This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Streetmagic Winter Project

Status
Not open for further replies.
heej ricky vet project hoor. en nog bedankt voor je mooie pijp ben der echt super blij mee en als je nog hulp nodig hebt met iets...give me a call, en ik sta voor je duer ... massol...
 
hey,

Ziet er zeker strak uit maar op je streetmagic zat een vl14 toen je hem kocht en nou heb je er een vl12 opzitten, ook niet echt een vooruitgang toch?

Hopelijk komen er mooiere en duidelijkere foto's

Suc6 ermee man
 
Speedmagic said:
set up toen :

-Mhr Speed
-Tjt f1
-21 mm dell'orto
-12pen Rito Krukass
-Malossi Binnenrotor
-Delta clutch
-Mhr Multivar 2000

En nog het kleine tuningswerk zoals vl14 membraan etc

Idd typfoutje komt wel goed denk ik. ga je trouwens ook al de kappen fixen ofniet?
 
kappen worden gefikst ik ken niet goed foto soepen maargoed hij word dus zwart met geel zelfde kleuren als de cross rox van een vriend van me
als de kappen gespoten zijn zal ik ff een paar mooie fotos posten
 
wat is er mis met die kit (tec 7 ^^ ) waarmee de toerenteller is vast gelijmd, is nog altijd beter dan ritsbandjes +ralf+ was nodig met zo een brute setup en al de trillingen die het ding te verduren kreeg :+
 
Betere manier om je Toerenteller te bevestigen zou je zo kunnen doen:



Is een busje, die je over je stangetje wat op je stuurtje zit schuift.


Verder ziet het er allemaal goed uit! Veel succes
 
Ik zal binnenkort even fotos maken van :
-de hpi 2003 binnenrotor
-de nieuwe zelfgemaakte radiator ophaning
-de kapjes
en natuurlijk de Spliksplinternieuwe Gilardoni

ook wil ik graag tips wat je mooi kan polyesteren of hoe je het ook noemt aan een streetmagic want veel kappen zijn er niet echt

Ook zal ik je fotos laten zien van het ingekorte achterspartbord ik hou jullie op de hoogte in ierdergeval leuke kerst allemaal ook daar in belgie

Ik ga nu gourmetten :L
 
Last edited:
exilium said:
zo te zien was je wel aardig "geript" met die street magic :X
verder ziet het er wel leuk uit
"geript" verklaar je nader vriend, ok er was wat werk aan omdat de as en cil stuk waren maar geript is een groot woord he, ik heb trouwens ook veel werk gehad aan zn rox ,nieuw blok,krukas,vario, koppeling ect.. moeten steken, maar daar hadden ik en richo het al uitvoerig over gehad @ msn voor de ruil, dus van "geript" is geen sprake :| :+ :L

oja een zalige kerst voor iedereen +ralf+ (Heb net struisvogel gegeten :~ :~ :~ )
 
leuk projectje....
check mijne ook ff (zie signature!!)

khoop dat je t blok goed gecentreerd hebt, anders krijg je probs @ frame en achterveer....(trekt scheef)

en je moet ff je subframe inkorten.....anders ligt t scharnierpunt verkeerd en verek je de schokbrekers en frame ook

ff een edit....
frame is vanachter ingekort....dit gaat echt niet lang goed....
 
Last edited:



hij heeft gereden met speed evo en nog ander snel spul voor mij en de veer en het subframe stc hebben het altijd gehouden !!!!

MasOlz
 
berry said:
leuk projectje....
ff een edit....
frame is vanachter ingekort....dit gaat echt niet lang goed....
als je niet weet waar over je praat lul dan niet... ik heb het frame ingekort maar heb er goed op gelet dat het nog zeer stevig is, frame is knalhard en gaat zeker niet plooien oid, ding heeft meer op zn achterwiel gereden dan met bijde wielen aan de grond en tzit nog allemaal zeer goed :*
 

gast..kweet echt wel waar ik t over heb hoor!!! en verkloot dit topic nou niet maar pm me gewoon!!
 
De praktijk heeft mij bewezen dat het NIET gaat plooien, als dat bij jou wel zo was deed je iets verkeerd

0ntopic:

Ik ben er zeker van dat je er iets vets van gaat maken richo en blijf dit project zeker volgen +ralf+(deuh)
 
Status
Not open for further replies.