besluit die met die zip ook 's op de halfpipe te gaan..

geen goed idee met scooter... dus die rijd ertegenop en wil op de helft draaien denk ik, maar hij gaf dus vol gas, vliegt die zip omhoog van de halfpipe, die jongen vloog van zip af.. en die zip lang aan de achter de halfpipe met een klap... dat die viel zeker van 2 meter hoog.. ik stond best ver af dus ik zag niet wat er mee was, maar de voorvering was wel heel gaar, dat kon ik zien..

maar die gast loopt dus weer relax naar de zip toe, start 'm (jah ik vond 't al vreemd dat dat ding nog liep na zo'n klap) en gaat weer vrolijk verder met stunten..

toen ben ik maar doorgereden..

volgens mij was die zip gejat, of was hij hem X-press gaar aan het maken, anders ga je toch niet door met stunten als je scoot half uit elkaar hangt!
 
Advertisement - register to remove this

dis ook wel kewl!

Bruno-1.gif
 
Originally posted by Rogue six6six
dis ook wel kewl!

zeker wel, alleen het verschil is dat het hun werk is, ik neem aan dat die zip uit elkaar raggen geen werk was :p

maarja, als je geld over hebt is zoiets altijd leuk natuurlijk
 
Back
Top